Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Cvičící je milá a ráda pomůže, jen někdy je trochu chaotik a příklady na tabuli je pak těžší pochopit. Na druhou stranu vám ráda vysvětlí látku i několikrát, pokud potřebujete s něčím pomoci (třeba i s příklady) tak odpovídá docela rychle.
Paní cvičící byla moc milá, vytvářela bezpečné prostředí. Všechnu teorii vysvětlovala znovu (a člověk si nepřipadal hloupě, když třeba něco na přednášce nepochopil). Občas mi přišlo, že vysvětlováním bylo zabráno až moc času - osobně bych ocenila trochu víc času na počítání (jen ze subjektivního pohledu). Jinak cvičení rozhodně doporučuji.
Vyučují je velmi zábavný, ochotný a přátelský. Hodiny s ním jsou velmi příjemné. Bohužel byl cvičící chaotický, neučil nás přesné postupy a přeskakoval z jedné věci na druhou. Byl velmi neorganizovaný a často jsme nestihl ukázat to, co měl v plánu. Na druhou stranu je velmi tolerantní a bez problému vysvětlí cokoliv znovu, či se s námi domluví na konzultaci. Zároveň umožňuje kdykoliv komunikovat přes email a konzultovat drobnosti online.
Na hodinách s panem doktorem Campbellem bylo třeba se aktivně a důsledně ozývat, když tempo začalo být příliš rychlé (což se stávalo relativně často :D), ale všechny dotazy byly vždy přijaty maximálně vstřícně a s pochopením. Pan doktor Campbell je velmi inteligentní, hodný a podporující vyučující. Cvičení mi dala výborný základ pro spočtení zkouškové písemky.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 07.01.2025, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Campbell vytváří na cvičení úžasnou atmosféru plnou energie. Pro někoho může být tempo příliš rychlé, ale pokud se člověk nebojí postupovat rychleji a procházet si základy doma, je to úplně jiný pohled na analýzu, než "suché" přednášky. Vyučující je velmi velmi ochotný a zábavný.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Cvičící umí vysvětlit materiál, ale jede docela rychle. Cvičení předpokládá jistou míru domácí přípravy.
Oceňuji, že složitost zápočtových písemek byla vyšší, než v jiných paralelkách, tudíž byl student líp připraven k písemné části zkoušky.
Skvělý cvičící. Za mě ideální poměr počítaných příkladů na tabuli a individuálně. Plný nadšení.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 12.06.2024, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Z cvičícího sálá nadšení pro analýzu. Systém shrnutí látky, ukázání dvou příkladů na tabuli, následné procházení a pomáhání během našeho samostatného počítání mi přijde ideální. Oceňuji zajímavější, často teoretičtější úlohy na konci každé sady (typu explicitní konstrukce spojité-nikde-diferencovatelné funkce na [0,1]).
Kaplický se samozřejmě snažil nám látku z přednášky dovysvětlit, ale málokdy se stalo, že bych to od něj pochopil. Málo jsme počítali limity a derivace a obecně mi cvičení moc nepomohlo s počítáním příkladů. Pořád jsme jen něco dokazovali (stejně to pochopilo jen pár vyvolených), ale vlastně to vůbec nebylo potřeba umět ke zkoušce a místo toho jsme mohli obyčejně počítat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2025, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Výborná cvičící!!!!! Stihla jsem se přepsat na toto cvičení. Doporučuji spěchat se zápisem, jelikož do druhého semestru se všichni dozvědí, jak je skvělá a už nezbude místo.
Cvičení jsem vnímal jako velmi přínosná. Atmosféra byla fajn a nebál jsem se ptát na dotazy, které mi byly vždy ochotně vysvětleny. Bylo vidět, že vyučující jde o to, aby látku studenti pochopili, a že je tu pro nás. Kdykoliv jsem totiž potřeboval konzultaci, tak nebyl problém se domluvit. Komunikace byla příjemná a bez problémů (i po mailu jsem dostával odpovědi velmi svižně). Na konzultacích byla atmosféra taky moc dobrá a jsme rád, že jsem jich mohl využít. Tempo přednášení nových témat na cvičeních bylo poměrně rychlé, ale chápu, že to jde jen těžko všechno stíhat...
Alberto Nicolardi, 16.02.2025, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Skvělá vyučující. Látku vysvětluje velmi srozumitelně, během hodiny se staví u každého a ptá se, zda máme nějaké problémy s řešením nějaké z úloh, což dává prostor zeptat se na otázky, za které by se člověk mohl stydět před ostatními. Vše se odehrává ve velmi přátelské a pohodové atmosféře. Navíc je na jejích stránkách vše vyřešeno, navíc je zde také spoustu jiných materiálů, například pexeso na derivace. Není vůbec nic, co by šlo vytknout.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 16.02.2025, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Velmi kvalitní cvičící. Pravděpodobně nenaleznete pedagoga s lépe připravenými hodinami. Materiály, které jsou rozdávány studentům, skvěle provedou daným tématem, neboť se sestávají z potřebné teorie a příkladů, jejichž náročnost postupně vzrůstá. Ba co více, každý ze zadaných příkladů je na stránkách cvičící řešen. Nutné je rovněž vypíchnout s jakou ochotou je přistupováno ke studentům, máte-li tedy možnost se na toto cvičení přihlásit, pak tak jistě učiňte.
Cvičení jsem vnímal jako velmi přínosná. Atmosféra byla fajn a nebál jsem se ptát na dotazy, které mi byly vždy ochotně vysvětleny. Bylo vidět, že vyučující jde o to, aby látku studenti pochopili, a že je tu pro nás. Kdykoliv jsem totiž potřeboval konzultaci, tak nebyl problém se domluvit. Komunikace byla příjemná a bez problémů (i po mailu jsem dostával odpovědi velmi svižně). Na konzultacích byla atmosféra taky moc dobrá a jsme rád, že jsem jich mohl využít. Tempo přednášení nových témat na cvičeních bylo poměrně rychlé, ale chápu, že to jde jen těžko všechno stíhat...
Úžasná cvičící, na jejíž cvika se člověk vždy moc těší. Novou látku umí velmi dobře vysvětlit, je vždy ochotná poradit. Na cvičeních vždy panuje příjemná atmosféra. (A dinosauři a čokoládový bonbon jsou super věc.)
Za mě nejlepší cvičící na matfyzu. Velmi milá, vstřícná, ochotná s čímkoliv poradit. Na začátku cvičení vždy probere teorii potřebnou k výpočtům a poté vše vysvětlí na vzorovém příkladu. Cením zejména to, že neočekávala, že po jednom vysvětlení budeme hned vše chápat. Zápočtový test odpovídal příkladům, které jsme na cviku počítali, dobře připraví na zkoušku.
Má skvěle zpracované materiály, na stránkách jsou vzorová řešení ke každému příkladu ze cvika. Je tam také řada odkazů na další příklady podobné těm zkouškovým.
Jakub Mošovský, 30.01.2025, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Úžasný přístup jak během semestru tak při zkouškovém, zábavné a maximálně užitečné cvičení, nemám námitky
Cvičení, kam se opravdu vyplatilo chodit. Paní Kuncová měla celý semestr pečlivě naplánovaný, probrat se stihlo všechno a na každé téma byl přiměřený čas. Osobně oceňuji také množství různých praktických rad, jak u zkoušky zmírnit bodové ztráty, když si něčím člověk není úplně jistý. Snad jediný námět ke zlepšení je ten, že se na cvičeních hodně času stráví lehčími příklady ze začátku a na příklady zkouškové obtížnosti tolik času nezbyde.
Myslím si, že keď ide hodnoteniu doktorky Kuncovej dá sa rozprávať len v superlatívoch. Jej pripravenosť a globálne spracovanie každej jednej problematiky, na ktorú študent môže naraziť je v skratke fenomenálna. Ponúka kvantum skvelých odkazov a jej pripravenosť môže ísť ako príklad mnohým. Pokiaľ niekto nepochopý jej vysvetleniu tak je podľa môjho názoru už stratený nakoľko také vysvetlenie aké vie ponúknuť doktorka Kuncová je priam nepochopeniavzdorné. Teším sa na ďalšie cvičenia.
Vždy skvěle připravená, nápomocná, vyjde vstříc. Dokáže i složité věci skvěle interpretovat.
Děkuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.07.2023, 2. Ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Velmi milá a ochotná vyučující, cvika s ní mohu rozhodně doporučit. Je vidět, že si dává záležet na tom, aby její materiály na cvičení byly vždy pečlivě připravené i s detailními postupy, navíc má vše k dispozici na svých stránkách. Vždy je velmi vstřícná při řešení problémů i s prosbou o konzultace.
