AnketaAnketa(verze: 728)
V letním semestru akademického roku 2024/2025 probíhá sběr dat 26.05.2025 - 14.09.2025. (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Václava Kopecká [32-KVOF], Elektřina a magnetismus [NAFY002, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 1. ročník, Chemie a fyzika materiálů, bakalářské
Spoustu pokusů, na kterých jsme si mohli leccos z učiva ujasnit.
doc. RNDr. Jan Lang, Ph.D. [32-KFNT], Elektřina a magnetismus [NFUF103, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Zmatečný přednes, změť vzorců na tabuli, kde jsem netušil, která bije. Vyučující je sympatický a milý.
doc. RNDr. Jan Lang, Ph.D. [32-KFNT], Elektřina a magnetismus [NOFY018, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Pokud se nepletu, pan docent Lang cvičil elektřinu a magnetismus poprvé. Bohužel cvičení bylo z mého, i z pohledu lidí, se kterými jsem chodil, velmi špatné. Pan docent často nevěděl, jak příklady vypočítat, většinu cvičení provázela trapná ticha. Pan docent vždy řekl, ať jde někdo k tabuli příklad spočítat, ale nikomu se nikdy nechtělo, protože nikdo nevěděl jak a bohužel zůstal bez pomoci. Téměř žádný příklad se nikdy nedopočítal pořádně do konce a zůstalo více otázek než odpovědí. Z plného cvičení na začátku semestru zbylo ke konci už jen pár lidí a bohužel jsme často chodili ze cvičení spíše otrávení a frustrovaní. Alespoň dodám, že úplně ke konci to bylo o trochu lepší ale podle mého názoru stále velmi nedostatečné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.08.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Domnívám se, že se pan docent na přípravu absolutně vykašlal. Když jsme za ním přišli s tím, že nerozumíme návaznosti cvičení na přednášky a že nám to dělá problém, tak se tomu začal smát (což u něj nebylo myšleno jako výsměch, ale ničemu to stejně nepomohlo). Často vůbec netušil, proč se něco počítá tak, jak se počítá, když jsme se ho dotazovali. Často také mlčky stál a koukal zmateně do svých poznámek, čímž se ztratila tak polovina času na cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.08.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Myslím si, že cviká trvajú dosť dlho na to, aby sa stihli prepočítať viac než 2 príklady. Keby tie príklady boli vysvetlené aspoň tip top, ale neboli a často som odchádzal ešte viac zmätený. Samozrejme, že potom ľudia nechcú chodiť k tabuli, lebo je to ako za trest, keď človek nerozumie čo má robiť a dostane také vysvetlenie, že vôbec.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 23.07.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Snažil sa čo to šlo... lenže väčšinou to nešlo. Na hodinách sme preberali "bare minimum", teda len príklady, ktoré mali byť typové na zápočtových písomkách, avšak ani tie sme nestihli všetky. Tempo bolo veľmi pomalé a často sme sa zasekávali na blbostiach.
Inak bol vyučujúci milý a komunikoval s nami.
Připomínka k předmětu, Elektřina a magnetismus [NAFY002, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 1. ročník, Chemie a fyzika materiálů, bakalářské
Cvičení mi pomohlo pochopit některé části učiva, které z přednášky nebyly jasné.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK