AnketaAnketa(verze: 728)
V letním semestru akademického roku 2024/2025 probíhá sběr dat 26.05.2025 - 14.09.2025. (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. Mgr. Marek Cúth, Ph.D. [32-KMA], Kalkulus 1 [NMMA122, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2024, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Skvělý cvičící, který je vždy ochoten vám pomoci. Cvičení byly zábavné a vždy mi byly přínosné. Velmi se mi líbilo, jak cvičící na začátku hodiny vypsal na tabuli věty/tvrzení z předchozích přednašek a ukázal nám pár vzorových řešení příkladů, u kterých se dané věty/tvrzení aplikují. To mi i pomohlo lépe pochopit, co přesně mi ty věty/tvrzení říkají.
Martin Kuba, 11.06.2024, 1. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Vyučujúci bol na cvičeniach veľmi ochotný, mal dobrý systém, a dobrý spôsob vysvetľovania. Kvalitne nás pripravil na zápočty, ako aj na skúšku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.06.2024, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Super cvičení, vždy vše dobře vysvětleno . Vetšinou na začátku cvičení ukazané vzorové příklady.
doc. Mgr. Marek Cúth, Ph.D. [32-KMA], Kalkulus 1 [NMMA122, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2024, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Přednášky byly zábavné a pán docent je skvělý vyučující, avšak bych byl rád, kdyby se důkazy rozebírali trochu pomaleji než tomu bylo na některých přednáškách z kalkulu 1, neboť jsem z velké části nestihl důkazy v rychlosti v hlavě probrat, natož si je správně opsat celé z tabule.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 11.06.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Ocenil by som prehľadnejšie skriptá k predmetu, resp. doplnené aj o dôkazy, nakoľko na prednáške boli často veľmi stručne a chaoticky prejdené. Inak cením prívetivosť a ochotu prednášajúceho pri našich dotazoch.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.06.2024, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Super přednášky, někdy trochu náročnější na pochopení. Zkouška dosti náročná, ale pořádně otestuje, zda všechno učivo chápete. Průbězné 4 zápočtové písemky vás o to víc donutí se v průběhu semestru učit, v lepším případě z nich dostat bonusové body ke zkoušce.
doc. Mgr. Marek Cúth, Ph.D. [32-KMA], Metrické prostory [NMMA164, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2024, 2. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Výuka adekvátní, probíraným tématům dobře rozumí, možnost se případně doptat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.06.2023, 2. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Skvělý vyučující. Výklad je srozumitelný a zábavný - není co vytkonout. Zkouška s panem docentem byla super.
doc. Mgr. Marek Cúth, Ph.D. [32-KMA], Matematická analýza 4 [NMMA204, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Cvičící umí vysvětlit materiál, ale jede docela rychle. Cvičení předpokládá jistou míru domácí přípravy.
Oceňuji, že složitost zápočtových písemek byla vyšší, než v jiných paralelkách, tudíž byl student líp připraven k písemné části zkoušky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.08.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Skvělý cvičící. Za mě ideální poměr počítaných příkladů na tabuli a individuálně. Plný nadšení.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 12.06.2024, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Z cvičícího sálá nadšení pro analýzu. Systém shrnutí látky, ukázání dvou příkladů na tabuli, následné procházení a pomáhání během našeho samostatného počítání mi přijde ideální. Oceňuji zajímavější, často teoretičtější úlohy na konci každé sady (typu explicitní konstrukce spojité-nikde-diferencovatelné funkce na [0,1]).
doc. Mgr. Marek Cúth, Ph.D. [32-KMA], Kalkulus 2 [NMMA221, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2025, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Na začátku každého cvičení pan docent vypočítal jeden až tři příklady na tabuli (záleželo na látce) a pak mezi námi chodil a pravidelně se ptal, zda všemu rozumíme. V okamžiku, kdy zjistit, že více lidí má problém se stejnou věcí, tak k dané věci něco řekl před tabulí, nebo na tabuli napsal nějaké "nápovědy", abychom příklad zvládli sami spočítat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2025, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Cvičící nepočítal příliš mnoho ukázkových příkladů, navíc ani nebylo mnoho míst, odkud vzorové spočítané příklady brát. Těm, kteří potřebují nejprve vidět řešené příklady, můžu doporučit před cvičeními důkladně prohledat stránky doktorky Kuncové. Jinak ale pan docent velmi ochotně radil a pomáhal s řešením zadaných příkladů, kterých bylo na procvičení vždycky dost. Některá témata (abstraktní teorie míry nebo LS-integrál) se kvůli malé hodinové dotaci vůbec procvičit nestihla, ale to není chyba vyučujícího.
Martin Kuba, 03.02.2025, 2. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Cvičiaci veľmi ochotný pri každej otázke, osobitný prístup ku každému.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.01.2025, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Na začátku cvičení vždy ukázal "tutoriál", kde se zopakovaly ty nejdůležitější věci z přednášky potřebné pro počítání a ve zbytku hodiny jsme počítali sami, pan docent nás obcházel a snažil se nás ke správnému řešení navést. Jak bylo cvičení vedeno mi vyhovovalo a atmosféra na nich byla vždycky velmi příjemná. Podmínky zápočtu byly přiměřené a přišlo mi fajn, že jsme se mohli doptat na věci, které nám pak v opravených testech nebyly jasné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2025, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Jsem rád, že jsem mohl mít další semestr cvičení s panem docentem Cúthem, protože je velmi vtipný, vždy mi při každé otázce byl ochoten poradit a nejvíc si cením toho, že když jsem na cvičení nestihl spočítat všechny příklady a dopočítával jsem je doma, tak jsem mu je mohl poslat přes mail a zkontroloval mi správnost postupu. Rád jsem chodil na všechna cvičení a byla mi velmi přínosná.
doc. Mgr. Marek Cúth, Ph.D. [32-KMA], Kalkulus 2 [NMMA221, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 16.02.2025, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Skvělý vyučující. Látce rozumí a umí ji dobře vysvětlit. Vždy je ochotný poradit, i ve svém volném čase, a snaží se, aby studenti látku opravdu pochopili, např. ke každé přednášce nám připravil dobrovolný kvíz na probrané téma, abychom si mohli vyzkoušet, zda jsme všemu porozuměli. Často má vtipné poznámky, a to i u zkoušky (můj favorit: 'Paní kolegyně, jako vtip dobrý, ale na důkaz to asi nestačí').
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2025, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Pan docent byl ochotný odpovídat na otázky, znovu se vrátit j něčemu z minulé přednášky, když to někdo nepochopil (i když v tomto ohledu nebylo od věci za jim přijít před přednáškou a zeptat se ho ještě před začátkem výuky).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2025, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Oproti Kalkulu 1 mi přednášející vyhovoval výrazně více. Ač bylo tempo výkladu stále zběsilé (vzhledem k přeplněnému sylabu se není čemu divit), díky tomu byl prostor propočítat docela dost příkladů. Velkou pomocí byly také kvízy v moodlu, prověřující pochopení látky dostupné jak po přednášce, tak před zkouškou. V případě dotazů, a někdy i sám od sebe na základě výsledků kvízů, se přednášející k látce minulé přednášky skrze kvízové otázky vrátil a snažil se nejasnosti vysvětlit. Pochopení teorie ale bylo i tak velmi náročné a příliš prostoru se mu na přednášce nevěnovalo.

Zkouška samotná měla poměrně vražednou písemnou část, jejíž úspěšnost byla několikrát nižší než 40 %. Ústní část byla oproti tomu snazší, měli jsme na přemýšlení tolik času, kolik jsme potřebovali a zkoušející byl spravedlivý a nápomocný. Vzhledem k tomu, jaký má předmět význam, by nebylo od věci vypsat zkušební termín i v září, aby bylo možné zapsat si alespoň část předmětů ze třetího ročníku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2025, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Vyučující je super, musela jsem si na něj trochu zvyknout, ale takto druhým semestrem už to bylo vyloženě pohodové. Látky je opravdu mnoho a doporučuji si vzít přednášejícího i na cvika, díky tomu jsme mnohem více porozuměli nejen látce ale i tomu, co se od nás vlastně očekává.
Martin Kuba, 03.02.2025, 2. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Prednášajúci veľmi milý, vtipný a ústretový.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2025, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Předmět mě moc bavil, pan docent Cúth je skvělý vyučující, kéž by takových bylo více. Na jeho stránkách je spoustu podkladů k předmětu i z minulých let. Po každé přednášce test v moodlu na zopakovaní teorie. Písemná zkouška, pokud se dostatečně připravíte na zápočtové písemky, není příliš náročná. Na ústní zkoušku je opravdu hodně obsáhlá a náročná teorie, ale vše je s pomocí přednášky pochopitelné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.01.2025, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Přednáška má pevně daný systém. Oceňuji orientační seznam vět probíraných na přednášce; na stránkách vyučujícího je pak také ručně psaná příprava k přednáškám a ze všeho nejvíc oceňuji testy v Moodlu, které měli sloužit orientačně pro nás, i pro pana docenta, jak látce rozumíme - na přednáškách se pak k těžším otázkám vracel a odpovídal na dotazy. Obecně na přednáškách panovala příjemná atmosféra, byli jsme podporováni v dotazech na které se snažil pan docent odpovědět a látka byla podaná záživně (asi tak moc, jak je jen Kalkulus možné). Přednášky byly dobře provázané se cvičeními a podmínky u zápočtů i zkoušky mi přišly přiměřené.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2025, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Přednášky jsem navštěvoval rád, neboť byly velmi zábavné. Líbilo se mi, jak když jsme začali nové téma, tak nám pán docent povyprávěl, k čemu to je dobrý a proč to budeme probírat. Velmi si cením testů v Moodlu a jejich řešení rozebíraných na přednáškách, protože mi hodně pomohly s přípravou na ústní část. Dost témat bylo velmi abstraktní a bylo těžké si pod nimi něco představit, ale díky skvělým výkladům pana docenta jsem se neztrácel.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 07.01.2025, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Příjemný výklad, ochotný a často i vtipný. A jsem rád, že jsou nám dodány i poznámky z přednášky pro doplnění.
doc. Mgr. Marek Cúth, Ph.D. [32-KMA], Vybrané partie z funkcionální analýzy [NMMA342, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2025, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Velmi kvalitní vyučující. Byla vidět snaha pana docenta nás látku naučit, byl ochotný i změnit svůj styl výuky, aby nám více vyhovovala. Nesnažil se nám do hlavy pouze nacpat algoritmus, kterým úlohy řešit, ale chtěl nás naučit, jak nad úlohami správně přemýšlet. Ocenit musím i velmi lidský přístup, výuka probíhala ve velmi příjemné atmosféře. Neodsuzoval nás, když jsme byli úplně ztraceni.
doc. Mgr. Marek Cúth, Ph.D. [32-KMA], Funkcionální analýza 2 [NMMA402, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.05.2023, 1. Ročník, Matematická analýza, navazující magisterské
Oproti přednášce mám jedinou výtku: připadá mi, že některé příklady byly přednášeny trochu moc rychle - hodilo by se trochu pečlivěji zmínit používanou teorii z přednášky.
Jinak skvělé.
doc. Mgr. Marek Cúth, Ph.D. [32-KMA], Funkcionální analýza 2 [NMMA402, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.05.2023, 1. ročník, Matematická analýza, navazující magisterské
Velmi oceňuji s jakou precizností přednášející látku přednáší.
Hodně se m líbí, jak prvních pár minut přednášky vždy věnuje jakémusi "uvedení do děje" - aby se student zorientoval v tom, na co dnešní přednáška navazuje.
Seznam vět a definic v angličtině i češtině je skvělý.
Vyučující rychle a skvěle reaguje na e-maily a taky rychle opravuje chyby v seznamu vět apod.
Vyučující je ochotný, férový a je znát, že se snaží a že látce hluboce rozumí.
Nemá problém odpovědět na dotazy během přednášky.
Za mě mu není co vytknout. Jsem velice ráda, že tento předmět vedl.
Mgr. Klára Karasová [32-KMA], Kalkulus 2 [NMMA221, cvičení]
Vít Homolka, 11.01.2025, 2. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
cvičící neřekla jasně, jakým způsobem a jak podrobně komentovat užívání vět ve výpočtech. byl vidět rozdíl na cvičení přednášejícího, který na začátku každého cvičení napsal stručně obecný návod nebo algoritmus pro výpočet daného typu příkladu. byl bych radsi, kdyby cvičící nejprve vyysvetlila postup vypoctu a zadala příklad a až po tom obcházela studenty, kteří mají dotaz k testu. jedno cvičení po testu jsme nepočítali vůbec nic a po druhem testu jen jeden priklad na tabuli
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2025, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Najhorsi cviciaci akeho som kedy mal, hodiny nemali ziadnu strukturu, ledva zratala jeden priklad na tabulu a potom nic nerobila
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2025, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Velmi milá slečna cvičící, učí dobře, když něco není jasné a když člověk neví, s ochotou pomůže a vše vysvětlí. Je možnost domluvit se na konzultaci. Hodnotí objektivně. Za mě, jedna z nejlepších cvičících na cele MFF <3
Oleksandr Minakov, Ph.D. [32-KMA], Kalkulus 1 [NMMA122, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.09.2024, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Doktor Minakov byl vstřícný, vždy mi vysvětlil, když jsem něco nechápal. Zvládnul udělat předmět o něco jednodušším.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 27.05.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Velice ochotný, před snad téměř každým testem nabídnul konzultaci a vše do nejmenších detailů vysvětlil. Často dával i řešení obtížnějších úloh na internet. Občas byl problém, ale to bylo čistě jazykovou bariérou. Skvělý cvičící
RNDr. Martin Rmoutil, Ph.D. [32-KDM], Metrické prostory [NMMA164, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2024, 2. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Výuka adekvátní, probíraným tématům dobře rozumí, možnost se případně doptat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.06.2023, 2. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Skvělý vyučující. Výklad je srozumitelný a zábavný - není co vytkonout.
doc. Mgr. Benjamin Vejnar, Ph.D. [32-KMA], Metrické prostory [NMMA164, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2024, 2. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Výuka adekvátní, probíraným tématům dobře rozumí, možnost se případně doptat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.06.2023, 2. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Skvělý vyučující. Výklad je srozumitelný a zábavný - není co vytkonout.
Připomínka k předmětu, Metrické prostory [NMMA164, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2024, 2. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Budu tady trochu apelovat na studenty prvního ročníku - prosím vás, na tento předmět se zapisujte pouze v případě, že jste naprosto zažraní do teorie v rámci matematické analýzy a toužíte se dozvědět více o metrických prostorech. V jakémkoliv jiném případě silně nedoporučuji - v prváku je to příliš brzo. Osobně jsem tomu vůbec nerozuměl, přednášky mě nudily, na zkoušku jsem se drtil co jsem mohl, nakonec to bylo za 3 a pak doktor Rmoutil ze mě vůbec neměl radost. Z mého pohledu je to velké utrpení a za to všechno dostanete mizerné 3 kredity. Po zkoušce z matematické analýzy jsem se o tom bavil s panem profesorem Henclem a ten mi říkal, že nechápe proč si to lidi v prváku zapisují, a že podobné zkušenosti jako ta moje zdaleka nejsou raritní. Upřímně lituji, že jsem si to zapsal.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.09.2024, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Velmi zajímavý předmět, ve kterém zvídavý prvák dostává svou první možnost seznámit se už s poněkud abstraktnější matematikou. Tempo výkladu bylo docela svižné, málokdy jsem chápal látku přímo v hodině. Předmětu jsem doma musel věnovat relativně dost času. Rozjímání nad metrickými prostory jsem ale shledal velmi zábavným, a investovat do něj čas mi proto vůbec nevadilo. Pokud s povinnými prváckými předměty nemáte problém, určitě tento předmět doporučuju.

Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.06.2023, 2. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Předmět se mi moc líbil. Nejvíce oceňuji stručně napsaná skripta, která obsahují úplně všechno, co se probírá. Ustní zkouška byla příjemná. Předmět doporučuji absolvovat.
Připomínka k předmětu, Kalkulus 2 [NMMA221, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 16.02.2025, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Neuškodila by dvě cvičení jako na kalkulus 1
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2025, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Jednoznačnou chybou předmětu je, že má rozvržené pouze jedno cvičení týdně. Pokud má semestr 13 týdnů, jedno cvičení odpadne pro svátek a na dvou se píše zápočtový test, zbývá jen 10 hodin, na kterých se skutečně něco cvičí, a to je vzhledem k významu předmětu a množství látky strašně málo. Teorii míry a integrálu bylo věnováno jen 5 cvičení. Pokud by bylo druhé cvičení alespoň jednou za 14 dní, všem by to jedině prospělo.
Martin Kuba, 03.02.2025, 2. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Na množstvo prebraného učiva na prednáškach je jedno cvičenie za týždeň nedostatočné, cvičiaci sa evidentne veľmi ponáhľal, na čom následne utrpelo naše pochopenie učiva.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.01.2025, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
K přednášce bylo cvičení málo, uvítal bych víc hodin, neboť jsme neměli šanci probrat vše, co bylo potřeba.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2025, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
upřednostnil bych, kdyby cvičení byly 2x týdně místo 1x, protože některá rozsáhlá témata se za jedno cvičení nedala pořádně procvičit.
Vít Homolka, 11.01.2025, 2. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
vzhledem k rozdílnému pohledu na bodování zápočtových písemek je dobře, že se zrušili bonusové body ke zkoušce
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2025, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Mohli by byt aspon dve tyzdenne
Připomínka k předmětu, Kalkulus 2 [NMMA221, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 16.02.2025, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Trochu těžší předmět, ale s tak skvělým vyučujícím jako je Marek Cuth jde s přehledem zvládnout.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2025, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Sylabus předmětu je tak plný, že se občas muselo na přednáškách přeskočit několik ukázkových příkladů, aby se vše stihlo. Navíc jelikož obě přednášky byly v odpoledních/večerních hodinách (jedna 15:40-17:10, druhá 17:20-18:50), tak bylo často poznat, že už je pro velké množství náročné stíhat si vše zapisovat a zároveň se snažit alespoň trošičku pochopit danou látku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2025, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Kalkulus 2 je jediný předmět, který, pokud jej člověk neudělá, dokáže studium velmi spolehlivě zablokovat kvůli tomu, kde všude je prerekvizitou. Hned v letním semestru si nejde zapsat povinné předměty za 11 kreditů, v dalším zimním za 21. V porovnání s prvním ročníkem, kde je většinou jako prerekvizita postačující splnění jedné ze dvou analýz, případně jedné ze dvou algeber, je to docela kruté. Chápu, že teorie míry je důležitá, pak by jí ale měl být věnován dostatek prostoru a nevnořit ji jen do předmětu s dotací 4/2, kde se probírají další dvě velká témata.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2025, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Předmět je velice náročný a látky je v něm požehnaně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.01.2025, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Nějaká témata jsou vzhledem k sylabu probírána velmi rychle a vzhledem k objemu probrané látky by bylo vhodné mít vyšší hodinovou dotaci na cvičení, protože není možné všechna témata na cvičeních probrat.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 11.01.2025, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
oceňuji změnu oproti kalkulu 1, kdy vyučující neměl na své webové stránce dostupné důkazy. teoretické Moodle kvízy jsou také fajn.
Vít Gocman, 07.01.2025, 2. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Velice zajímavý
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2025, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Strasne vela definicii, viet, dokazov, ocenil by som viacej ratania
Připomínka k předmětu, Funkcionální analýza 2 [NMMA402, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.05.2023, 1. ročník, Matematická analýza, navazující magisterské
Zajímavý předmět. Je ovšem dost náročný - za semestr jsme toho zvládli probrat opravdu hodně.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK