Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Absolutně nemám výhrad, cvičící pedagog byl velmi vstřícný, zábavný a plně se studentům věnoval. Byl to příjemně strávený čas završený příjemným zápočtem.
Doktorka Hrobáriková byla vždy velmi ochotná poradit a pomoct, což bylo i často potřeba, protože někteří paraziti se v preparátech špatně hledají. Cvičení doporučuji (zejména studentům s dobrou vizuální pamětí). Fungovalo jako průběžné opakování látky s názornými ukázkami, takže se mi díky němu lépe učilo na zkoušku z předmětu "Základy parazitologie".
Až na takový mdlý, ospalý přednes je vše fajn. Vpravdě laskavý přístup ke studentům to však více než vyrovnává. Oceňuji maximální snahu o zkvalitnění už tam vynikajícího předmětu.
doc. RNDr. Jan Votýpka, Ph.D. [31-161], Cvičení ze základů parazitologie [MB160C25, cvičení]
Docela zajímavé...tato cvičení rozhodně přispějí k lepšímu zapamatování si parazitů a je to dost dobrý přídavek k přednášce..absolvování mi rozhodně pomohlo při učení na zkoušku - když už o těch parazitech slyšíte na přednášce a pak ještě je vidíte a dozvíte se další zajímavosti, tak se to prostě líp pamatuje :) A zápočet byl docela v pohodě - žádný špeky nebo tak něco...
Bez cvičení bych dopadla u zkoušky špatně... a navíc bylo skvělé moci si vše prohlédnout na vlastní oči (vyzbrojené lecjkou optikou :-),naučit se hledat cysty a poznávat kousavé Diptery. Děkuji!
Tato cviceni byla urcite uzitecna,ikdyz jsem je absolvovala az rok po prednasce ze zakladu parazitologie(ke ktere bych je urcite doporucila paralelne si je zapsat)ale me proste ti paraziti bavi a jedine,co bych organizaci vyuky vytkla,byly nekdy zbytecne dlouhe prostoje mezi prohlizenim jednotlivych preparatu.