Výborná cvičící. Má zpracované obrovské množství vlastních materiálů, které jsou vhodné ke zkoušce - zahrnuty jsou i některé zkouškové příklady z minulých et včetně přehledně zpracovaného řešení. Umí super vysvětlovat věci a vždycky ráda poradí. Její hodiny jsou osobní, na tabuli ukáže nějaké vzorové příklady a pak obchází jednotlivé studenty a radí jim, kde mají chyby, co je lepší jinak a čemu se vyvarovat. Taky na hodinách ukazuje triky na příklady, které nezazněly na přednášce a usnadňují počítání jinak složitých příkladů.
Její konzultace jsou výborné a hodně mi pomohly, a to jak s písemnou částí zkoušky, tak i s důkazy v ústní části. Je ochotná konzultovat téměř kdykoliv a i ze dne na den.
(Děkuju za super hodiny!)
Děkuji, jsem moc ráda, že to všechno pomohlo.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 29.05.2023, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Perfektně připravené hodiny. Z materiálů se člověk bez problémů připraví na písemnou část zkoušky. Odpovědi vždy zodpoví. Na cvičení panovala uvolněná atmosféra. Cením zapojení geogebry pro vizualizaci toho, co vlastně počítáme, a také možnosti odevzdat nějaký příklad zkouškové obtížnosti na opravení a zpětnou vazbu.
Perfektně připravená cvičící s krásně zpracovanými materiály. Umí přehledně, intuitivně a lidsky vysvětlit probíranou látku. Je vždy ochotná konzultovat a její konzultace mi dost pomohly zvládnout zkoušku, díky za ně
Oceňuji snad úplně všechno. Kristýna je nejlepší cvičící, kterou jsem kdy potkala. Vypíchla bych skupinové práce, při kterých dokáže jednoduchými pravidly skupinky stmelit a učení se v kolektivu pak dává smysl.
Děkuji. Jsem ráda, že skupinové práce fungují.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2024, 2. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Cvičící byla naprosto famózní, je na ní vidět, že jí matematická analýza i učení skutečně baví a pozitivní atmosféru přenáší na studenty. Zároveň se člověk nebojí zeptat, pokud nerozumí nějaké věci, o které sám moc dobře ví, že je to naprosto triviální blbost, kterou by ve druháku znát měl. Cvičení byla doplněna spoustou interaktivních zábavných prvků jako rozdávání samolepek, promítání grafů, dobře představitelných příkladů (což obvzláště u funkcí více proměných, které jsou vcelku abstraktní, je velmi užitečné). Dále musím ucenit, že si dala tu práci, naučit se naše jména, což oceňuje hlavně v kontextu toho, že vím, že učí i jiná cvičení z jiných předmětů a nejen jednu parelelku týdně. Navíc je vidět, že na sobě chce pracovat a v kvalitě svých cvičení se chce posouvat. (Několikrát se nás ptala na zpětnou vazbu).
Ještě poslední věc, kterou bych chtěl vyzdvihnout je indivuduální přístup, kdy například řekla dopředu, že příští týden bude skupinová práce a kdo nechce pracovat ve skupince, ať se s ní domluví. Sám teda naopak skupinovou práci uvítám, nicméně mi přijde strašně super, že myslí i na lidi, kterým to nemusí vyhovovat a kteří radši chtějí pracovat samostatně.
Na závěr bych měl i jednu drobnou výtku a to je rychlost opravování písemek. Zatímco spolužáci z jincýh cvik většinou věděli výsledky ještě ten den, tak já jsem musel čekat skoro celý týden. Nicméně jak jsem psal, jsem si vědom toho, že cvičící má na starosti více předmětů než tuhle jednu paralelku týdně, takže to naprosto chápu.
Mockrát děkuju. Jsem moc ráda, že to všechno zmíněné pomáhá a dává smysl a že je dobré to zachovat.
Písemkám rozumím, zkusím ten týden u písemek zkrátit.
Cvičící má krásně připravené a přehledné materiály - jak řešené příklady, tak ale i teoretické příklady nebo interaktivní grafy - které hodně pomáhají pochopit probíranou látku. Hodiny probíhají uvolněně a samolepka s dinosaurem za příklad u tabule je záruka kvality.
Oceňuji přínosné konzultace jak ke zkouškovým příkladům, tak například k jednotlivým krokům důkazů nebo k obecnému pochopení definic. Konzultace mi výrazně pomohly se zdoláním zkoušky, moc za ně děkuji.
Mockrát děkuji. Jsem ráda, že materiály, konzultace i dinosauři pomáhají.
Cvičící byl ochotný a snažil se odpovídat na dotazy. Bohužel byl ale velmi chaotický, při počítání příkladů na tabuli jsem se tudíž často ztrácel/a. Ocenil/a bych, kdyby k příkladům ze cvičení byla k dispozici i řešení s postupem.
Jako velké mínus vnímám také to, že látka probíraná na cvičeních předbíhala přednášku, takže se nebylo možné "opřít" o znalost teorie.
Někdy poněkud zapomnětlivý cvičící, který je ovšem vždy pozitivně naladěn a je schopen a ochoten cokoli vysvětlit a s čímkoli pomoci, popř. odkázat na dobré zdroje.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2025, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Jarda bol naozaj výborný, a hoci sa zdal trochu neorganizovaný, robil toho pre nás veľa, dostali sme množstvo materiálov ktoré iní cvičiaci nerozdávali a prebrali sme presne to čo bolo treba. Na skúšku nás pripravil výborne a priniesol prijémnú mladú energiu - cvičenia boli zábavné a nenútené. Naozaj dobrá práca.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 03.02.2025, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Jarda je borec.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2025, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Jarda na mě ze začátku působil trochu zmatečně, ale když si člověk navykne na jeho styl, tak to nakonec je moc fajn cvičící. Jen bych vytkla pozdní dodávání řešených cvičení.
Na vyučujícím nejvíce oceňuji jeho přátelský a uvolněný přístup, který dokáže vytvořit příjemnou atmosféru na cvičeních. Po pár suplovaných hodinách a konzultacích s kamarády z jiných paralelek jsem dospěl k názoru, že jeho styl a forma výuky mi ze všech vyučujících vyhovuje nejvíce. Velmi si cením jeho schopnosti vysvětlovat látku jasně a srozumitelně, díky čemuž je látka mnohem pochopitelnější.
Oceňuji také jeho dochvilnost, připravenost na hodiny a rychlé odpovědi na všechny dotazy, ať už během cvičení, nebo mimo něj. Navíc jeho přístup k jednotlivým studentům je velice individuální.
Zápočty u něj probíhají naprosto férově a je vidět, že se snaží studentům vyjít vstříc. Tento přístup z něj dělá jednoho z nejlepších vyučujících, se kterými jsem se dosud setkal.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Na panu profesorovi je vidět, že je profík v tom co dělá, proto byly občas dotazy odbity slovami ,,To je triviální" a ne moc dukladně dovysvětleny. Po čase se ale dalo zvyknout na tempo cvičení a když si k tomu člověk sedne i doma, na zkoušku bude dobře připraven, takže hodnotím pozitivně. Se zápočtem problém vubec není.
Za mě jednoznačně nejlepší cvičení semestru. Pan profesor Pick je skvělý cvičící se smyslem pro humor. Cvičení mě skvěle připravila na písemnou část zkoušky, takže jsem doma na písemnou část už nemusel trávit příliš času. Na jeho cvičení panuje uvolněná atmosféra, kdy většinou ukazuje na tabuli, jak se co má řešit. Občas to okoření nějakou teoretickou úlohou či poví nějakou historku ze života. Na jeho cvičení jsem se vyloženě těšil. Mohu vřele doporučit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Skvělý humor a opravdová kapacita. Cvičení s ním jsou opravdu zábavné a i když jsem šla na cvičení s tím, že látce úplně nerozumím, na každé cvičení jsem se těšila.
Vyučující je očekávatelný a spravedlivý, takže je dost předem řečeno, co vše je třeba umět ke zloušce i k zápočtu. Hodina však probíhá způsobem opisováním skript na tabuli a přednášející jen občas dodal nějakou poznámku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2025, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Pan profesor Pick robí čo sa dá, aby horu dosť náročnej a niekedy zbytočne pôsobiacej teórie urobil záživnou a pochopiteľnou. Myslím, že si plne uvedomuje, že učí v prvom semestri asi najťažší a najobávanejší predmet, a snaží sa všetkým pomôcť prejsť - na skúške bol veľmi milý, prívetivý a rovnako ako na prednáškach vtipný. Naozaj dobrý výber profesora na tento predmet.
Alberto Nicolardi, 15.02.2025, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Ač jsme většinu času strávili probíráním definic a důkazů (za což jsem vděčný, učit se z nahrávky je pro mně mnohem jednodušší než učit se ze skript) a na mnoho jiného nezbyl čas, prof. Pick nám často představil "ideu" tvrzení: něco, čeho se snažíme dosáhnout nebo jakým způsobem toho dosáhneme. Navíc přednášky vždy pojal s humorem a jsem rád, že mým vyučujícím tohoto obtížného předmětu byl právě on
Matematické koncepty vysvětluje srozumitelně a ochotně odpovídá na dotazy studentů. Tempo přednášení je ideální pro zápis poznámek. Příprava přednášejícího na přednášky je k dispozici na jeho webových stránkách, což pomáhá při učení ke zkoušce a v případě, že student nepochopí část výkladu na přednášce.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 03.02.2025, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Pan Profesor pick vysvětluje látku formou, kde mi přijde že pouze předčítá skripta a opisuje je na tabuli. To mi přišlo odrazující a na přednášky jsem přestal chodit někdy v polovině semestru. Chtělo by to nějak zabalit celé téma, propojit vše nejen odkazy na předešlé věty v důkazech.
Kolikrát profesor Pick začal dokazovat větu u které jsem si nedokázat zcela představit co vlastně říká. V důkazu jsem nevěděl co vlastně děláme do posledního momentu. Kdyby pan Pick Nejprve vysvětlil o co se snažíme a jak vlastně větu dokazujeme a nakonec jen shrnul jaké kroky jsme podstoupili, abychom větu dokázali, tak by přednášky byly mnohem stravitelnější.
Styl p.p. Picka má své výhody i nevýhody. Velkým plusem je jeho pečlivost - tabule je přehledná, vše je vysvětleno a velmi podrobné zápisky z přednášky, které dává na web jsou vynikající studijní materiál. Někdy je té pečlivosti ale příliš, nemyslím si třeba, že je nutné psát celý výklad na tabuli slovo od slova. U důkazů je to samozřejmě žádoucí, ale bez doslovného vypisování každé poznámky pod větou bychom se podle mě obešli a ušetřený čas by se mohl věnovat například ještě jednomu shrnutí důkazu nebo nějakému méně formálnímu vysvětlení než pouze přepisu skript na tabuli. Kromě toho jsem si ale p.p. Picka dost oblíbil, přednášky byly přátelské (stejně jako ústní část zkoušky) a pravidelně je prokládal různými vtípky a zajímavostmi.
Naprostá většina přednášky byl postupný výklad definic, vět a důkazů, které pan přednášející psal na tabuli. Velmi mi pomohlo, že u (pro nás prváky) náročnějších důkazů začal před důkazem vždy "ideou" třeba s ilustračním obrázkem, aby člověk věděl, co si pak pod formálním důkazem reálně představit. Také mi to pomohlo s udržením pozornosti (s čímž jsem na přednáškách mívala občas problém). Jelikož hlavním studijním materiálem byly zápisky z přednášek, oceňuji čitelné písmo na tabuli i zápisky v pdf na webu. Trošku mě mrzelo, že přednášky nebyly streamované (když je člověk trochu nemocný, tak by to ocenil), ale všechny byly nahrávané a další den k dispozici na webu, takže si je šlo přehrát zpětně.
Zkouška je náročná, je třeba si na ni nechat dost času, ale dá se zvládnout. Termíny zkoušek byly na webu ještě dlouho předtím, než byly v SISu, stejně jako požadavky - oceňuji, že jsem přesně věděla, co se mám ke zkoušce naučit.
Jakub Mošovský, 30.01.2025, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Zábavné přednášky, dobře vysvětlená teorie a dobrá organizace zkoušek, nemám námitky.
Sympatický vyučující s výbornými vysvětlovacími dovednostmi, který ke všem studentům přistupuje s velkým respektem. Jeho přednášky nejsou jen poučné, ale i zábavné – díky jeho vtipu a příjemnému projevu se dobře poslouchají. Navíc jsem se na nich přiučil i novým slovům mimo matematiku, například co znamená „katarze“.
Pick věci vysvětluje dobře a líbí se mi jeho přístup k matematice, kdy často mluví odlehčeně a trochu i vtipně. Také má zajímavý způsob mazání tabule, ale maže ji nejlépe ze všech.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 29.05.2023, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Na to, že pan profesor píše výklad na tabuli slovo od slova, přednášky hezky odsýpají. Před důkazem vždy shrne hlavní myšlenku, ze které se pak s trochou štěstí dá důkaz rekonstruovat. A občasné vtipy také zlepší náladu :D.
Profesor je přátelský a občas vtipkuje.
Když něco nevíte, nebo napsal chybu na tabuli, tak rád odpoví nebo téma vysvětlí znovu.
Velmi rád vyjde vstříc, není problém si domluvit konzultaci.
Protože jsem student se speciálními potřebami, tak jsem velmi ocenil, když jsem dostal víc času navíc, než jsem měl nárok.
Skvělý přednášející. Narozdíl od prvních semestrů omezil nálož vtipných historek. Vynahrazuje si to ale zajímavou matematikou a užitečnými radami do našeho budoucího vědeckého života.
prof. RNDr. Luboš Pick, CSc., DSc. [32-KMA], Úvod do teorie interpolací 1 [NMMA533, přednáška]
Pan profesor přednáší skvěle a poutavě. Rád jsem na přednášky chodil. Osobně bych preferoval, aby se vše slovo od slova nepsalo na tabuli, ale to je čistě jen můj subjektivní pohled.
Příklady vysvětluje dobře, zadání ale píše pouze na tabuli a řekne odkaz, odkud jsou, takže když jsem si chtěl během zkouškového počítat, tak jsem musel brát příklady od jiných cvičících.
RNDr. Hana Turčinová, Ph.D. [32-KMA], Matematická analýza 2 [NMMA102, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.06.2023, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Asi nejlepší cvičící vůbec. Strašně ochotná, vysvětluje lidsky a pomalu. Člověk se nebojí zeptat. Má nepochopitelnou trpělivost.
RNDr. Václav Vlasák, Ph.D. [32-KMA], Matematická analýza 4 [NMMA204, cvičení]
Dle mého úsudku se doktor Vlasák nedostatečně připravoval na výuku. Neměl připravené dostatečné množství příkladů a zbylý čas vyplňoval teoretickými příklady, které nebyly nijak nutné ke zkoušce a pro studenty, kteří se nechystají na zaměření Matematická analýza, za mě dost nadbytečné. Doktor Vlasák dále nebyl příliš schopný přizpůsobit výklad studentům, kteří danou látku vidí prvně. Při řešení příkladů se opíral o své zkušenosti a řešení velmi často nahlédl bez toho, aniž by vysvětlil, jak k němu dospěl. U zkoušky doktor Vlasák vyvíjel velký nátlak na zkoušené a kladl velké množství doplňujících otázek, které někdy přesáhly obsah přednášky.
Cvičící je milý, ale bohužel nemá téměř žádné pedagogické sklony. Cvičení byla chaotická, probíraná látka téměř nebyla vysvětlena. Pan Vlasák bohužel mnoho věcí, které jsou pro studenty obtížné, nahlíží jako snadné. Na druhou stranu obtížnost zápočtových písemek byla snesitelná.
Připomínka k předmětu, Matematická analýza 1 [NMMA101, cvičení]
V hodinách byly probírány lehčí příklady než na zkoušce a cvičení bylo probírána látka napřed oproti přednášce. Předmět není ucelený, protože každý cvičící probírá látku v jiném pořadí a v jiné obtížnosti.
Materiály byly dobře strukturované a výborně pokryly témata ke zkoušce.
Alberto Nicolardi, 16.02.2025, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Předmět je dobrou přípravou na zkoušky je přístupných mnoho materiálů k procvičování. Kvůli rozložení témat cvičení často předbíhá přednášku, takže občas člověk nezná důvod fungování něktrých metod použitých k řešení úloh (např. podmínky u VOLSF).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2025, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Dobrá príprava na skúšku, no aj priebeh aj kvalita prípravy naozaj veľmi záležia od cvičiaceho. Nie všetci mali materiály (tu zachraňovala všetkých p. Kuncová s jej stránkou). Náročnosť odpovedala nárokom predmetu - jednoduché to nebolo, no dalo sa zvládnuť.
Cvičení mi přišlo přínosné pro zopakování a upevnění látky z přednášek a i pro nácvik počítání. Jen mě mrzí, že ze začátku často cvičení nenavazují na přednášku a spíš ji předbíhají. Také mi přišly velké rozdíly v tématech probraných na jednotlivých cvičeních - vím, že jsme někdy byli pozadu za jinými paralelkami, nebo naopak někdo za námi.
Jakub Mošovský, 30.01.2025, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Příště se rozhodně budu učit víc během semestru, hodí se to aby pak zkouškové nebylo peklo
Mám analýzu velmi rád, je to hlavní důvod, proč jsem se na mffuk hlásil. Přál bych si více hodin cvičení, ve kterých by se dalo průběžně opakovat minulé temata.
Cvičící se vždy snažil nám látku vysvětlit, ale málo jsme počítali příklady a jen jsme pořád něco dokazovali a vlastně nám to je ke zkoušce k ničemu. Na tomto cvičení jsem sám počítal jen zřídka. Cvičení také nenavazovalo na přednášku.
Cvikám z MA nemám čo vytknúť. Pripravujú študenta skvelo na to čoho čaká sú skvelo rozdelené. Nie je tam konzistencia s prednáškou ale to nepovažujem ako problém nakoľko keď daná téma na prednáške príde máme už nejaký pohľad do aktuálnej problematiky. Zakaždým je to obdoba písomnej časti skúšok.
Připomínka k předmětu, Matematická analýza 1 [NMMA101, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 16.02.2025, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
bylo fajn, že hned na začátku byl vypsaný tvar zkoušky a seznam požadavků, který se jen trochu zmenšil, a v rozumný čas předem byly zveřejněny falešné zápočtové písemky + byly záznamy i poznámky z přednášek online
Předmět je srozumitelný a látka je dobře spracována. Problémem bylo, že na cvičení jsme používali látku z přednášek, které ještě neproběhli, a tak musel cvičící látku v rychlosti vysvětlit a na přednášce člověk poslouchal to, co již celkem uměl.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2025, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Predmet plný šialeného množstva teórie, pri učení ktorej budú všetci trpieť, a o nič jednoduchších príkladov. Asi mnohí by súhlasili, že nároky na teóriu sú trochu pritiahnuté za vlasy. Každopádne sa ho netreba obávať až tak, no záživné to rozhodne nie je.
Alberto Nicolardi, 15.02.2025, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Stejně jako mnoho dalších jsem zpočátku bojoval s tímto předmětem: je to dost velký skok od střední školy a jelikož je přednáška dvakrát týdně, není mnoho času na oddech. Pokud se vám však podaří dostat přes změť symbolů a defdinic, je samotná látka celkem elegantní a zajímavá, ač rozhodně ne jednoduchá.
Nemám nic proti náročnosti předmětu, která k němu prostě patří a se kterou každý počítá. Ale zdálo se mi, že už tak dost těžký předmět byl ještě o něco ztížen svou organizací. Třeba rozvržení zkoušek - nejprve mezi nimi byla dva týdny pauza, potom dvě zkoušky obden a pak zase dva týdny pauza. K tomu začátek zkoušky vždy již v 8 hodin ráno, což při hodinovém dojíždění znamená celkem brzké vstávání, přitom tolik času na opravu nejspíš potřeba není, když jsme výsledky měli ve dvě odpoledne. A ačkoli to není moc pravděpodobné a na ústní části zkoušky jsou všichni dost příjemní a hodní, tak opakování písemné části při případném neúspěchu u ústní je taky zbytečně přidaný stres pro studenta, který již jednou početní část úspěšně zvládl. Nejsou to sice zásadní problémy, ale zrovna u předmětu, který je dost složitý sám o sobě by mohla být organizace o něco vstřícnější.
Přednáška byla velmi dobře strukturovaná, myslím, že kromě analýzy jsem se naučila dost z formálních věcí z matematiky (třeba jak exaktně formulovat věty a důkazy). Což hezky doplnilo ostatní předměty - které byly na první pohled podávané o něco živěji a zajímavěji, ale kdyby na tom byla analýza podobně, myslím, že bych měla mezery třeba právě ve schopnosti formulace důkazů. Trochu mi chyběly nějaké domácí úkoly přes rok - ve srovnání s lineární algebrou jsem si na začátku zkouškového z analýzy pamatovala mnohem méně.
Jakub Mošovský, 30.01.2025, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Je toho hodně, doporučuji se učit už během semestru trošku, ať toho není hodně najednou
Velmi zajímavý, přínosný a důležitý předmět. Struktura semestru mi vyhovovala – látka na sebe logicky navazovala a byla podaná tak, že se dala dobře vstřebat. Celkově jsem byl s průběhem výuky spokojen.
Předmět je těžký a přednáška často vůbec nesouvisela se cvičením. Na druhou stranu oceňuji poznámky z přednášky od Picka.
Připomínka k předmětu, Matematická analýza 2 [NMMA102, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.09.2023, 2. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Výuka samotná byla kvalitní. Nicméně mi chyběl dostatek příkladů na procvičování před zkouškou. Zároveň poměr jednotlivých témat probíraných na cvikách ani v nejmenším neodpovídal poměru u zkoušky.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 29.05.2023, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Cvika, na které byste po půlce semestru už nemuseli chodit, ale chodit tam stejně chcete pro své budoucí zkouškové já.
Připomínka k předmětu, Matematická analýza 2 [NMMA102, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 29.05.2023, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
O dost zajímavější než v zimním semestru. Už je na čem stavět teorii, neboť limity a derivace již byly pokryty v zimním semestru a z nich se teď dají vyvozovat nové myšlenky. Zvlášť mě bavila teorie Riemannova integrálu a vůbec ten pohled na dva odlišné světy Newtonova a Riemannova integrálu, které se bohužel na gymplu tvářily, že jsou to samé.
Připomínka k předmětu, Matematická analýza 3 [NMMA201, cvičení]
Na cvičení se vlastně pouze počítá a vysvětluje látka na písemku, tedy mi chybí vyšší propojení se zajímavou teorií z přednášky
Cvičení bylo i tak málo, počítání bylo objemově podobně jak v minulých semestrech, ale pouze polovina cvičení, tedy nezbýval čas se propočítat k těžším příkladům.
Zápočtové písemky bývají jednoduché, ale některá zadání 3. písemky nebyla dobře časově uzpůsobená těm 30 minutám.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2024, 2. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Počítání v průběhu semestru mi přišlo asi i o něco jednodušší než v prvácké analýze a to i přes to, že bylo výrazně víc abstraktnější a nešlo o věci, které by člověk částečně znal už před nástupem na matfyz. V porovnání s teorií bych řekl, že určitě lehčí a stravitelnější část.
Připomínka k předmětu, Matematická analýza 3 [NMMA201, přednáška]
Z důvodu počítání je téma metrických prostorů rozděleno kapitolou o derivacích. To je trochu otravné, ale jednotlivé kapitoly v metrických prostorech jsou ucelené, tudíž to nevadí.
K předmětu jsou rozsáhlá skripta, ale lepší je používat samotné zápisky z přednášek poskytnuté vyučujíčím.
V syllabu jsou zahrnuty věty jako existence spojité funkce bez derivace a úplnost Lp prostorů, které mají velmi náročný důkaz, ale nejsou nezbytné pro kurz.
Téma metrických prostorů je velmi zajímavé a bavilo mě se ho učit
Připomínka k předmětu, Matematická analýza 4 [NMMA204, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 12.06.2024, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Přijde mi už trošku zbytečné vyžadovat docházku pro zápočet, když se k tomu píší zápočtové testy. Člověk už ve druháku zvládne posoudit sám, jestli se mu na cvičení vyplatí jít.
Připomínka k předmětu, Matematická analýza 4 [NMMA204, přednáška]
The leture was thaught in English. The topics were pretty interesting for me, because it is all about cleverlly using integral inequalities. The exam wasn't hard and and although i had 5 other exams, I have fit it in my exam schedule.
Veľmi príjemná prednáška, obsahovo dobre rozvrhnutá a povahou preberaného učiva aj sebestačná, bez veľa predpokladaných znalostí. Oceňujem tiež spôsob skúšania z neveľkého zoznamu viet z prednášky. Malo to za výsledok, že som sa nemusel učiť všetky menšie podrobnosti naspamäť, ale práve preto som sa naučil všetky dôležité vety z celej prednášky, takže menšie požiadavky nemali za následok, že by som sa naučil menej, práve naopak.
Interesting course with good cohesion. We investigated a few nice byways as well. I already had seen most of the material, so it is hard to comment on the appropriateness of the pace and difficulty, but for me, at least, it was pleasant to watch and see this material again.