Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2024, 2. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Skvělý přístup na přednáškách (i při dotazech po nich), učební texty naprosto nedocenitelné. Začít budovat elektrostatiku pomocí pokusů s brčky i na vysoké škole mi přijde jako báječný nápad. Systém opakovacích otázek mi přišel skvělý, i když to bralo cenný čas z přednášky, tak si myslím, že to stálo za to.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.06.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Oceňuji zaujatost, ochotu odpovídat na dotazy a názornou demonstraci některých jevů pokusy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2024, 2. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
pan docent je excelentni vyucujici, pri jeho prednaskach se opravdu nebudete nudit, protoze ji kazdou chvili zpestri nejakym vtipem, dalsi super vec jsou texty k prednaskam, diky kterym jsem videl mnohem vice do dane problematiky
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Skvělý vyučující. Oceňuji nadšení a smysl pro humor. Nemám co vytknout.
doc. RNDr. Petr Kácovský, Ph.D. [32-KDF], Termodynamika a statistická fyzika [NFUF302, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2025, 3. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Hezký systematický přístup k látce a přátelský přístup k žákům.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Oceňuji připravenost na výuku, ochotu reagovat na dotazy i na úkor časových možností hodiny, že priorita byla abychom se orientovali. Hodiny probíhaly v příjemné atmosféře, přestože šlo o pětihodinový blok, neodcházela jsem až tak vyčerpaná. Na konzultaci bylo vždy možné se snadno domluvit a od zkoušky jsem odcházela s pocitem férového ohodnocení, které jsem přesně věděla, na základě čeho vzniklo. Děkuji.
RNDr. Tomáš Kekule, Ph.D. [32-KVOF], Elektřina a magnetismus [NFUF103, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Skvělé pokusy, fajn člověk.
RNDr. Zdeňka Koupilová, Ph.D. [32-KDF], Elektřina a magnetismus [NFUF103, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.06.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Líbí se mi množství energie, se kterým Zdeňka na hodiny chodí. Velká ochota odpovídat na dotazy a obrovské množství pečlivě opravených úkolů.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Výborná vyučující, sympatická, milá, vtipná, připravená a s dobrým výkladem.
RNDr. Zdeňka Koupilová, Ph.D. [32-KDF], Úvod do kvantové mechaniky a kvantové teorie [NFUF204, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2024, 2. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Oceňuji velmi dobrou komunikaci od vyučující a příjemnou atmosféru během výuky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.06.2024, 2. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Obcas trochu zmatecne (z meho pohledu) vedeni hodin, jinak opravdu super metodicke vedeni celym kurzem
RNDr. Zdeňka Koupilová, Ph.D. [32-KDF], Úvod do kvantové mechaniky a kvantové teorie [NFUF204, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2024, 2. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Oceňuji, velmi dobrou komunikaci s vyučující a příjemnou atmosféru během výuky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.08.2023, 3. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2025, 3. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
I když lehce chaoticky působící mi její styl učení vyhovuje a význam se v něm. Je dobré že má v našem nižším počtu osobní přístup k žákům a vyučuje s úsměvem.
doc. RNDr. Jan Lang, Ph.D. [32-KFNT], Elektřina a magnetismus [NFUF103, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Zmatečný přednes, změť vzorců na tabuli, kde jsem netušil, která bije. Vyučující je sympatický a milý.
RNDr. Marie Snětinová, Ph.D. [32-KDF], Elektřina a magnetismus [NFUF103, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Skvěle doplňuje výuku.
Připomínka k předmětu, Elektřina a magnetismus [NFUF103, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2024, 2. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Cením vysoké množství možností toho, jak šel získat zápočet v podobě domácích úkolů a cvičných testů. Zároveň se mi líbila obrovská spousta materiálů, které jsme měli k dispozici.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.06.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Asi je to trochu množstvím látky, ale cvičení nestíhá probrat všechno z přednášky a občas jsem se v těch souvislostech ztrácel. Rychle to ale utíká, stále se něco děje a člověk si opravdu všechno k písemkám zažije. Skvělý moodle a domácí úkoly, které mě nutily fakt se připravovat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Náročné, smysluplné...
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Super předmět.
Připomínka k předmětu, Elektřina a magnetismus [NFUF103, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.06.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Je toho fakt hodně. Náročný předmět. Ale je mnoho pokusů, dobrá skripta.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Změť vzorců, které se nedají moc představit na příkladech.
Připomínka k předmětu, Teoretická mechanika [NFUF202, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2025, 2. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Přednášky z teoretické mechaniky byly velmi příjemné a tak přívětivě podané, že vše bylo krásně srozumitelné. Zároveň ale témata dávala prostor i značně hlubšímu zamyšlení. Improvizované matematické kyvadlo, které na žádné z přednášek nemohlo chybět, patří mezi mé oblíbené pokusy, které jsem na matfyzu viděl. Všeobecně krásná přednáška.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2025, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Bohužel znalosti zkoumané u zkoušky zdaleka neodpovídají kreditovému ohodnocení předmětu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2024, 2. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
velice dobre a kvalitne vedena prednaska, podle me je super mit i jiny pohled na to, jak se daji resit ruzne problemy tykajici se mechaniky
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Předmět dobrý, já se v něm ztratil. Oceňuji vynikající skripta.
Připomínka k předmětu, Úvod do kvantové mechaniky a kvantové teorie [NFUF204, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2024, 2. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Vzhledem k integraci přednášek a cvičení přidávám jedno společné hodnocení pro celý předmět. Osobně velmi oceňuji, jak byl předmět vyučován - zejména integraci přednášek a cvičení; velkou srozumitelnost výkladu (i přes náročnost předmětu a nutnost nad tématy přemýšlet "jinak"); uvádění konkrétních příkladů, které mi velmi pomohly k pochopení jednotlivých témat; možnost pracovat ve skupinách, jedny z nejkomplexnější skript (nebyl pro mě vůbec problém se na zápočet i zkoušku učit téměř výhradně ze skript, což je pro mě vzhledem k mému zrakovému omezení nesmírný benefit); nadstandartní čas věnovaný našim otázkám společně s komplexními odpověďmi od vyučující.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.06.2024, 2. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Skvely predmet, i kdyz jsem si pres semestr rikal, ze musime delat spoustu veci prubezne, tak se mi to behem zkouskoveho vrstilo i s urokama, protoze jsem spoustu veci uz vedel, tedy jsem se je nemusel moc ucit, a tim bych chtel vyzdvihnout metodu uceni Zdenky. Predmet je skvelym nahlednutim do sveta castic.
Připomínka k předmětu, Úvod do kvantové mechaniky a kvantové teorie [NFUF204, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2024, 2. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Vzhledem k integraci přednášek a cvičení přidávám jedno společné hodnocení pro celý předmět. Osobně velmi oceňuji, jak byl předmět vyučován - zejména integraci přednášek a cvičení; velkou srozumitelnost výkladu (i přes náročnost předmětu a nutnost nad tématy přemýšlet "jinak"); uvádění konkrétních příkladů, které mi velmi pomohly k pochopení jednotlivých témat; možnost pracovat ve skupinách, jedny z nejkomplexnější skript (nebyl pro mě vůbec problém se na zápočet i zkoušku učit téměř výhradně ze skript, což je pro mě vzhledem k mému zrakovému omezení nesmírný benefit); nadstandartní čas věnovaný našim otázkám společně s komplexními odpověďmi od vyučující.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.08.2023, 3. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
zkouška byla dobrá
Připomínka k předmětu, Termodynamika a statistická fyzika [NFUF302, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2025, 3. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Stejně jako přednáška
Připomínka k předmětu, Termodynamika a statistická fyzika [NFUF302, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2025, 3. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Hodnotím zde přednášku i cvičení, protože byly často nerozlišitelné (to za mě ještě v pořádku).
Statistická fyzika je pro mě náročná v náročné představě, ale na hodinách byla za mě uchopena dobře, i když lehce chaoticky.
Ternodynamika za mě super.
Oceňuji přístup k domácím pracím a průběžným úkolům, myslím že se tímto způsobem naučím více.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Na začátku semestru se zopakovala potřebná matematika, což se později ukázalo být velmi užitečné. Oceňuji, že byl kladen důraz na porozumění, jak během hodin, tak u zkoušky. Během semestru je to spousta práce, otázky v Moodlu a k tomu ještě projekty, ale vyplatí se to, protože člověk všemu lépe porozumí a příprava na zkoušku je pak celkem snadná. Jednotlivá témata byla dobře provázaná a celý předmět byl velmi zábavný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Jeden z nejlepších předmětů, co jsem zatím na MFF měla. Vyhovovala mi systematičnost výuky, která ale zároveň nebyla monotónní, vždycky byl dostatek prostoru na to věnovat se nejasnostem, přijde mi, že jsem si toho hodně odnesla. Super!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2024, 3. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Přednáška byla vhodně doplněná příklady (cvičení a přednáška nebyly striktně oddělené), díky čemuž tématické početní příklady byly probírány hned když jsme dané téma probrali, což je příjemnější než mít cvičení odděleně.
Celý semestr byly průběžné otázky, na kterých jsme si ověřili jak jsme dané téma pochopili, což vyřešilo všechna případná nepochopení hned ze začátku.
Navíc byly povinné 4 větší úkoly, což je za mě příjemnější než mít povinné úkoly každý týden. Díky tomu že jich bylo tolik a byly rovnoměrně v semestru, tak jsme na ně měli dost času a klid.
Zápočtové testy měly tu nejpříjemnější formu, jakou jsem kdy v životě zažila.
Celý kurz termodynamiky jsem si užila, kromě toho že jsem se toho hodně naučila.
Připomínka k předmětu, Seminář z kvantové fyziky pro učitele [NFUF829, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.09.2024, 3. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Velmi doporučuji zapsat, pokud se vám vejde do rozvrhu. Vyučující zde ukazuje, jak přiblížit některé problémy z kvantové fyziky středoškolákům. Tento předmět mi pomohl probírané problémy opravdu pochopit.
Připomínka k předmětu, Proseminář z kvantové mechaniky [NOFY054, seminář]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 12.09.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské