Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Zdeněk Drozd, Ph.D. [32-KDF], Fyzika I prakticky [NFUF801, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2025, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Na panu Drozdovi je vidět, že fyzice (nebo minimálně mechanice) nejenom rozumí, ale že jej hlavně také baví. Díky tomuto nadšení jsem si hodiny fakt užíval. Jako budoucím učitelům nám několikrát dal typy ohledně výuky fyziky (zejména ohledně zahrnování pokusů), což je pro mě také plus
doc. RNDr. Leoš Dvořák, CSc. [32-KDF], Elektřina a magnetizmus krok za krokem [NFUF805, seminář]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Skvělý vyučující, milý, se stejným hudebním vkusem jako mám já.
RNDr. Jitka Houfková, Ph.D. [32-KDF], Pedagogická praxe z fyziky I [NFUF306, praxe]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.06.2025, 4. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Jitka se o nas celou dobu krasne starala a jevila o nas velky zajem, co se tyce toho, jak se nam libi na skole a toho, kdy budeme vyucovat. Komunikacni stranka byla na opravdu skvele urovni.
RNDr. Jitka Houfková, Ph.D. [32-KDF], Fyzika I prakticky [NFUF801, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2025, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Jitka Houfková je opravdu příjemná a přátelská osoba. V rámci Fyziky prakticky na ni oceňuji zejména to, jak nám během pokusů předávala své zkušenosti jako učitelky fyziky na základních i středních školách
RNDr. Jitka Houfková, Ph.D. [32-KDF], Řešení problémů [NFUF802, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2025, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Jitka Houfková je opravdu příjemná a přátelská osoba. A i když předmět vedla Majka, tak i u Jitky musím ocenit, že nám dala tipy do budoucna ohledně kariéry učitele díky své zkušenosti jako učitelky fyziky na základních i středních školách
RNDr. Jitka Houfková, Ph.D. [32-KDF], Elektřina a magnetizmus krok za krokem [NFUF805, seminář]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.05.2025, 2. Ročník, Učitelství fyziky pro střední školy, navazující magisterské
Vyučující byla velmi milá a vždy nám ochotně pomáhala s výrobou pomůcek. Díky jejímu přístupu byla výuka příjemná, zábavná a inspirativní.
RNDr. Jitka Houfková, Ph.D. [32-KDF], Fyzika pro nefyziky I - Svět kolem nás [NOFY016, přednáška]
Alberto Nicolardi, 16.02.2025, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Hodiny byly vždy propracované a zajímavé. Vyučující byla vždy příjemně naladěná a ochotná odpovídat na dotazy k látce. Zároveň oceňuji, že při experimentech byl dán prostor studentům vše si vyzkoušet.
Paní Houfková měla připravené hezké experimenty a látce rozuměla. Ráda odpovídala na dotazy.
Adam Jahoda, 17.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Bylo vidět velké množství přípravy na hodiny, které pak výborně šlapaly. Vážím si lidského přístupu, který paní Houfková projevuje. Hodiny s ní byly radost
RNDr. Jitka Houfková, Ph.D. [32-KDF], Fyzika pro nefyziky II - Svět kolem nás [NOFY017, přednáška]
Paní doktorka byla příjemná a vše potřebné vysvětlila, případně zjistila.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 10.08.2023, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Paní doktorka Houfková je úplně super, nemůžu si ji vynachválit. Strašně příjemná učitelka, která je velmi vstřícná a nápomocná, nikoho nesoudí a vždy se snaží studenty motivovat. Je hrozně těžké to shrnout do jednoho odstavce, ale jsem hrozně moc rád, že jsem mohl takového učitele potkat.
Hodná přednášející, hodiny má skvěle připravené. Kladně hodnotím její přátelský přístup ke studentům i aktivní práci na svých hodinách (hostující na přednáškách, exkurze etc.)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.06.2023, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
nejlepsi predmet semestru, dekuji, pani doktorko
RNDr. Marie Snětinová, Ph.D. [32-KDF], Řešení problémů [NFUF802, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2025, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Majka Snětinová vedla tento předmět výborně. Všechny úlohy, které si pro nás připravila, byly zábavné a já jsem si fakt užíval nad nimi přemýšlet. Navíc nám Majka dala díky předmětu i tipy, co bychom mohli používat ve svém budoucím povolání jako učitelé, což byl další příjemný bonus
Připomínka k předmětu, Pedagogická praxe z fyziky I [NFUF306, praxe]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.06.2025, 4. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Pedagogicka praxe je naprosto nejlepsi predmet, ktery na matfyzu je (hned po QM). Je skvele si behem semestru zkusit, jake to bude, nasat atmosferu skoly a pozorovat jeji chod.
Připomínka k předmětu, Fyzika I prakticky [NFUF801, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2025, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Jako pro fyzika i budoucího učitele pro mě šlo o velmi dobrý předmět. U fyzikálních předmětů pro mě osobně většinou platí, že čím víc je tam pokusů, tím více mě baví. U Fyziky prakticky bylo těch pokusů nejenom hodně, ale také byly vždycky zajímavé a většina z nich mi utkvěla v paměti
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Na první hodině jsme byli upozorněni, ať si občas vybojujeme, abychom experimenty dělali i my sami a ne jen vyučující (kteří se do nich horlivě a s nadšením pustí). V posledních hodinách bylo daleko více pokusů, do kterých jsme se zapojovali a předmět, tak nabyl jiného rázu. Možná bych některé z těch pokusů, do kterých jsme se zapojovali více, či jsme o nich mohli vést více diskuze (sekání okurky, trubička co se valila tam a zpět,...) přesunul na začátek semestru, aby trochu opadla nejistota z toho, do čeho se může člověk zapojit. Takové zkušení si, oproti pevnému zadání jako měření periody kyvadla.
Každý experiment byl svým vlastním způsobem zajímavý, vyučující byli milí a výlet na Nuselský most byl také super.
Připomínka k předmětu, Řešení problémů [NFUF802, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2025, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Řešení problémů je opravdu výborný předmět, který se výrazně liší prakticky od všech ostatních předmětů prvního semestru v rámci našeho programu. Řeší se zde totiž úlohy, které jsou na úrovni obtížnosti základní školy. A já jsem si opravdu užíval, že jsem musel přemýšlet úplně jinak než v jiných předmětech. Navíc všechny úlohy byly zábavné a bylo fajn se vrátit do let, kdy jsem chodil na nižší gympl. Plus mi to dalo i spoustu nápadů, které bych jako učitel mohl uplatnit i v budoucnu. Rozhodně jsem nelitoval, že jsem si tento odpočinkový předmět zapsal
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Fajn předmět, při kterém jsme vedeni nejen k tomu, abychom si uvědomili co nás vedlo k vyřešení úlohy, ale i co je k tomu potřeba, jaké věkové kategorii daný příklad zadat, co se na tom může člověk naučit, atd. Zároveň je každému dán čas k vyřešení úlohy, aby měl možnost se podělit s postupem, kterým problém vyřešil.
Připomínka k předmětu, Elektřina a magnetizmus krok za krokem [NFUF805, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.06.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Skvělý předmět pro uvědomění si základů elektřiny. Opravdu akorát tempo pro to, dostat všechno pod kůži. Hodně pokusů a hraní si.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Super předmět, který sice člověku moc nepomůže ve studiu, ale pomůže mu zůstat psychicky vyrovnaným a třeba se i něco dozvědět a něco si zkusit.
Připomínka k předmětu, Praktikum školních pokusů IV [NFUF833, laboratorní práce]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.05.2025, 2. Ročník, Učitelství fyziky pro střední školy, navazující magisterské
Předmět byl velmi přínosný a prakticky zaměřený. V průběhu výuky jsme měli možnost sami vyrábět didaktické pomůcky pro výuku na 1. stupni ZŠ, což nám pomohlo lépe pochopit, jak tvořit názorné a atraktivní aktivity pro děti. Zároveň jsme si představili různé tematické celky, které lze zábavně a srozumitelně zpracovat jak v mateřské škole, tak i na základní škole. Výuka byla vedena názorně a hravě, vše jsme si mohli vyzkoušet sami. Oceňuji i to, že jsme si hotové pomůcky mohli odnést s sebou a využít je v budoucí praxi. Celkově hodnotím předmět jako velmi inspirativní a užitečný pro budoucí pedagogy.
Připomínka k předmětu, Fyzika pro nefyziky I - Svět kolem nás [NOFY016, přednáška]
Alberto Nicolardi, 16.02.2025, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Předmět je skutečné pro kohokoliv, kdo má o fyziku zájem, jakékoliv předchozí zkušenosti rozhodně nejsou podmínkou. Většina času je věnována experimentům, jedná se o skutećný "hands-on" přístup, což rozhodně pomáhá intuitivně pochopit látku.
Předmět bohužel nepřináší nic, co bych ze středoškolské fyziky neuměl. Proto mě i přes snahu p. Houfkové nebavil a nedochodil jsem ho.
Adam Jahoda, 17.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Velmi si vážím počtu pokusů, které byly na hodinách prováděny a výborné atmosféry, která na hodinách panovala. Mnoho látky v zimním semestru je opakování a rozšířování látky ze SŠ, žádné novinky.
Připomínka k předmětu, Fyzika pro nefyziky II - Svět kolem nás [NOFY017, přednáška]
Předmětem jsem byl nadšený, chtěl jsem fyziku, kde bude nějaký rozumný mix teorie a experimentů a tento předmět mé nároky spolehlivě splnil. Líbilo se mi taky, že jsme se na začátku mohli domluvit na sylabu a navrhnout témata, která nám přišly zajímavá
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 10.08.2023, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Jsem hrozně rád, že tenhle předmět vůbec existuje. Ze střední školy jsem se toho o fyzice nenaučil v podstatě nic, nedokážu se v tom zorientovat a ze všech těch vzorečků a konstant se mi dělá špatně, takže jsem strašně rád, že existuje předmět, na kterém výklad vždy doprovází nějaký pokus. Předmět se snaží motivovat studenty k tomu, aby je fyzika bavila a aby se o ní snažili zajímat dále, moc mě to těší.