AnketaAnketa(verze: 728)
Aktuálně není povolen sběr dat (PřF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Václav Kotvalt, CSc. [31-710], Základy matematiky [MS710P03B, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.10.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Na cvičení jsem nechodila, měla jsem uznaný zápočet
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.09.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
DOPORUČUJU!! Jediný příklad spočítaný na tabuli a v reálném čase opravený pedagogem je lepší, než 20 příkladů spočítaných doma a špatně a když vám nikdo neporadí.
RNDr. Václav Kotvalt, CSc. [31-710], Základy matematiky [MS710P03B, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.10.2005, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Příliš rychlé a samozřejmé, bylo by potřeba důkladnější cvičení
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.09.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Tenhle předmět dokáže pořádně potrápit. Především rychlost s jakou jsou nové věci probírané je narozdíl od SŠ smrtelná. Na druhou stranu je to matematika, takže příjemně logický předmět. Do puntíku sedí hláška pana Kotvalda "jak si to zapamatovat? no až spočítate 50 příkladů, tak už si to pamatovat budete". Takže počítat, počítat, počítat - že chápete, co je napsáno na tabuli ještě neznamená že uděláte zkoušku.
Mgr. Eva Vondrková [31-710], Základy matematiky [MS710P03B, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.10.2005, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Mluví strašně potichu, dlouho jsme opakovali středoškolskou látku ana to nové nezbylo dost času, jela pak zběsile rychle bez vysvětlování a neměla žádnou autoritu
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.05.2006, 1. Ročník, Chemie, bakalářské
špatná artikulace, danou kantorku není slyšet pomalu ani v první lavici, zmatečný výklad, nedostatečné vysvětlení (ač snaha byla). když byla požádána o vysvětlení nové látky, odpověděla že neví jak to vysvětlit a že je to náš problém (konkrétně problematika parciálních derivací)
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK