AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Thomas Maria Haupenthal, M.A. [41-KG], Jazyková cvičení VI [OB2307A06, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.06.2016, 4. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Předmět citlivě prohlubuje znalosti němčiny. Je nastaven tak, že je člověk už v hodině schopen integrovat nové poznatky do dosavadních znalostí němčiny, to velmi oceňuji.
Mgr. Eva Markvartová, Ph.D. [41-KG], Jazyková cvičení V [OB2307A05, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2013, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
skvělý předmět, ve kterém se probírají praktické záležitosti a hodně se mluví, což je ve výuce jazyka důležité. byla jsem nadšená, takových předmětů bychom měli mít více
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2013, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Jeden z nejlepších kurzů v rámci studia na KGER
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.01.2013, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Zatím první vyučující tohoto předmětu, se kterou jsem měla pocit, že neplýtvám časem. Je škoda, že nevyučuje Jazyková cvičení ve více paralelkách a i v předchozích ročnících.
Mgr. Eva Markvartová, Ph.D. [41-KG], Literatura IV (1880-1925) [OB2307A22, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.05.2015, 4. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Přínosný a pohodový seminář, studenti mají prostor se vyjádřit, není vyvíjen zbytečný tlak. Rozhodně bych podpořila 1,5hod dotaci předmětu, často se věci probírají v rychlosti, nebo bych zadala otázky předem k přípravě doma.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.06.2016, 4. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Příjemné a obohacující semináře, kde se každý dostane ke slovu. Je ovšem potřeba přijít připravený (mít načteno). U zkoušky se student necítí jako pozorovaný objekt, ale jako partner v diskuzi.
Mgr. Eva Markvartová, Ph.D. [41-KG], Seminář k bakalářské práci [OB2307A40, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.12.2014, 4. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Příjemné a užitečné hodiny, oceňuji pozitivní a lidský přístup ke studentům a podporu a motivaci k individuální práci. Rovněž oceňuji přiměřené požadavky - žádné zbytečné seminárky či práce, které nás většinou stejně neobohatí, ale praktické rady. Díky
Mgr. Eva Markvartová, Ph.D. [41-KG], Jazyková cvičení V [OB2307005, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2013, 5. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Studenti dělají mnoho chyb, je třeba je víc opravovat.
Líbily se mi konverzace na zajímavá témata, gramatická cvičení mě nudila.
Mgr. Eva Markvartová, Ph.D. [41-KG], Vývoj německého dramatu od baroka po naturalismus [ON2307003, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Nechápu smysl tohoto předmětu. Drama jsme probírali v rámci literatury v bakaláři. Kdyby se tento čas radši věnoval literatuře 20. století - slyšela jsem od vyšších ročníků, že v jí vyhrazených předmětech se nestíhá probrat.
Výuce Dr. Markvartové není co vytknout.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2017, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Originálně pojatý seminář obsahoval mj. dvě povinné návštěvy divadel a diskuzi nad nimi. Celkově nepříliš náročný předmět, kterému každý může věnovat víceméně tolik času, kolik sám uzná za vhodné. Líbil se mi velmi příjemný, lidský, a přesto odborný přístup paní doktorky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2017, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Zajímavý předmět, ale raději bych v magisterském programu měla předmět týkající se využití dramatu ve výuce.

Vyučující vytváří přátelskou atmosféru a prostor k debatě.
Mgr. Eva Markvartová, Ph.D. [41-KG], Literatura II (1960 - do současnosti) [ON2307010, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2013, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Cením si vlastních zkušeností s přednášenou literaturou a velmi vstřícného přístupu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2013, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Líbilo se mi využití interaktivní tabule a dobře zpracovaný handout. Škoda, že jsme neměli společně více hodin.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2013, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Cením si různých doplňujícíh materiálů (audio, video atd...)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2015, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Paní doktorka Markvartová je na své studenty příliš hodná! Nezlobí se na ně, když nečtou předepsané knihy, a ti se pak tím spíš na čtení vykašlou. Podle toho to pak taky na semináři vypadá - jediný, kdo přispívá do diskuze, je sama paní doktorka. Tato benevolence přetrvává i při zkoušení, a když student blekotá pochybnou charakteristiku hlavních postav románu, paní doktorka to přejde poznámkou, že každý interpretuje literární dílo jinak. To je jistě legitimní tvrzení, avšak všechno má své meze, a tak i relativisté naší postmoderní doby rozlišují mezi dobrými a špatnými interpretacemi. Všichni si přátelského přístupu vždy dobře naladěné paní doktorky Markvartové velice ceníme, ale takováto přednost může být i kontraproduktivní a domnívám se, že v tomto případě kontraproduktivní je. Obávám se, že u státnic tak široké spektrum interpretací vítáno nebude.
Další připomínkou je, že o požadovaném seznamu přečtené literatury čítajícím deset položek jsme se dozvěděli až na posledním semináři. Během semestru jsme probrali jen šest položek, takže kdo neměl načteno z vlastní iniciativy, ten musel zbývající čtyři dohánět narychlo o zkouškovém (pokud se ovšem nespoléhal na svobodu interpretace).
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK