AnketaAnketa(verze: 728)
V letním semestru akademického roku 2024/2025 probíhá sběr dat 26.05.2025 - 14.09.2025. (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Ing. Veronika Fišerová [32-KSVI], Elements of AI+ [NAIL130, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2025, 1. ročník, Computer Science, bakalářské
It was all online, I didnt even see the proffesor.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
perfect, wish all of them were like this
Ing. Veronika Fišerová [32-KSVI], Elements of AI+ [NAIL130, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2025, 1. ročník, Computer Science, bakalářské
It was all online, I didnt even see the proffesor.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
perfect, wish all of them were like this
Mgr. Tereza Hannemann, Ph.D. [32-KSVI], AI v kontextu [NAIL127, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Příjemná a přinosná diskuzi.
Mgr. Tereza Hannemann, Ph.D. [32-KSVI], Elements of AI+ [NAIL130, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2025, 1. ročník, Computer Science, bakalářské
It was all online, I didnt even see the proffesor.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.05.2024, 1. ročník, Computer Science, bakalářské
I had no contact with a teacher.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
perfect, wish all of them were like this
Mgr. Tereza Hannemann, Ph.D. [32-KSVI], Elements of AI+ [NAIL130, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2025, 1. ročník, Computer Science, bakalářské
It was all online, I didnt even see the proffesor.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
perfect, wish all of them were like this
Mgr. Tereza Hannemann, Ph.D. [32-KSVI], Konstrukce herního zážitku [NCGD005, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2025, 1. ročník, Informatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových her, navazující magisterské
Kind but fairly disorganised,
her approach was very friendly but the subject was taught on a highschool level of quality.
Overuse and misuse of discord.
Used for sending materials even tho Gamedev has websites exactly for this purpose.
And team discord channels felt like a panopticon rather than a space to comunicate.

Overall the curriculum was stretched and thin as if it should fit into half a semester at most, 1 lecture at best.
Jan Borecký, 18.02.2024, 2. Ročník, Informatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových her, navazující magisterské
Výklad paní doktorky byl často chaotický, ozvláště, když byl v angličtině (kvůli zahraničním kolegům posluchačům), kterou bohužel paní doktorka neměla dobrou a pochopení výkladu to dost ztěžovalo. Abych nebyl pouze kritický, tak stojí za to říct, že paní doktorka byla vždy milá a ochotná odpovědět na jakýkoliv dotaz.
JUDr. Jan Hořeňovský, Ph.D. [22-KPS], Elements of AI+ [NAIL130, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2025, 1. ročník, Computer Science, bakalářské
It was all online, I didnt even see the proffesor.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
perfect, wish all of them were like this
MUDr. Petr Kajzar [11-00902], Elements of AI+ [NAIL130, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
perfect, wish all of them were like this
Mgr. Veronika Macková, Ph.D. [23-KZ], Elements of AI+ [NAIL130, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
perfect, wish all of them were like this
Mgr. Rudolf Rosa, Ph.D. [32-UFAL], AI v kontextu [NAIL127, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Hodně jsem ocenil profesionalitu co se týče nezasahování moderování diskuzí.
Mgr. Rudolf Rosa, Ph.D. [32-UFAL], Elements of AI+ [NAIL130, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2025, 1. ročník, Computer Science, bakalářské
It was all online, I didnt even see the proffesor.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.05.2024, 1. ročník, Computer Science, bakalářské
I had no contact with a teacher.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
perfect, wish all of them were like this
Mgr. Rudolf Rosa, Ph.D. [32-UFAL], Elements of AI+ [NAIL130, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2025, 1. ročník, Computer Science, bakalářské
It was all online, I didnt even see the proffesor.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
perfect, wish all of them were like this
Mgr. František Štěch, Th.D. [27-ETF], Elements of AI+ [NAIL130, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2025, 1. ročník, Computer Science, bakalářské
It was all online, I didnt even see the proffesor.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
perfect, wish all of them were like this
Připomínka k předmětu, AI v kontextu [NAIL127, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Zaujímaví hostia, dobré prednášky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Ocenil jsem snahu inovovat.
Připomínka k předmětu, AI v kontextu [NAIL127, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Semináre boli trošku silené, ale niektoré boli pomerne záživné.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.02.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
cítil som sa tam nekomfortne
Připomínka k předmětu, Elements of AI+ [NAIL130, přednáška]
Artemiy Shipovalov, 15.09.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Dobré informace pro začátek učení o AI.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.05.2024, 1. ročník, Computer Science, bakalářské
Easy, online course for those who are interested in AI, recommend 10/10. Very fun to do the tasks, which you can do whenever you want to.
Lukáš Staník, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Velice zajímavý kurz o umělé inteligenci, principech jejího fungování, jejím využití a případných dopadech AI na společnost.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
perfect, wish all of them were like this
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Předmět na snadné farmení volitelných kreditů pro matfyzáky, pokud umíte pracovat se zlomky a absolvovali jste nějaký jiný předmět týkající se AI, nic navíc vám ten online kurz asi nedá (na přednáškách jsem nebyl).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2024, 1. ročník, Finanční a pojistná matematika, navazující magisterské
Tento kurz má velmi pěkně zpracované materiály, které obsahují zajímavé úlohy, příklady a problémy na zamyšlení. Mimo jiné se absolvuje kurz pouze plněním úkolů (většinou psaní kratších odpovědí), které se nacházejí v již zmíněných online materiálech. Vypracování nebylo nijak těžké či časovně náročné, na druhou stranu byl předmět překvapivě informativní a za 3 kredity bych to doporučila každému.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 03.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Docela zajimavy predmet o AI. Je to opravdu jen uvod a neni k tomu potreba zadnych vedomosti. Jsou to 3 kredity zadarmo
Kateřina Linková, 13.01.2024, 1. Ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Líbí se mi, že lze jít vlastním tempem. Velmi vyhovující.
Samuel Vaško, 03.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Bolo to fajn, prijemne straveny cas + cele to bolo online. Naucil som nejake nove veci a zistil ci chcem dalej studovat AI
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.06.2023, 1. ročník, Computer Science - Artificial Intelligence, navazující magisterské
I don't know who this course is designed for : having some AI background, this course was very light, which on one hand enables to get easy credits, but on the other hand didn't teach me much.
Připomínka k předmětu, Elements of AI+ [NAIL130, seminář]
Artemiy Shipovalov, 15.09.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Dobré informace pro začátek učení o AI.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.05.2024, 1. ročník, Computer Science, bakalářské
Recommend the course. You could make it online in a couple of days.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
perfect, wish all of them were like this
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2024, 1. ročník, Studium humanitní vzdělanosti, bakalářské
Ve zkratce oceňuji téma kurzu a možnost ho celý udělat sama online. Zlepšit by se dala interaktivita a formulace vět (aby byly srozumitelnější). Podrobnější zpětnou vazbu jsem dala v rámci reflexe kurzu, jediné, co bych chtěla dodat, je, že bych byla ocenila aktivnější diskuzní portál, kde bychom mohli pokládat naše dotazy (např. Discord server/kanál by mohl být populárnější než stávající portál), a kdyby bylo lépe specifikované, kdy budou udělovány zápočty. „1x měsíčně“ může znamenat, že ho dostanu včas, nebo i pozdě.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 11.01.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Zajímavý úvod do oblasti AI. Pro studenty informatiky je ale tříkreditová dotace určitě přehnaná, kurz tolik času nezabere.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2024, 1. ročník, Informatika - Softwarové a datové inženýrství, navazující magisterské
Osobně mi kurz přišel až podezřele jednoduchý, rozumím tomu, že pro absolventy jiných fakult a obecné veřejnosti mohou být úkoly náročnější, ovšem očekával bych trochu větší (resp. techničtější) hloubku témat. Reálně se dá kurz splnit za pracovní den.
Samuel Vaško, 03.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Velmi dobre straveny cas, nieco som sa naucil a zistil co vlastne je AI, cele to bolo online.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.06.2023, 1. ročník, Computer Science - Artificial Intelligence, navazující magisterské
(I didn't attend the seminars, but there is no option "don't answer" for the grading of the seminars.)
Připomínka k předmětu, Ethics of AI + [NAIL131, elektronický kurz]
Samuel Vaško, 13.02.2025, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
nic si na tomto predmete nevazim, kazdy to robil cele s gpt (tak jak na vsetkych skuskach vsetci cheatuju len to nikto nechce videt/priznat si), bol to workload na asi hodinu a uplna bolest, ale za 2 kredity doprajem si hocikedy.
bol to uplne random nutjob, skoda slov
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2025, 1. ročník, Informatika - Jazykové technologie a počítačová lingvistika, navazující magisterské
2 kredity zadarmo. Kurz o ničem. Nedostačující/nevhodné jak pro laika tak i studenta informatika. I když asi lepší než nic, ale jen těsně. (Podrobnější kritiku jsem již sdělil prostřednictvím formuláře od garantů předmětu.)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2025, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Osobne sa mi páčilo, že predmet bolo možné splniť v tempe, ktoré vyhovuje každému študentovi individuálne. Uvedomujem si, že náplň samotného kurzu, prebiehajúceho online, asi nie ste schopný priamo meniť ale ku koncu mi prišlo pomerne repetitívne a nezáživné písať mini eseje na nejakú z tém. Páčili sa mi časti s thought experimentami a niektoré trochu viac abstraktnejšie časti textov, prípadne časti s príkladmi z bežného života pre prestavu prezentovaných konceptov.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.05.2024, 1. ročník, Computer Science, bakalářské
Nice course, wish there were less writing tasks, but definetely a nice online course.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 11.01.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Předmět umožňuje náhled na oblast AI z jiného pohledu. Obzvláště pro studenty informatiky je cenný, protože ve standardních předmětech se probírají hlavně technické záležitosti, detaily algoritmů, apod. Dvoukreditová dotace je možná až příliš vysoká.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2024, 1. ročník, Informatika - Softwarové a datové inženýrství, navazující magisterské
Oproti Elements of AI+ časově náročnější, některá témata byla až moc zdlouhavá a tolik jsem se toho nedozvěděl. Navíc velká část volných odpovědí jiných účastníků kurzu byla vygenerována AI nebo odpovědi byly spam, což trochu odrazovalo od snahy o smysluplnost vlastních odpovědí.
Připomínka k předmětu, Konstrukce herního zážitku [NCGD005, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2025, 1. ročník, Informatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových her, navazující magisterské
Extremely introductory subject. All content would fit in 1 maybe 2 GDC talks. Cheap credits. Low effort.
Jan Borecký, 18.02.2024, 2. Ročník, Informatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových her, navazující magisterské
Předmět byl něco trochu jiného, než jsem očekával, ale měl své zajímavé momenty. Líbilo se mi, že jsme pracovali na experimentu s reálnými účastníky a vyzkoušeli si (G)UX výzkum. Chybělo mi více důrazu na to řešit jak nějaký problém hry eliminovat a hru tak zlepšit. Věděli jsme tisíc a jeden způsob, jak zadetekovat, že má hra problém, ale doteď jsem se nedozvěděl, jaké jsou strategie a způsoby eliminací (alespoň) častých problémů, což je dost nevyvážené. Prezentace jsou taková všelijaká změť obrázků a obecných faktů, které student vydedukuje z běžného života, moc přínosných informací tam bohužel nebylo.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 09.02.2024, 1. ročník, Informatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových her, navazující magisterské
Predmet je velmi zajimavy a uzitecny. Mozna na zacatku bude trochu divne, ze to vic psychologicky a teoreticky predmet, ale opravdu uzitecny. Krome toho prace na projektu(experimentu) pomaha prakticke pouzit znalosti z kurzu.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK