Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Daniel Beďatš [32-KNM], Lineární algebra 2 [NMAG112, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.07.2023, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Dan důkladně a hlavně srozumitelně zopakuje důležité věci na začátku každé hodiny. Velmi vstřícný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2023, 2. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Přátelský přístup, možnost konzultovat takřka kdykoli.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 01.06.2023, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Daniel je skvělý cvičící! Velice milý a vše umí moc dobře vysvětlit, jeho shrnutí na začátku cvik jsou optimální aby se člověk zorientoval před počítáním příkladů.
Mgr. Jan Blechta, Ph.D. [32-MUUK], Lineární algebra 2 [NMAG112, cvičení]
Cvičení mi vyhovovala. Cvičící častokrát ukazoval způsoby, jakým je možné si různé věci odvozovat, a nejasnosti vždy ochotně dovysvětlil.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 14.06.2023, 1. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Milý cvičící, velmi dobře dokázal vysvětlit některé problematiky a osvětlit nám třeba odvození nějakého vzorečku. Styl cvičení "studenti počítají na tabuli" je sice pomalejší, takže stihneme méně příkladů, ale pomůže vychytat některé chybky, které děláme.
Bc. Martin Borýsek [32-KA], Lineární algebra 2 [NMAG112, cvičení]
Velmi oceňuji ochotu cvičícího odpovídat na dotazy, kdy na každou individuální otázku odpověděl názorně v dostatečné hloubce, a to velmi srozumitelně a přirozeně.
Martin látku vysvětloval dobře. Vadil mi akorát jeho chaotický styl psaní na tabuli, ve kterém jsem měl problém se vyznat. Naopak oceňuji zajímavé poznámky nad rámec klasické výuky.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Cvika s Martinem byla moc příjemná :) na začátku vždy měl krátký výklad, kde ukázal základní typy příkladů a zopakoval klíčová tvrzení. Ten byl vždycky příjemný, a i když člověk zrovna neměl v paměti, co si četl ve skriptech, tak to bylo podáno dostatečně pochopitelně k úspěšnému řešení cvičení. Byl vždy více než ochotný s čímkoliv poradit. Užíval si i zajímavé úkoly k zamyšlení, ty vždy pak nadšeně rozebíral se zájemci :)
Bc. Filip Filipi [32-KA], Lineární algebra 2 [NMAG112, cvičení]
Hodiny probíhaly v příjemné atmosféře. Umí dobře a pochopitelně vysvětlit. Na začátku bylo vždy rychlé zopakování věcí, se kterými se budeme ve cvičení zabývat. Celkově super
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.06.2024, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
U Filipa jde vidět velké nadšení pro lineární algebru a to se velmi pozitivně projevuje na kvalitě cvik. Je vždy ochotný s čímkoliv pomoct a vysvětlit. Vždy vše probírá do detailu tak, aby šlo všemu dobře porozumnět. Člověk se u něj nebojí ptát i na prkotiny, protože nikdy nedostane odbito.
Kahoot na rozjezd je fajn. Následuje důkladnější zopakování užitečných věcí a pár příkladů na tabuli; nakonec je čas počítat samostatně. Jen škoda, že bylo cviko pozdě večer. Hromadné učení se před písemkou sice proběhlo bez mé přítomnosti, ale je to další plus.
Občas se ztratí ve výkladu, udělá chybu nebo se zamotá do učiva, které vysvětluje. Na druhou stranu je vidět její příprava na hodiny (Kahoot,...) a snaha učivo co nejlépe vysvětlit/připravit studenty na midterm a zkoušku (přípravy na testy v kavárně v jejím volném čase)
Vladyslav Zhuk, 28.05.2023, 1. Ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Super
Mgr. Adam Klepáč [32-KA], Lineární algebra 2 [NMAG112, cvičení]
Vždy na začiatku cvičenia opakuje preberanú látku, ale do počítania už moc nezasahuje. Cvičenie je svojím spôsobom veľmi zábavne. Určite dobrá voľba.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 19.06.2024, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Na cvičení pana Klepače se vždy člověk těší, jeho přístup je velmi osobitý a jeho humor vytříbený. Cvičení vždy obsahují opakování probírané látky z přednášek formou výkladu s konkrétními příklady a poté do samotného počítání již moc nezasahuje, pokud nemá nikdo další dotazy. Dobrá volba pokud chcete cvičení, kde je kladen důraz na aplikaci látky na příkladech.
Cvičící byl fajn, snažil se nám srozumitelně a intuitivně vysvětlit látku týkající se předmětu. Občas se mírně ztratil, ale pak se opět našel a pokračoval dál.
Pak doktor k hodině přistupuje velmi svérázně, většinou v dobrém slova smyslu. Hodina je příjemná a často i zábavná. Na začátku vždy kahoot na opakování teorie (za mě super), odměny pro první 3 místa ve formě sladkostí (občas jsme dostali něco všichni xd). Jinak zbytek hodiny počítání, pan doktor obchází studenty, pomáhá, vysvětluje a řeší případné problémy. Menší mínus občas trochu chaos ve výkladu, ale to promíjím.
WOW. Opravdu úžasný cvičící -- nevím, zda někdy potkám lepšího:
1) Má opravdu náhled na problematiku, navíc tuhle intuici dokáže skvěle předat i studentům.
2) Velice rád kdykoli odpoví na dotaz / objasní nejasnost / ...
3) Je prostě pohodový týpek a zlepší vám den :)
4) Kahoot na začátku hodiny, kde soutěžíte o něco na zub, funguje až příliš dobře.
((jednak motivuje se připravit, jednak tím krásně zjistí, v čem tápeme, a dle toho strukturuje cvičení))
Fakt nemůžu víc doporučit, klidně bych překopával i rozvrh, abych ho měl :).
Vít Hanika, 09.09.2024, 2. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Výborný cvičící, vždy ukáže správnou geometrickou intuici za probíranými koncepty a vedle standardních příkladů zadává i zajímavé. Cvika mají fajn atmosféru, částečně kvůli jejich zlatému hřebu, kterým je kahoot na začátku hodiny.
Cvičení bylo super, cvičící pravidelně chodil připravený a odpovídal na dotazy. Ujišťoval se, že tomu rozumíme. Vtipná forma výuky s Kahootem jen k dobru a sušenky pro všechny (do vypotřebení zásob)... Zkrátka není co vytknout.
Skvělé cvičení, na začátku jsme vždy hráli Kahoot a poté cvičící zopakoval některá fakta z přednášky, které jsme potřebovali pro to cvičení vědět. Celkově byly cvičení super.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 07.09.2023, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Na panu docentovi je jasně vidět nadšení z předmětu, občas zařadí vtipné příklady se zvířátky místo čísel a podobně. Sem tam zazmatkuje a výklad může být tak někdy trochu zmatený.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.08.2023, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Přednáší zábavně a přitom nijak neopomíjí důležité části učiva. Na přednášky jsem chodil velmi rád.
Často se stává, že stráví hodně času vysvětlováním základních konceptů (což samozřejmě v prvním ročníku vůbec nemusí být na škodu), ale potom rychle přeběhne přes skutečně obtížné učivo a nijak moc v něm neobjasní ty netriviální části.
Výklad občas bývá trochu chaotický, ale zřejmě to je část způsobu, jakým se algebra zde učí; na druhou stranu, na těch několika přednáškách, kde suplovali ostatní přednášející z katedry, se poznámky dělaly daleko hůř.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.07.2023, 2. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Přednášky s panem docentem Stanovským byly určitě fajn, člověk se při nich mohl poměrně často pobavit, také měl poměrně zajímavý styl výkladu, kdy bylo vidět, že mu záleží na tom, aby studenti látku opravdu pochopili a z přednášky si odnesli co nejvíce. Na druhou stranu, přednášky míval často nepříliš připravené a tak výklad chvílemi působil poměrně chaoticky a s tím také zápis na tabuli.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 12.06.2023, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Uvolněnější atmosféra na přednáškách, kde se člověk nebojí ptát se a diskutovat. Jsem rád, že jsme si ukázali i důkazy vět, které po nás nebyly požadovány u zkoušky.
Za mě standard jak by měly vypadat přednášky na VŠ. Pan docent je velmi příjemný a látku dobře vysvětluje, nevýhodou je, že se projíždí jen část skript (zkouška obsahuje celá skripta, takže studenta čeká samostudium) a občas docela rychle (pro mě trochu problém stíhat). Celkový dojem dobrý, ale ničím nevyniknul.
Pan Šťovíček je velmi dobrý přednášející. Rád zodpoví na dotazy, objasní jakékoli nejasnosti, velmi dobře se s ním komunikuje a při přednášení má dobrou náladu (a velmi osobitý smích). Přednášky jsou navíc uspořádané a přehledné.
Na přednáškách bylo předneseno v podstatě přesně vše jako ve skriptech, tedy kdo se radši učí jen ze skript nemá důvod chodit na přednášky, ale jak skripta, tak i přednášky byly strukturované dobře.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 11.07.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Na docentovi Štovíčkovi je vidieť, že má lineárnu algebru skutočne rád. Látku podáva s veľkou dávkou entuziazmu. Niektorých vraj nudí, ale ja som sa vždy dobre bavil a ocenil ním podávaný výklad. Okrem toho, jeho chechtanie je na nezaplatenie.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 19.06.2024, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Výklad pana Šťovíčka byl srozumitelný a snažil se i abstraktní pojmy vysvětlit na příkladech, které byly pochopitelné. Přednášky jsou uvolněné a plné smíchu.
Oceňuji opakování jak teorie i početních příkladů, možnost se doptat. Škoda jen, že opravování úkolů se občas zadrhne. Lze nahradit případným samostudiem (příklady jsou k dispozici), pokud vím tak v zimním ani letním semestru se neřešila absence.
Cvičení bych hodnotil jako velmi potřebné -- bez propočítání si to prostě neosvojíte.
Příklady určené na cvičení mi přišly super: kdo se chce dovědět/vyzkoušet víc, má k tomu prostor -- kdo chce jen projít zkouškou, má skvělý přípravný materiál. Celkově prostě nadmíru povedené.
Cvičení k lingebře jsou připraveny skvěle a pěkně navazují na přednášku. Na začátku hodiny cvičící shrne potřebné učivo a následně obchází třídu. Ocenil bych více rozšiřujících příkladů k zamyšlení a zveřejňování jejich řešení.
Cvičení dobře navazovaly na přednášku, úkoly byly rychle opravené, celkově dobrá organizace předmětu.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 11.07.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Skvělá skripta i celkem fajn přednášky, ale uvědomila jsem si, že mi chybělo procvičování vztahů mezi jednotlivými tématy. V každé kapitole jsme vždy řešili úlohy týkající se daného tématu, ale nějaké propojení všech pojmů a využívání všech možných definic a vět napříč semestry se objevovalo vlastně jen v domácích úkolech a cítila jsem, že bych to potřebovala procvičovat víc.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.06.2024, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Každá hodina začínala připraveným výkladem a počítáním příkladů, které dobře pomohly pochopit, co bylo následně potřeba pro vlastní počítání. Zároveň člověk tak většinou pochopil to, co na přednášce ne. Filip byl vždy ochotný s čímkoliv pomoct a snažil se nám přizpůsobit cvika na míru.
Nastavit na každý týden plán učiva k probrání na cvičení je dobrý přístup (akorát se čas od času rozbije, když se na přednášce nestihne všechno), dost se to ale odráží na atmosféře cvičení. Kromě rozdání domácích úkolů z (před)minula, ukázání dvou nejlehčích příkladů na konci hodiny a občasné pomoci někomu ze studentů zde cvičící nemá žádnou roli a zdá se mi, že je to škoda.
Cvičení na mě působila velmi nepříjemně. Když jsou jenom o počítání příkladů, člověk by je rovnou mohl počítat doma (což nakonec musí tak či tak, protože zadání jsou sestavena tak, aby vždy několik příkladů zbylo) - nikam by ho nehnalo omezené množství času, netriviálnosti by si mohl pokojně rozmyslet sám a případná konzultace přes email nebo sociální sítě je stále záležitostí nanejvíc pár hodin. Ke konci semestru už na hodiny skoro nikdo nedocházel, převážně právě z tohoto důvodu (resp. až na lepší studenty, kteří byli vždy hotovi už v polovině: ti viděli problém spíš ve zbytečně brzkém vstávání).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.07.2023, 2. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Škoda, že cvika nejsou vedena více aktivní formou, takto člověk nemá moc motivaci na ně chodit, když si látku může procvičit z materiálů sám.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 14.06.2023, 1. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Líbí se mi udělování zápočtu na základě domácích úkolů a kvízů.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 12.06.2023, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Na procvičení základních výsledků z přednášky je to ok, ale zajímavých příkladů je spíš poskrovnu, což mi přijde jako škoda vzhledem k tomu, že se v tomto semestru probrala spousta zajímavých a pro aplikace významných témat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2023, 2. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Úvodní slovo a krátké připomenutí probírané látky mi pomohlo v lepším ucelení látky, zároveň mohu říct, že mě to i bavilo, což oceňuji
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 01.06.2023, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
V cvičeních mi vše vyhovovalo, cvičení jsou online i s postupem řešená.
Vladyslav Zhuk, 28.05.2023, 1. Ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Super
Připomínka k předmětu, Lineární algebra 2 [NMAG112, přednáška]
Jeden z klíčových matematických předmětů, nepatří sice k mým nejoblíbenějším, ale ani k těm, které bych neměl rád. Dokáže být i dost zajímavý a věřím tomu, že někteří lidé se v něm najdou. Koncepce velice podobná Lineární algebře 1. Určitě není třeba se jej bát, všechno se dá v pohodě zvládnout.
Skripta jsou prostě magnifique, ačkoli oproti ZS častěji chybí obrázky apod. Zejména díky nim se (pokud vynaložíte dostatek úsilí) určitě přes LG2 dostanete. A motivace k tomu je -- začínají se probírat i zajímavé věci. Jen pozor, že časová náročnost je opravdu velká. A že zkouška je hlavně boj s časem.
Skripta jsou natolik dobrá, že (pokud se dle nich fakt připravujete průběžně) se vám snad ani nevyplatí chodit na samotnou přednášku, kde se jen zrekapitulují... (možná s výjimkou kapitoly grup). Určitě ale choďte na cvičení, ta jsou potřeba!
Fajný předmět, oceňuji hlavně skvěle napsaná skripta a nahrávání přednášek. I koncept midtermů se mi zamlouval, trochu mě mrzelo, že se narozdíl od prvního semestru psal pouze jeden. Úkoly mi přišly zajimavé, možnost psát je ve dvojici mi taky vyhovovala.
Organizace předmětu lineární algebra 2 mi vyhovovala. Cením možnost získat až 3 bonusové body ke zkoušce za práci v semestru
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 07.09.2023, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Lineární algebra patří právem k oblíbenějším předmětům, zde se klade velký důraz na propojení algebraických aspektů s geometrickou intuicí, což je často velmi elegantní. Ve druhém semestru je oproti prvnímu více nových věcí, o kterých na střední škole nepadlo ani slovo. Systém týdenních domácích úkolů myslím že je férový, akorát občas se stane že je jeden úkol nápadně lehký či těžký.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.08.2023, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Obsah předmětu je výborný a velmi dobře rozvržený.
Několik témat je v takové šedé zóně, kdy nejsou odpřednášena a studentovi je pouze doporučeno, aby se na ně podíval ve volném čase, ale není výslovně řečeno, že se (ne)budou zkoušet.
Výrazně by pomohlo posílit návaznost na první semestr; student, který právě dokončil determinanty, nemusí hned pochopit, proč se najednou má učit nějaký skalární součin. Většinou jsou odstavce o "motivaci" celkem na hlavu, ale tady by se dost hodilo nejdřív vysvětlit, jak to zapadá do dříve probrané látky a k čemu se to využije.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.07.2023, 2. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Během semestru jsem ocenil zejména možnost sbírat body ke zkoušce za kvalitní zpracování DÚ a úspěšně napsaný midterm a možnost si látku průběžně procvičit formou kvízů a úkolů.
Škoda, že cvičení nejsou vedena více aktivní formou, takto člověk nemá příliš motivaci na ně chodit.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 12.06.2023, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Už v zimním semestru mě lineární algebra bavila, ale tento navazující kurz byl mnohem zajímavější, zvlášť geometrické (kvadriky, klasifikace ortogonálních zobrazení v rovině/prostoru) a praktické výsledky (skalární součin pro optimalizační úlohy, singulární rozklad pro numeriku). Stejně jako v zimním semestru je organizace tohoto kurzu precizní.