AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PřF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Libuše Pavlová, CSc. [31-130], Fyziologie rostlin [MB130P13, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.05.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Praktika, včetně tohoto, jsou pro mě nudná už z principu, ale jinak velmi klidné a příjemné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.10.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Velmi dobre a zaujimave cvicenia. A tiez velmi ochotny ludia, ktori bez problemov poradia, vysvetlia, pomozu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.12.2007, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Nikdy předtím, jsem si nemyslel, že cvičení z tak (pro mě) podle názvu odporného předmětu, může být tak zábavné a přínosné. No a bylo. Po pravdě musím konstatovat, že ze cvičení si toho odnáším více, než z vlastní přednášky, což je spíše způsobeno jeho nadprůměrnou kvalitou, než horší kvalitou přednášky. A rozdávat rosnatky je skvělý nápad, a i když mi moje i přes enormní snahu ;-)již dávno chcípli, jejich miminka si užívají vynikající péče v jiných rukou, než jsou ty mé.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2008, 3. Ročník, Chemie, bakalářské
Cvičení bylo úžasné, opravdu mě mile překvapilo a budu na něj s radostí vzpomínat. Především oceňuji to, že paní Pavlová vychází ve všem vstříc a na praktika vybírá zajímavé úlohy, všechno dobře vysvětlí a zařídí, že se člověk nenudí, ani chvíli!
doc. RNDr. Libuše Pavlová, CSc. [31-130], Fyziologie rostlin [MB130P13, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.10.2005, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Tento předmět se mi líbil nejvíc ze všech předmětů, které jsem zatím na škole absolvovala. Je to zásluhou pí doc. Pavlové, která velmi pěkně přednáší a má výborný vztah ke studentům. I cvičení k této přednášce byla velmi povedená: rozsahem ani příliš jednoduchá, ani zbytečně složitá; pokusy byly zajímavé a pěkně demonstrovaly probíranou látku.
S pozdravem
Barbora Vokatá, 3.roč. bio
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.05.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Paní docentka je legenda, a to plným právem. Vřele doporučuji. Touhle zkouškou jsem si spravil chuť.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.10.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Prednaska bola zaujimava a celkovo ju hodnotim pozitivne. Mensiu vyhradu by som mal voci tomu, ze niektore veci sa preberali na prednaske s tym, ze to automaticky pozname, pritom mnohi prvaci s tym mali problemy.
Velke pozitivum pre mna bola velmi dobra moznost dohodnut sa na terminoch na skusku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.12.2007, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Na paní Pavlové oceňuji při přednáškách především to, jaký klade důraz na to, aby studenti daný problém opravdu pochopili již při výkladu. A celá přednáška byla vůbec velmi příjemná, ba dokonce i zábavná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2008, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Tato přednáška byla jasně strukturovaná,nezasahovala do ostatních přednášek (svým obsahem). V termínech mi paní L. Pavlová vyšla velice vstříc.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.03.2010, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Tato přednáška byla úplně úžasná. Má-li vyučující vztah k dané problematice, je to vidět a zahřeje to i studentovo srdce. Cením si také toho, že zkouška byla ústní a jaké ohromné množství termínů bylo. Kéž by si z toho vzali příklad i jiní.
RNDr. Edita Tylová, Ph.D. [31-130], Fyziologie rostlin [MB130P13, cvičení]
Rastislav Oľhava, 22.02.2015, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
Témy, ktoré sa preberajú na praktikách z predmetu Růst a vývoj rostlín sa s týmito praktikami dosť prekrývajú. Chcelo by to zaradiť v rámci takto príbuzných predmetov také témy, aby sa neopakovali.
Zlepšiť rozvrhnutie jednotlivých úloh. Častejšie sa stávalo, že sme ako skupinka (alebo traja zo štyroch členov skupiny) čakali desiatky minút, kým sme mohli pokračovať v práci, lebo jej skrátka dosť nebolo.
RNDr. Sylva Zelenková, CSc. [31-130], Fyziologie rostlin [MB130P13, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2008, 3. Ročník, Chemie, bakalářské
Paní Zelenková je moc ochotná a příjemná paní, platí pro ní totéž, co jsem psala u paní Pavlové. Zvlášť budoucí učitelé určitě oceňují jejich pedagogické nadání.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK