AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Leoš Dvořák, CSc. [32-KDF], Teoretická mechanika [NFUF202, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2024, 2. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
pan docent je excelentni vyucujici, pri jeho prednaskach se opravdu nebudete nudit, protoze ji kazdou chvili zpestri nejakym vtipem, dalsi super vec jsou texty k prednaskam, diky kterym jsem videl mnohem vice do dane problematiky
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Skvělý vyučující. Oceňuji nadšení a smysl pro humor. Nemám co vytknout.
RNDr. Petr Kácovský, Ph.D. [32-KDF], Termodynamika a statistická fyzika [NFUF302, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Oceňuji připravenost na výuku, ochotu reagovat na dotazy i na úkor časových možností hodiny, že priorita byla abychom se orientovali. Hodiny probíhaly v příjemné atmosféře, přestože šlo o pětihodinový blok, neodcházela jsem až tak vyčerpaná. Na konzultaci bylo vždy možné se snadno domluvit a od zkoušky jsem odcházela s pocitem férového ohodnocení, které jsem přesně věděla, na základě čeho vzniklo. Děkuji.
RNDr. Tomáš Kekule, Ph.D. [32-KVOF], Elektřina a magnetismus [NFUF103, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Skvělé pokusy, fajn člověk.
RNDr. Zdeňka Koupilová, Ph.D. [32-KDF], Elektřina a magnetismus [NFUF103, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Výborná vyučující, sympatická, milá, vtipná, připravená a s dobrým výkladem.
RNDr. Zdeňka Koupilová, Ph.D. [32-KDF], Úvod do kvantové mechaniky a kvantové teorie [NFUF204, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.08.2023, 3. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
neopakoval bych na začátku komplexní čísla
doc. RNDr. Jan Lang, Ph.D. [32-KFNT], Elektřina a magnetismus [NFUF103, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Zmatečný přednes, změť vzorců na tabuli, kde jsem netušil, která bije. Vyučující je sympatický a milý.
RNDr. Marie Snětinová, Ph.D. [32-KDF], Elektřina a magnetismus [NFUF103, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Skvěle doplňuje výuku.
Připomínka k předmětu, Elektřina a magnetismus [NFUF103, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Náročné, smysluplné...
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Super předmět.
Připomínka k předmětu, Elektřina a magnetismus [NFUF103, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Změť vzorců, které se nedají moc představit na příkladech.
Připomínka k předmětu, Teoretická mechanika [NFUF202, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2024, 2. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
velice dobre a kvalitne vedena prednaska, podle me je super mit i jiny pohled na to, jak se daji resit ruzne problemy tykajici se mechaniky
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Předmět dobrý, já se v něm ztratil. Oceňuji vynikající skripta.
Připomínka k předmětu, Úvod do kvantové mechaniky a kvantové teorie [NFUF204, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.08.2023, 3. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
zkouška byla dobrá
Připomínka k předmětu, Termodynamika a statistická fyzika [NFUF302, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Na začátku semestru se zopakovala potřebná matematika, což se později ukázalo být velmi užitečné. Oceňuji, že byl kladen důraz na porozumění, jak během hodin, tak u zkoušky. Během semestru je to spousta práce, otázky v Moodlu a k tomu ještě projekty, ale vyplatí se to, protože člověk všemu lépe porozumí a příprava na zkoušku je pak celkem snadná. Jednotlivá témata byla dobře provázaná a celý předmět byl velmi zábavný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Jeden z nejlepších předmětů, co jsem zatím na MFF měla. Vyhovovala mi systematičnost výuky, která ale zároveň nebyla monotónní, vždycky byl dostatek prostoru na to věnovat se nejasnostem, přijde mi, že jsem si toho hodně odnesla. Super!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2024, 3. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Přednáška byla vhodně doplněná příklady (cvičení a přednáška nebyly striktně oddělené), díky čemuž tématické početní příklady byly probírány hned když jsme dané téma probrali, což je příjemnější než mít cvičení odděleně.
Celý semestr byly průběžné otázky, na kterých jsme si ověřili jak jsme dané téma pochopili, což vyřešilo všechna případná nepochopení hned ze začátku.
Navíc byly povinné 4 větší úkoly, což je za mě příjemnější než mít povinné úkoly každý týden. Díky tomu že jich bylo tolik a byly rovnoměrně v semestru, tak jsme na ně měli dost času a klid.
Zápočtové testy měly tu nejpříjemnější formu, jakou jsem kdy v životě zažila.
Celý kurz termodynamiky jsem si užila, kromě toho že jsem se toho hodně naučila.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK