Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Martin Blicha, Ph.D. [32-KDSS], Programování v jazyce C# [NPRG035, cvičení]
Každé Ježkovo cviko nebo přednáška je neskutečně fascinující divadelní představení. Fascinující, zajímavé a přitom řekne Ježek všechno důležité.
Bohužel jako mínus, Ježek nemá vůbec čas odpovídat na maily a opravovat bonusové domácí úložky.
Podobně jako na přednáškách má Ježek velmi zajímavý a poutavý výklad.
Na otázky odpovídá.
Bohužel pomalu odpovídá na emaily a domácí úkoly opravuje až ke konci semestru.
Domácí úkoly občas zadává pozdě, někdy jen den nebo dva před deadline.
Na konci hodiny nás ale vždy seznámil alespoň s neformálním popisem zadání.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 16.02.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení je prakticky druhá přednáška, což mně osobně ale vůbec nevadilo. Většinou trvá dlouho opravit úkoly nebo dostat odpověď na email.
Vyučující všechno hezky vysvětlí a je vždy připraven na jakékoliv otázky. Je to takový sympatický přístup. Na maily sice neodpovídá hned, ale když se párkrát připomenete, tak je moc ochotný. Navíc všechna cvičení jsou nahrávána, takže když chybíte není problém si je doplnit
Mgr. Pavel Ježek, Ph.D. [32-KDSS], Programování v jazyce C# [NPRG035, přednáška]
Přednášky byly dobře organizované. Přístup s jednou tabulí na přednášku je
zajímavý ale funguje vlastně valmi dobře. Oceňuji záznamy které jsou podlemě
nejlepším způsobem jak se připravit na zkoušku.
Pan Ježek je mistr svého řemesla. Učí s nadšením a jeho přednášky jsou připravené do posledního písmenka a poslední čárky na tabuli. Je nerd v tom nejlepším slova smyslu a neměl na sobě jediné tričko, které by nebylo banger.
Pan Ježek byl jedním z mých nejoblíbenějších přednášejících. Dává prostor na otázky, což je moc fajn. Jinak je tempo přednášky možná trošku moc rychlé a také je těžké vnímat nějakou strukturu. Spíš je to takový proud myšlenek, byť velmi kvalitní a moc hezky (a často i vtipně) vysvětlený. Na druhou stranu velmi moc oceňuji hezké využití barviček a nákresů na tabuli, díky kterým si člověk všechno hezky představí.
Maria Filtsova, 16.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Pan vyučující patří mezi nejlepší pedagogy na matfyzu a doporučila bych každý předmět, který vede. Mluví sice poměrně rychle, ale srozumitelně a věcně, umí upoutat pozornost a uvádí dostatek praktických příkladů. Snaží se, aby výuka pro studenty byla pohodlná, nahrává přednášky a nechává všechny ukázkové příklady k dispozici na webu. U zkoušky je velmi vstřícný a klade důraz na celkové pochopení konceptů.
Mr Jezek really knows his stuff and is always prepared, which is always the basis of quality teaching.
As a student I LOVED his approach to keeping videorecordings and high quality pictures of the whiteboard after lectures - this made revision a breeze for his subjects in the past as they did now.
His explanations on the whiteboard really help aid understanding in a way I think Powerpoint slides couldn't.
His exams are fairly challenging, but they have a rhyme and reason to them that makes it manageable and you don't feel cheated.
Doktor Ježek je opět jedním z nejlepších přednášejících, jeho projev je vždy zajímavý, věci jsou vysvětleny smysluplně a možnost přehrávat si minulé přednášky je nedocenitelná, hlavně při přípravách na zkoušky.
Podobne jako na principech pocitacu. Pan Jezek umi velice dobre zaujmout a opravdu me bavili vsechny prednasky pro nespocet skvelych vtipu. Velikou vyhodou je nahravani prednasek i cviceni a dalsich doplnkovych udaju.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 01.02.2024, 2. ročník, Bioinformatika, bakalářské
Zatiaľ najlepší prednášajúci za rok a pol na Matfyze. Vedel všetko dobre a dopodrobna vysvetliť. Vtipný, že sa človek na prednáške aj zasmeje. Človek sa určite nebude nudiť a veľa sa dozvie.
Mgr. Pavel Ježek, Ph.D. [32-KDSS], Pokročilé programování v jazyce C# [NPRG038, cvičení]
Velmi dobře odprezentováno. Feedback na úkoly poměrně dlouhý (někdy třeba celý semestr)
Ale na urgentní emaily je reakce poměrně rychlá. A komunikace dobrá.
Mgr. Pavel Ježek, Ph.D. [32-KDSS], Pokročilé programování v jazyce C# [NPRG038, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 09.06.2023, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Výborný výklad a příprava přednášek.
Jako vždy musím pochválit záznamy přednášek i cvičení, jelikož jsem si díky tomu mohl lépe rozvrhnout čas a nemusel trávit hodinu cestou v MHD.
Naživo byly přednášky pro mě těžko vstřebatelné, ale díky záznamům,
které je možno si přetáčet a zastavovat dle libosti, jsem nakonec všemu velmi dobře porozuměl.
Chválím průběžné zveřejňování shrnutí témat, která se probrala na přednášce.
Skvěle posloužilo při přípravě na zkoušku i při osvěžování látky za účelem splnění domácích úkolů.
Zveřejňování všech materiálů z přednášky také samozřejmě chválím.
Jediné, co mohu vytknout, jsou občasná zpoždění s různými věcmi, jako je např. zveřejnění materiálů
z přednášek či zpožděný příchod na zkoušku. Mé celkové hodnocení je ale i přesto výborné.
Přednášky byly dobře organizované. Přístup s jednou tabulí na přednášku je zajímavý ale funguje vlastně valmi dobře. Oceňuji záznamy které jsou podlemě nejlepším způsobem jak se připravit na zkoušku.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pán Ježek je skvelý prednášajúci a jeho predmet som si užil. Špeciálne oceňujem dobrovoľné self assignmenty, ktoré boli niekedy veľmi prepracované a dobre pripravili na skúšku.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pan doktor Ježek je naprosto legendárním přednášejícím a nedovedu si představit, že by Principy Počítačů měl přednášet někdo jiný. Z každého člověka by se po absolvování tohoto předmětu měl stát počítačový nadšenec.
Jediný problém je, že výklad pana Ježka je tak vyčerpávající, že nestíháte psát na papír ani do notebooku. Naštěstí jsou všechny přednášky nahrané na YouTube, takže jsem si je většinou pouštěl zpětně a dopisoval informace, které mi během přednášky unikly.
Pán ućiteľ mal veľmi dobrý prednes. Takisto boli veĺmi dobré aj domáce úlohy, ktoré žiakov povzbudzovali k tomu aby sa učili počas celého semestru a takisto bolo super, že za ne mohol študent dostať bonusové body ku skúške.
Pán doktor je výborný prednášajúci. Síce dosť rýchlo hovorí, ale jeho prednášky sú plné informácií. Všetko, čo prednáša, spolu medzi sebou prepája, upozorňuje, čo je dôležité si zapamätať. Tiež často prednášky odľahčil nejakou vtipnou vsuvkou.
Veľmi oceňujem možnosť získať dodatočné body ku skúške v podobe domácich úloh. Všetky materiály (prednášky, videá, prezentácie) boli veľmi dobrou prípravouna skúšku.
Skúška, hoci je (časovo) náročná, je sama o sebe veľmi zaujímavá - človek musí premýšľať nad tým, čo má pred sebou, nie je to len mechanické skúšanie teórie. Napriek tomu sa vždy skúša len to, čo odznelo na prednáške.
Jediná nevýhoda je, že oprava skúšok trvá dlhší čas.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Výklad na přednáške rozhodně byl dobrý (i když vyučující rozpráva v dvojnásobné rychlosti), ale trochu mi chybí, že vyučující bohužel nemá nějakou kostru toho co přávě preberáme. Všechny přednášky se nahrávali a pak jejich záznamy jsme měli k dispozici. Taktéž 1,5 hodinové nahrávky řešení Self-assessment úloh sme mohli zkouknout kdykoli. Avšak občas tyto všchny videa se nedali stihnout zkouknout průběžně a pak to všechno vidět naraz bylo matoucí a nepřehledné. Ocenila bych alespoň obsah jednotlivých přednášek sepsaný, aby bylo dobře vidno, které témy patří do jednotlivých celků a podobně. Zkouška vypadá možná trochu děsivo, ale myslím, že vyučující dobře přizpůsobil hodnocení zkoušky vzhledem k 3 kreditům.
Vynikajúci učiteľ, vďaka nemu som si obľúbil matfyz.
Samuel Vaško, 18.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Tempo rozpravania sa zdalo mega rychle no casom si clovek zvykne a je mu to vlastne pomale :D
Vysvetluje ucivo fakt dobre, obcas aj vtipy ktore su vtipne.
Dava celkom tazke (nepovinne) ulohy a skuska trva aj tyzden dokym bude opravena ale tak dokopy vlastne musi opravit 250 x 6A4 papierov co je dost
Velmi oceňuji, že byli k dispozici záznamy přednášek.
Podobně bili k dispozici fotky hustě popsané tabule, ale v nich se bez výkladu občas nedá snadno vyznat.
Ježek všechno vysvětluje do hloubky.
Pomocí zajímavých příkladů a příběhů snadno udrží pozornost.
Skvělé přednášky, které jsou opravdu nabyté poznatky. A ikdyž se postupuje poměrně v rychlém tempu, tak díky pořizovaným záznamům není problém si projít určité pasáže přednášky znovu. Sefl-assigments představují neuvěřitelně dobrý způsob, jak si ověřit osvojení témat z přednášek. Rozhodně se vyplatí je řešit, ikdyž mohou docela potrápit.
Jakub Klesa, 15.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Přednášky byly zajímavé, dobře připravené a zkouška přiměřeně obtížná.
Ač mi na přednáškách často výklad připadal natolik mnohoslovný, že bylo velmi těžké udržet pozornost, nakonec jsem velmi ocenila nahrané přednášky i konzultace z minulých let. Materiálů je dost a jsou velmi kvalitní
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 01.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Panu doktorovi velmi záleží na tom, aby nás hodiny bavily, abychom se látku opravdu učili a zůstavala v nás a to velmi oceňuji. Prvních pár hodin nám rozdával sladkosti za otázky a připravoval pro nás celý rok self-assessment úlohy, které velmi pomohly s přípravou a zároveň nám dávají bonusové body ke zkoušce.
Pan doktor mluví velmi rychle, takže je někdy těžké ho stíhat.
Hlavní výtka je dlouhé čekání na výsledky zkoušek. Na výsledky zkoušek se musí čekat okolo 11 dní. Je pochopitelné, ale pro studenta je velmi nevýhodné.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 25.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pan Ježek je velmi charismatický přednášející a je třeba ocenit jeho nadšení do výuky. Jeho time-management je ale ne moc skvělý a často mu trvá dlouhou dobu odpovědět na email nebo opravit zkoušku
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Velmi rychlý výklad. Na panu učiteli je ale vidět jeho nadšení pro to, co učí.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 05.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Přednášející vede přednášku ve velice rychlém tempu, protože přesně ví co a kdy říkat. Zachraňuje to fakt, že přednášky jsou nahrávaná, tedy, pokud student něco nestihl, může se na to podívat zpětně. Na otázky se nikdo moc neptal, protože vše, co mohlo být vysvětlené, bylo vysvětlené. Jde vidět, že samotné přednášení pana doktora baví. Přednášku doplňuje ukázkami přístrojů, o kterých se bavíme, a prostě to, co může prakticky ukázat, ukáže.
Velmi zapálený vyučující a profík ve svém oboru. Výuka byla dobře zorganizovaná, během semestru bylo možné řešit self-assesment úlohy za bonusové body ke zkoušce.
Mluví až moc rychle. Jak se jednou ztratím, tak je těžké se pak znovu zachytit. Líbí se mi ale, že přes email posílá záznamy přednášek. Taky má někdy dobré vtipy.
Mgr. Filip Kliber [32-KDSS], Programování v jazyce C# [NPRG035, cvičení]
Pan Kliber mi jako cvičící velmi vyhovoval. Je vidět, že tématu opravdu dobře rozumí. Měl vždy připravené hezké příklady, na kterých nás nechal se zamyslet nad různými novými koncepty. Často si člověk uvědomil, že něčemu nerozumí tak, jak si myslel. Oceňuji také smysl pro humor a celkové pozitivní ladění cvičení.
Mr Kliber always knew his stuff, was prepared. He was always ready to answer questions and responded to emails within reason (which given the week turnaround on homeworks was fairly crucial).
Skvělý cvičící s poutavým výkladem. Snaží se hodiny vést interaktivně, což s námi neměl moc jednoduché - zjevně málo komunikativní skupina :D O to víc cením, že to nevzdal až do konce :)
Mgr. Filip Kliber [32-KDSS], Pokročilé programování v jazyce C# [NPRG038, cvičení]
Honza Pacovský je můj oblíbený cvičící. Je velmi přátelský a hodinu prokládá různými vtípky. Hodnocení úkolů a zpětná vazby byly velmi rychlé, stejně tak odpovědi na prosby o pomoc v případě dlouhého zápasení s náročnými úlohami.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Vynikajúci cvičiaci. Každé cviká boli o niečom inom a pekne rozšírovali alebo podrobnejšie vysvetľovali prednášku. Cvičiaci bol veľmi priateľský, nápomocný a snažil sa opravovať zadania veľmi rýchlo a dávať spätnú väzbu. Vďaka nemu som sa naučil viac čistejšie písať kód.
Maria Filtsova, 16.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Koncepty z přednášky byly dobře vysvětleny, je vstřícný, odpovídá na všechny otázky včas a dává bonusové body za unit testy a dobře organizovaný kód.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 01.02.2024, 2. ročník, Bioinformatika, bakalářské
Super cvičiaci, odporúčam, vtipný, vedel dobre vysvetliť, keď niečo nebolo jasné, tak, že som to pochopil aj ja, ako antitalent na programovanie. Jediná vec, čo možno zlepšiť je, źe niekedy sa čakalo dlhšie na úlohy, ktoré mali deadline do nasledujúceho cvičenia
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 03.01.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Určitě musím ocenit bleskově rychlou komunikaci a lidský až přátelský přístup, který se jen tak nevidí. Celkově to bylo super cvičení a rozhodně Honzu doporučuju
RNDr. Jan Pacovský [32-KDSS], Pokročilé programování v jazyce C# [NPRG038, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.08.2023, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Pohodový cvičící.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 22.06.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Celkově trochu méně přehledný výklad a trochu méně sympatické vystupování než u kolegy Klibera, ale stále nadprůměrné cvičení.
Připomínka k předmětu, Programování v jazyce C# [NPRG035, cvičení]
Cvičení se dobře doplňuje s přednáškou a opakuje co bylo na ní. Úkoly určitě zaberou čas, ale mají důvod a smysl ve struktuře výuky. Bonusové body ke zkoušce jsou dobrý bonus.
Cvičení byla v pohodě, domácí úkoly v recodexu přiměřené. Byť by za mě bylo rozhodně lepší, kdyby, obzvlášť v případě C#, se přešlo na otevřenější mód použití recodexu, kdy studenti vidí výstup svých programů a mohou tak lépe zjistit, co je špatně.
Cvičení na přednášky navazuje jen mírně.
Často učitel na začátku hodiny dovysvětlí látku z přednášky a pak mluví o návrhových vzorech.
Domácí úkoly mají různou obtížnost.
U některých může být obtížné vymyslet dobrý návrh.
Zadání bývá velmi přesné, ale občas v něm nejsou podstatné detaily dostatečně rozvedené, a to zvlášť u bonusových úloh.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 16.02.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
V domácích úkolech se hodnotí nejen funkčnost ale i kvalita kódu a napsání vhodných testů, což je motivující. Na domácí úkoly je dost času a za dost bodů z úkolů jsou body ke zkoušce.
Cvičení ze Csharpu byla velmi dobrá. Líbila se mi možnost, sbírat bonusové body za hezký design programu nebo za unit testy. Úlohy byly většinou zajímavé. Trochu jsem nevěděl, co se od nás čekalo v úlohách na benchmarky, ale to asi patřilo k věci. Některé úlohy, jako například Nežárka byly hodně povedené a dokonce i s příběhem na úvod. Také je nutné zmínit, že úkoly byly velmi časově náročné, ale myslím, že to za ten čas stálo. Deadline na úkol 28.12. byl trochu smrtící, ale přežil jsem to :)
Maria Filtsova, 16.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení zahrnovala úlohy s postupně narůstající obtížností, které na sebe hodně navazují. Občas to bylo náročné, ale myslím si, že to je dobrý způsob, jak namotivovat studenty psát rozšiřovatelný kód, protože čím lepší je kód původní úlohy, tím snadnější je řešení navazující.
Pro ty, které nestihnout nějakou sérii úkolů, je pak dostatek bonusových úloh s deadlinem do konce zkouškového, proto to nebývá zas tak katastrofické, když něco málo nestihnete.
Jednou se stalo, že se deadline jedné úlohy přesunul z ledna na Vánoce, kdy už většina studentů odjela na prázdniny a počítala s původním deadlinem, což je za mě moc nešťastné plánování, protože na tu úlohu navazovali i další, ale naštěstí v té době už jsem měla dostatek na zápočet.
Některé úkoly nebyly připravené nebo včas ohodnocené, několikrát byl úkol zadán v průběhu týdne a na vypracování bylo jen několik dní.
Úkoly na výrobu testů a benchmarků byly hodně nejasně zadané.
The tutorials complemented the lectures in a coherent way, where the tutorials covered the practical programming and software design elements the lecture didn't touch on.
The tutorials were engaging and never did I feel like I wasn't learning something worthwhile.
The homeworks for zápočet were challenging, but at least for me never too hard, such that they made getting the zápočet a real stress.
I also like the ability to combine the required project with Advanced C#, removing some stress from this semester (but this might come back to bite me xD).
Nutné na ní chodit, přednáška je sice fajn, ale opravdu si ošahat C#, včetně testování (které se často prostě přeskakuje u jiných "Programování v XY" předmětech) a správného objektového návrhu.
Připomínka k předmětu, Programování v jazyce C# [NPRG035, přednáška]
Přednáška ze C# byla pro mne velmi přínosná. I když jsem v C# před zapsáním tohoto předmětu nenapsal ani řádku a vzhledem k mému zaměření se C# mnoho věnovat v budoucnu nebudu, mám pocit, že mi předmět dal mnoho obecných programátorských dovedností, které využiji i při práci s jinými jazyky. Navíc mi předmět velmi dobře ukázal jazyk C#, který díky předmětu začínám docela oceňovat.
Na předmětu oceňuji hlavně velmi dobře zvolené příklady na demonstraci různých konceptů z objektového programování, ať už to byl příklad na duck typing s kachní poštou, nebo demonstrace factory patternu na hře Stardew Valley. Člověk si pak tyto koncepty hezky zapamatuje, když vidí, kde se dají přímo využít. Chyběly mi ale nějaké strukturované sepsané materiály, kde bych si před zkouškou mohl rychle projít všechna témata a klíčové pojmy k nim. Na druhou stranu oceňuji velmi kvalitní záznamy z přednášek.
Maria Filtsova, 16.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Jedná se o předmět, kde je třeba používat holistický přístup, tj. poskládat si z jednotlivých detailů celý obraz, hlavně jak ty spolu interagují. Doporučuji si ke konci projít přednášky ještě jednou, protože návaznost konceptů mezi sebou je velmi vysoká, a rozebírat doma všechny příklady z tabule.
Oceňuju, že veškerý kód z přednášek je k dispozici na webu. Důrazně doporučuju ho odzkoušet a zkontrolovat se podle přednášky.
Trochu moc zdlouhavě se věnuje principům testování a benchmarkům. Naopak mi chybělo nějaké přehledné shrnutí toho, jak se v C# pracuje se soubory, jaký je rozdíl mezi reader/writer, stream, file,...
This course has achieved in giving a much deeper understanding of C# and how to work with it to achieve what I want, along with the theoretical knowledge to understand why certain things are the way they are.
The course as a whole was well organised and coherent from week to week and the tutorials did a good job in supplementing the lectures.
Cvičení slouží pouze k zadávání domácích úloh, takže nemá moc význam se jich účastnit. NA cvičení se ale vyplatí chodit, pokud má někdo s řešením úkolů problém.
Cvičení jako takové je vážně dobré, ale
Zadání domácích úkolů je ve závěji emailů, které Ježek posílá. U některých úkolů to je poměrně snadné najít - většinou to je na konci záznamu cvičení, ktarý je ale většinou uploadnut pár dní po skutečném cvičení, takže na úkol už není týden, ale třeba jen 4 dny.
U ET úkolů (semi-dobrovolných) jsou zadání v některém z 4 emailů které mají všechny podobné názvy.
Každý týden přichází stejný aktualizovaný email s videozáznamy cvičení a přednášek.
Nevím proč by nestačilo poslat odkaz na něco jako GoogleDoc na začátku roku a odkazy by byly tam průběžně aktualizovány.
Podobně s materiály - místo toho aby byly na nějakém centrálním místě nějak rozumně rozmístěné si je člověk musí sortit sám v mailboxu, což nemůže být zábava pro nikoho.
Jinak zadání úkolů jsou srozumitelná a připravené kostry jsou dobře zpracované.
K zadání by mohl být dokument a ne jenom video. Nevím jestli je to nějaká ochrana proti copypastování do chatbotů, ale pokud někdo vážně chce podvádět tak si to snad zvládne přepsat. Takže tohle videozadávání úkolů mi nepřijde jako dobrý nápad. (Často je i link ke kostře domácího úkolu jen promítnut na tabuli ve videu a přepisování linků není cool.) Zároveň člověk nemusí čekat na to až se video uplaodne na YT než dostane zadání. (Pokud nebyl na cviku a nezapisoval si co přesně má dělat.)
Zápočet není nějak zásadně těžkě získat.
Připomínka k předmětu, Pokročilé programování v jazyce C# [NPRG038, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 09.06.2023, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Výborný předmět. Naučil jsem se toho opravdu hodně a také mi přijde, že i celkem do hloubky. Jediné minus je to, že jsem se musel více připravovat na zkoušku, ale za ty vědomosti to podle mě stojí.
Zkouška byla písemná a pokrývala kompletně celý semestr - to mi vyhovovalo, jelikož to pak není tolik o náhodě a štěstí na zadání.
Každopádně si myslím, že když člověk látce rozumí během semestru a pak si vše jen zopakuje, tak je zkouška lehká.
Dobrý předmět i se spoustou volitelného extra contentu.
Záznamy jsou a dokonce čerstvé. Takže velké +.
Zkouška je pro někoho kdo rozumí co se děje na přednášce poměrně jednoduchá a před zkouškou se stačí podívat na všechny přednášky na 2-3x rycholost a to stačí jako příprava.
Připomínka k předmětu, Principy počítačů [NSWI120, přednáška]
C# je hezký jazyk, přednáška dobře ukazuje myšlenky za jeho návrhem a to jak v něm má člověk programovat.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Super predmet, obsiahne pomerme široký záber učiva do rozumnej hĺbky a dá študentovi ako teoretické znalosti aj možnosť si všetky znalosti rovno implementovať.
Predmet bol veľmi zaujímavý, trochu síce časovo náročnejší, ak si človek chcel poctivo prejsť všetky úlohy na zopakovanie, ale inak ho hodnotím veľmi pozitívne.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Obsah předmětu je příliš rozsáhlý na jenom jednu hodinu týždenně. I když je jenom jedna přednáška týždenně, pak se na to ještě musíte podívat doma, nejlépe vypracovat Self-assessment úlohy za bonusové body, a pak se zkouška skládá z příkladů. Ty zkouškové příklady jsou podobné Self-assessment úlohám z posledních přednášek (které ovšem navazují na předchozí).
Samuel Vaško, 18.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Mna osobne tento predmet bavil hadam este menej ako lingebra, su to uzitocne veci ale bolelo to. Vsetko je nahravane a neoplati sa to uplne pozerat na menej ako 2x ale je treba tomu naozaj rozumiet, takze asi nie je naskodu sa ist spytat par otazok.
Skuska bola zaujimava, nebolo to lahke ale clovek musi mat proste jasno skoro vo vsetkom aby bola znamka, oplati sa robit Self Assessmenty.
Předmět je velmi užitečný a nabízí poměrně zevrubný vhled do těchto témat i pro úplného laika
Adam Jahoda, 25.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Předmět je spíše přehledový, některé kusy jsou i velmi zajímavé. Je škodou, že k němu neexistuje žádná oficiální literatura, k dispozici jsou záznamy přednášek, z nichž se ale neučí až tak dobře.
Za velkou chybu považuji výuku nízkourovňových konceptů v Pythonu, jazyce, který na to hodně není určený. Myslím, že jsme zbytečně dlouhou dobu přednášky (kdy by se dalo dělat něco užitečného) strávili vysvětlováním toho, jak v pythonu udělat nějakou věc, která se od pythonu vůbec neočekává. Kdyby byl předmět až později a byl spojen s úvodem do C či jiného low-level jazyka, přišlo by mi to mnohem vhodnější.
Rad bych kdyby byli jednodussi ukoly o neco. Nejlepe kdyby je hned opravoval a kdyz ro mame spatne aby jsme to mohli opravit a odevzdat znova ale chapu ze na principech je asi 200 lidi coz je dost. Treba udelat nejaky software jako je recodex by bylo fajn ale to je nakladne. Asi taky mi prijde ale to nevim ale prijde mi ze u neceho delame trosku zbytecne moc detailne tak mozna vice vysvetlit a mene detailu a taky by bylo dobry ten text na tabuli rozepsat a nehnacat to tam vedle sebe az je to neprehledny a kdo nebyl na prednasce to nepochopi (muze si pustit nahranou prednasku)
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 05.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Tento semestr jsem se asi nejvíce dozvěděl v tomto předmětu (asi také kvůli tomu, že byl nejobsáhlejší). Je to velice přínosný předmět pro lidi, co nemají o tomto tématu, ale je v něm dost látky, co se musí probrat.