Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. Ing. Václav Babuška, Ph.D. [14-70], Kazuistiky z biochemie [EVE07001, elektronický kurz]
The explanations were understandable for everyone and in the appropriate depth of details. I really appreciate the time prof. Cerny put into drawing all the cycles for the lectures! Thank you again!
Professor Černý is truly an exceptional professor, his passion, knowledge, and dedication to his students are truly outstanding and have had a profound impact. I truly admire and look up to him.
I would like to also thank ms. Chocholatá for her professionality and great teaching during our practical sessions, her efforts are highly appreciated.
Pan doktor mi velice vyhovoval. Na začátku cvičení s námi probral problematiku dne před zahájením praktické činnosti. Zároveň kladl dotazy, aby sám dostal zpětnou vazbu, jak chápeme. Pokud zaregistroval "ťápání", snažil se vysvětlit daný problém jinak.
Také byl velmi vstřícný a otevřený dotazům či konverzaci. Během praktické činnosti nám byl k dispozici ku pomoci, nebo i sám přihlížel a radil nám. Velice mu děkuji za 2 semestry s jeho cvičeními.
S panem doktorem Kuldou jsem se setkala pouze v rámci zkoušky z biochemie. Ale chtěla bych poděkovat jak jemu, tak i zbylým pracovníkům ústavů, kteří se podíleli na tomto volitelném předmětu.
concerning the exam: please beware of the smart watches many students use since they can be easily used to cheat (some more drastic measures or just forbid them at all are worth a thought (for the written AND oral part) - it is a little unfair for students who want to do the exam on a honest basis). Also we noticed that the written part of the exams got harder, the more time progressed (at least that is how the majority of students perceived it). As much as I understand that examining hundrets of students a week is a lot, it's not fair for students that struggle with biochemistry and therefore need more time to prepare. So maybe think about having equal exam difficulties for all students, no matter the date.
it would have been nice if all the pages with the chemical cycles wouldn´t be handwritten and maybe write all the cycles and pathways on a proper powerpoint
too big classroom, it was unclear to what extend the knowledge was expected from the students on the exam, an exam protocol would be helpful for a student to understand exam results better
Připomínka k předmětu, Targeted therapy in oncology - a theoretical overview [EAV030X08, seminář]
Fajn uspořádání. S pravidelným vyplňováním, zabral seminář týdně tak akorát času. Kazuistiky jsou jednoduše a jasně popsané. Moc se mi líbil vždy připojený slovníček. Pokusím se ze znalostí čerpat při zkoušce.
Na tomto předmětu se mi líbilo, že jsem si vyzkoušela odhalování diagnózy jen na základy několika základních informací a následně tak obohatila informace ke zkoušce z biochemie.
Možná bych ocenil více kazuistik, nebo o trochu více propracované podklady (klidně i scan samotné zprávy z vyšetření), abychom se seznámili i s danými dokumenty, se kterými budeme v budoucnu pracovat. Dále bych ocenil, kdyby byla v rámci tohoto předmětu nabídnuta exkurze právě do laboratoří klinické biochemie.
Skvělý volitelný předmět, který mi rozhodně pomohl s přípravou na zkoušku. Každé pondělí jsem se na kazuistiku těšila. Zpočátku mi biochemická vysvětlení přišla složitá a myslela jsem si, že jsou záměrně podrobnější, než co je třeba znát ke zkoušce. Jak jsem ale průběžně nabývala znalosti z biochemie, pravidelně jsem se ke kazuistikám i vracela, pročítala si jejich vysvětlení a používala je jako další zdroj informací. Předmět tím pádem rozhodně splnil, co měl - spíš bych řekla, že i mnohem víc. Příjemně předčil má očekávání a pomáhal mi najít si cestu k biochemii, ze které jsem měla velký strach.