Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
MUDr. Son Duong [14-330], Infekční lékařství [EP0104330, cvičení]
S panem doktorem jsme měli dvoje praktika a byla to ta nejlepší za celý semestr. Poslal nás za pacientkou zjistit anamnézu a vyšetřit jí. Následně jsme společně udělali diferenciální diagnostiku a prošli si možnosti léčby. Byla to ta nejpřínosnější a nejzajímavější praktika, děkuji.
Moc se mi líbila organizace praktik, kdy jsme byli rozděleni na několik skupinek a vyšetřovali jsme pacienty, a pak jsme se společně sešli a probrali si jejich onemocnění i s laboratorními výsledky atd.
Výuka byla velmi dobře strukturovaná a přínosná. Procházeli jsme kompletní proces vyšetření pacienta, indikace doplňujících vyšetření, diferenciální diagnózu a léčbu.
Pana docenta Sedláčka jsme sice měli jenom jednou, ale praktika byla super, ukázal nám zajímavé pacienty, které jsme předtím ani potom už neviděli a zapojoval nás do výuky otázkami.
MUDr. Ing. Robin Šín, Ph.D., MBA [14-330], Infekční lékařství [EP0104330, cvičení]
To samý co jsem psal předtím: velmi nepříjemný člověk, který často přesahuje všechny možné hranice. Chová se neprofesionálně, stávají se nepříjemné situace i během praktik před celou skupinou.
Velice příjemný přístup ke studentům, opravdu na úrovni, tak by to mělo být i v dalších předmětech. Styl výuky rovněž dává studentům z hodin maximum znalostí. Celý semestr jsem si moc užil a děkuji. :)
Praktika z infekčního lékařství byla zajímavá. Jen je škoda, že jsme se střídali ve výuce s pátým ročníkem, takže na nás leckdy nebyl čas, prostor nebo vyučující. Navzdory těmto podmínkám mě ale výuka s paní doktorkou Štruncovou nebo panem doktorem Duongem bavila.
Pan doktor se pro nás snažil vybírat zajímavé pacienty a ozvláštňovat nám praktika i praktickými věcmi - od rozebírání diagnózy přes léčbu až po učení se zapisovat do dekurzu.
Paní doktorka má ke studentům velmi lidský přístup, jak na cvičeních tak u zkoušky.
Připomínka k předmětu, Infekční lékařství [EP0104330, cvičení]
Chápu, že organizačně bylo velmi složité zorganizovat výuku pro dva ročníky najednou, ale že to takto bude muselo být jasné už když byl schválený nový sylabus, takže více než 3 roky předem. Mrzelo mě, že naše výuka více neprobíhala než probíhala. Viděli jsme jen pár pacientů za celý semestr. Také jsem souhlasila s tím, že nebudou přednášky, když nám budou témata odprezentována během praktik, ale v reálu jsme viděli jen vybrané kapitoly z infekčního lékařství.
Kladně hodnotím, že jsme měli možnost vyšetřovat pacienty a provádět diferenciálně diagnostické rozvahy. Za semestr jsme viděli velkou škálu onemocnění.
Cvičení v seminární místnosti se střídali s výukou na ambulanci / lůžkovém oddělení a nabídli dostatečný pohled na chod pracoviště a nejdůležitější problematiku.
Chyběl plán výuky anebo vůbec nebyl dodržen. Neměli jsme možnost udělat něco prakticky anebo alespoň se podívat na oddělení na pacienty i přes to, že některé skupiny tam chodili regulárně. Nebyly nám poskytnuté prezentace, anebo jiné materiály pro výuky.
Připomínka k předmětu, Infekční lékařství [EP0104330, přednáška]