AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PhDr. Gabriela Babušová, Ph.D. [41-KCJ], Didaktika ČJ s praxí II [O01303150, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.09.2014, 5. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Zatím podle mě nejpřínosnější předmět, který jsem na fakultě absolvovala.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.05.2016, 4. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Jsem moc vděčná, že jsem mohla didaktiku Českého jazyka absolvovat u paní doktorky, která má mnoho zkušeností z vlastního vedení dětí a která se stále pohybuje v praxi. Paní doktorka má jasnou představu o tom, jak by se měly děti vést, aby byly schopné fungovat v budoucím životě, má jasně stanovené priority v rámci výuky Českého jazyka i obecně-vzdělávací hodnoty, jsem ráda, že mi je mohla předat. Moc oceňuji její podporující a pozitivní přístup, energii, kterou nám věnovala.
PhDr. Eliška Doležalová, Ph.D. [41-KCJ], Čtení s porozuměním I [ON2303109, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.06.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Skvělý předmět, výborná atmosféra při výuce, zajímavé a pro praxi využitelné poznatky, velké nasazení vyučující
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.06.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Skvělý předmět, dle mého názoru by měl být zařazen jako povinný a s mnohem vyšší hodinovou dotací. Skutečně přínosný předmět vzhledem k oboru studia a s ohledem na budoucí učitelskou praxi.
doc. PhDr. Milada Hirschová, DSc. [41-KCJ], Syntax českého jazyka I [OB2303405, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2013, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Vyučující na dotazy studentů neodpovídá adekvátně ke své profesi - "proto" není vhodná odpověď člověka, který učí budoucí pedagogy.
Student nemá možnost kontroly rozborů vět obsažených jak v doporučené literatuře, tak v testech, po celou dobu semestru jsme nebyli seznámeni, jak máme úlohy řešit, popřípadě nám bylo ukázáno správné značení/řešení,až po napsání testu(pouze v rychlosti, bez vysvětlení), kdy už je pozdě, abychom tuto znalost využili.
V tomto semináři jsem se nenaučila nic nového, spíše si připadám zmatená, neboť výklad vyučující byl nejasný a odpověď na případný dotaz se buď nedostavila vůbec nebo velmi zmateně, což problém nevyřešilo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2013, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Paní docentka Hirschová je vážně výborná, i když se ji možná někteří snaží očernit, protože nebyli schopni předmět zvádnout a vinu za to připisují jí - to je ale čistý alibismus.
Nejen že dokáže za jeden semestr naládovat do studentů obrovské množství učiva, ještě také vnáší do hodin humor a nadhled. Učivo je jasně podáno a vysvětleno, testy jsou pravidelně rozvržené tak, že studenti látku postupně vstřebávají v průběhu celého semestru.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2013, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Myslím si, že jsme měli na seminářích více rozebírat souvětí. Seminář se skládal z výkladu a pak z procvičování, která ale nám moc nepomohla při zápočtových testech a následné zkoušce.
doc. PhDr. Milada Hirschová, DSc. [41-KCJ], Úvod do pragmatiky I [ON2303107, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.09.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Kvalita předávaných informací vyučující byla veliká, avšak v učebně byla velmi napjatá atmosféra, která bránila úspěšné komunikaci mezi vyučující a studenty.
PhDr. Radka Holanová, Ph.D. [41-KCJ], Současný český jazyk II [O01303026, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2013, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
S hodinami jsem byla velmi spokojená. Konečně učitel, který dokáže látku dobře vysvětlit a i ji se studenty procvičí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.12.2013, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Skvělá forma semináře, aktivní účast každého člena, možnost kladení dotazů, jasné vysvětlení problematiky, milý přístup, srozumitelný a strukturovaný výklad, adekvátní požadavky. Jen forma skupinového referátu je spíše přiděláním práce, než usnadněním.
PhDr. Jan Huleja, Ph.D. [41-KCJ], Mediální výchova [O01303250, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.06.2013, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Samotný předmět považuji za zbytečný či bych preferovala seminář jednou za dva týdny.
Pak magistr se snažil předat nám co nejvíc a zároveň nám dal možnost připravit si aktivitu k tématu mediální výchovy pro využití na prvním stupni.
PhDr. Ladislav Janovec, Ph.D. [41-KCJ], Praha a okolí z filologického pohledu [OB2303V08, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2014, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Tento předmět hodnotím velmi kladně, byl mi přínosem. Měli jsme možnost objevit místa, na která bychom se sami těžko podívali. Výklad byl poutavý.
PhDr. Ladislav Janovec, Ph.D. [41-KCJ], Onomastika [OB2303012, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2013, 4. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
knihy, jejichž přečtení je třeba ke splnění zápočtu jsou těžkou dostupné
PhDr. Ladislav Janovec, Ph.D. [41-KCJ], Lexikologie českého jazyka [OB2303404, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.09.2015, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Cvičení je praktické, nejlépe si tak člověk věci vyzkouší a odhalí tak své případné chyby. Oceňuji vstřícnost pana doktora, vždy vše vysvětlil, žádná otázka nezůstala nezodpovězená, během cvičení panovala příjemná a tvůrčí nálada.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.06.2016, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Lexikologie je asi nejnáročnějším předmětem 1. ročníku. Vyučující má vysoké nároky, na druhou stranu umí naučit a na cvičeních se opravdu procvičuje. Předmět hodnotím kladně, doporučuji docházet na cvičení i přednášky.
PhDr. Ladislav Janovec, Ph.D. [41-KCJ], Lexikologie českého jazyka [OB2303404, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.08.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
S dr. Janovcem náročný, ale velmi přínosný předmět.
PhDr. Ladislav Janovec, Ph.D. [41-KCJ], Sémantika [OB2303406, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2014, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Výborný a obohacující kurz. Jen je škoda, že je pouze jednou za čtrnáct dní.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2015, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Předmět je velmi nevyhraněný a materiály k němu v podstatě neexistují, student tak musí spoléhat na výklad. Bohužel se s předmětem také překrývá předmět lexikologie, která zahrnuje v povinné četbě i knihu: Machová, S. - Švehlová, M.: Sémantika a pragmatická lingvistika. Praha 2000., což orientaci v požadavcích na zkoušku ještě ztěžuje.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2016, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Výborně vedené cvičení, jen škoda, že předmět nemá větší časovou dotaci. Semináře dr. Janovce skvěle ukazují, jak má na vysoké škole vypadat cvičení, které nemá být ani náhradou přednášky, ani jejím synonymem.
PhDr. Ladislav Janovec, Ph.D. [41-KCJ], Sociolingvistika [OB2303411, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2013, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Nejsem si moc jistá úspěšností učebních metod doktora Janovce. Jistě studenty přivede ke čtení odborných knih na dané téma, nemyslím si ale, že si studenti odnáší z výuky kýžené znalosti i chuť do dalšího studia dané oblasti. Méně někdy možná skutečně znamená více.
PhDr. Ladislav Janovec, Ph.D. [41-KCJ], Současný český jazyk II [OK0603026, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.12.2014, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Přednáška byla živě podaná a obsahovala vše ke zkoušce. Byla zřejmá snaha o maximální praktickou využitelnost. Nejasnosti ve výkladu jsme mohli konzultovat mailem, na který učitel pohotově odpovídal, což je pro dálkaře velká pomoc. Zkušební test neobsahoval žádné záludnosti a chytáky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2016, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Velmi malá časová dotace, jinak výborný pan docent Janovec
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2016, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Obdivuji profesionalitu s jakou vyučující přistupuje k výuce. I přesto, že se potýkám s problémy, překonat tento předmět, tak to nic nemění na tom, že jsem maximálně spokojen.
PhDr. Ladislav Janovec, Ph.D. [41-KCJ], Současný český jazyk II [OK0603026, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2016, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Malá časová dotace
PhDr. Ladislav Janovec, Ph.D. [41-KCJ], Český jazyk - univerzitní základ [ONUZ03103, nic]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2015, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Nejsem si jistá, zda dobře chápu účel této zkoušky. Z mé zkušenosti na ní vyhořeli snad jen studenti cizinci. Nechápu proč, pokud fakulta nemá o studenty z jiných zemí zájem, neměla by je vůbec přijímat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2017, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Zkouška proběhla standardně, svižně a bez problémů. Nemám výhrad.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2017, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Vyučující zapomněl na termín zkoušky, navíc místnost vypsaná v SISu byla obsazená. Po půl hodině vyučujícího dostihl jeden z čekajících studentů a připomněl mu, že studenti čekají na zkoušku. Zkouška probíhala v improvizovaných podmínkách na katedře českého jazyka.
PhDr. Ladislav Janovec, Ph.D. [41-KCJ], Souvislá pedagogická praxe II [ON23031P2, praxe]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2014, 3. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Poprvé za studium někoho zajímalo, jak vypadají mé přípravy, ne to, jak umím vyplnit předpřipravené formuláře! Diskuze po praxích byla velmi zajímavá, názory studentů se vyučující opravdu zabýval.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2017, 3. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Všechno v pohodě. Navíc se očekává, že člověk má vlastní rozum, což není všude pravidlem.
PhDr. Ladislav Janovec, Ph.D. [41-KCJ], Jazykový obraz světa [ON2303105, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2013, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Myslím, že by se doktor Janovec, teď tedy bez ohledu na tento předmět, měl stát co nejrychleji vedoucím katedry, neboť je studentům dostupný a především je k nim vstřícný. Nedává najevo, že by ho mimopředmětové studentské dotazy obtěžovaly.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2013, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Seminář jsem absolvovala již před dvěma lety a moc se mi líbil, otevřel nové perspektivy v přemýšlení o jazyce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2017, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Skvělý předmět, který rozšiřuje obzory. Dává nahlédnout do nového, aktuálního pojetí lingvistiky, a člověk se tak cítí jako součást živé jazykovědné diskuze.
Mgr. Jana Martáková Styblíková, Ph.D. [41-KCJ], Didaktika ČJ s praxí II [O01303150, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.05.2015, 5. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
S paní Styblíkovou byla praxe opravdu úžasná a ve všech směrech přínosná. Co nejvíce učit a co nejvíce si toho odnést do další praxe je dobrý cíl a byl na 100% splněn. Moc chválím a oceňuji její práci. Doporučuji pro další studenty .
PaedDr. Simona Pišlová, Dr. [41-KCJ], Učebnice a pomůcky pro handicapované žáky [OB2303V04, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.05.2013, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Velmi oceňuji možnost zapisovat si předměty jako je tento. Jsem velmi ráda, že jsem měla možnost vytvářet pomůcky pro handicapované žáky. Byla bych velmi ráda, kdyby bylo možné si tento předmět zapisovat opakovaně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2014, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Předmět byl opravdu zajímavý a přínosný. Oceňuji přátelský, téměř mateřský přístup.
PaedDr. Simona Pišlová, Dr. [41-KCJ], Čeština pro děti cizinců [OB7303234, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.08.2013, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Kurz byl rozsahem bohužel velice krátký, ale očekávání byla větší. Kurz se totiž odkláněl od tématu. Doufala jsem ve více cenných rad od odborníka, ale dočkala jsem se jen krátkých referátů mých kolegů.
PaedDr. Simona Pišlová, Dr. [41-KCJ], Český jazyk - univerzitní základ [OKNUZ03103, samostatná práce]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.07.2013, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Tento předmět je podle mého názoru zcela zbytečnou "trafikou" pro vyučující, zároveň nechápu přesunutí z bakalářského studia. Domnívám se, že maturitní zkouška z českého jazyka, která je povinná na všech středních školách s maturitou je dostačující pro výkon povolání. Navíc předmět, který nemá docházku a těžko se lze s vyučujícím domluvit aby vysvětlil některé "češtinářské chytáky" je opravdu ztrátou času.
PaedDr. Simona Pišlová, Dr. [41-KCJ], Dlouhodobé hry v hodinách českého jazyka [OK0603523, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2013, 5. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Velmi podnětný a zajímavý seminář, který nás vybavil velkým množstvím praktických materiálů. Výborná atmosféra.
PaedDr. Simona Pišlová, Dr. [41-KCJ], Současný český jazyk II [O01303026, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2013, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Bohužel Vám musím sdělit, že Vaše výuka Současného českého jazyka II. v tomto semestru mě velice zklamala. Vadilo mi, že jste někdy nedodržovala začátky ani konce hodin. A dále mi přišlo, že jste nebyla schopná nám srozumitelně vysvětlit některé složitější případy ze syntaxe. Doufám, že v budoucnu budu mít z Vašich hodin lepší pocit.
PaedDr. Simona Pišlová, Dr. [41-KCJ], Čeština jako druhý jazyk [O01303283, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.08.2013, 4. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Predmet byl veden zpusobem, aby byli studenti aktivni, pripravovali prezentaci ve skupine, coz u vetsiny vedlo k poznani jedne z mensin, ktere se uci cestine jako druhemu jazyku na dobre urovni a z poslechu kollegu se mnohemu naucili. Ocekavala bych, ze temata k diskusi budou vedena vyucujici, aby se nejednalo o nerizenou, casto povrchni diskusi a sledovani hodinek. V oblasti cestiny jako druheho jazyka by bylo mozno navazat spolupraci s organizaci META, ktera poskytuje mnoho informaci a seminaru urcenych prave i pro studenty VS o cizincich a jejich zarazovanim do skol ci zivota, takze by absolventi nebyli vykuleni v bezne tride, kde by bylo prekvapenim, kdyby byla jen ceska.
PhDr. Soňa Schneiderová, Ph.D. [41-KCJ], Reklamní komunikace [OB2303V03, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.12.2015, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Zatím nejzajímavější předmět na PedF, více takových! :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2016, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Předmět přináší příjemné oživení teorie ukázkami z praxe a z běžného používání jazyka v reklamě.
PhDr. Pavel Sojka, Ph.D. [41-KCJ], Sociolingvistika [OB2303411, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2014, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Jsou potřeba velmi podrobné znalosti. Možná až zbytečné biflování.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2014, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Čtení textů o sociolingvistice. Nezajímavé až nudné, předčítání v hodinách odpovídá spíše základní škole. Test = umět zpaměti informace, které byly v textech - ve stylu naučit se a zapomenout.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2015, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Doba výuky nebyla úplně vhodná (Pátek 14.25-16.00), obsah předmětu myslím není úplně srozumitelný (nebo obsahu není tolik, aby naplnil celý předmět). Jinak bylo provedení zajímavé a jako doplněk ke studiu přínosné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2017, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Přesné a jasné. Zkoušky vypsané brzy, testy opravené ještě týž den, látka je dobře propojená s literaturou k předmětu. Jen si říkám, zda není zbytečné některé věci projíždět znovu v hodinách. Raději bych se dozvěděla více o konkrétních příkladech jazykové politiky, jazykového plánování jaká je budoucnost sociolingvistiky. Na druhou stranu je pak člověk skvěle připravený na zkoušku (pokud plní zadané úkoly a chodí na semináře.)
PhDr. Pavel Sojka, Ph.D. [41-KCJ], Český jazyk - univerzitní základ [OKNUZ03103, nic]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2016, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Děkuji.
PhDr. Pavel Sojka, Ph.D. [41-KCJ], Interpretace nejnovějších textů současné bohemistické a obecné lingvistiky [ON2303111, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.09.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Předmět byl inspirující, kvalita znalostí vyučujícího úžasná. Rád bych vyzdvihl fakt, že vyučující se studenty na hodinách komunikoval a znažil se propojit poznatky z přečtených článků s profesí učitele.
Mgr. Blanka Staňková [41-KCJ], Příčiny neúspěchu v českém jazyce [OB2303V05, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.08.2013, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Skvělý předmět. Tak skvělý, že by měl být povinný. Poprvé jsem se na škole setkala s problematikou SPÚ a radami, jak na ně. Trochu škoda, že předmět byl (spíše) pro prvostupňové, pokud by se našel jiný tak skvělý vyučující, který by měl zkušenosti i s druho a třeťostupňovmi, bylo by to báječné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.09.2013, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Více takových předmětů!!!
Mgr. Blanka Staňková [41-KCJ], Didaktika ČJ s praxí II [O01303150, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.08.2013, 4. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Skvělá práce v seminářích, poznatky z praxí nám byly předkládány i z vlastních zkušeností kantora, to vnímám jako velké plus.
Dobrá zpětná vazba.
Děkuji za Vaše hodiny!

Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.05.2014, 4. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Jako i minulý semestr jsem byla nadšená. Organizace byla výborná a nemohli jsme si stěžovat, že učíme pouze jednou či dokonce ve dvojici. Hodně mě posunula tvorba příprav, neboť způsob, jaký po nás paní magistra vyžadovala, byl dle mého názoru velice užitečný a člověk si při přípravě uvědomil spousty věcí a v hodině to pak málokdy něco zarazilo. Ne že by na ostatních praxích přípravu nevyžadovali, ale už nerozebírali, zda jsme napsali správně cíle a už vůbec ne, co se učí před tím a co potom. Moc děkuji za mnoho nápadů do praxe!
prof. PhDr. Martina Šmejkalová, Ph.D. [41-KCJ], Didaktika českého jazyka II [ON2303108, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.06.2013, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Cením si toho, že se předmět vyvíjí dle potřeb studentů a dle moderních trendů ve výuce. Patří sice mezi předměty náročnější, je však přínosný. Neplýtvá jen mým časem, stále něco mi dává. To je přeci smysl studia! Je možné, že to všichni studenti neocení, přesto prosím pokračujte.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.06.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Velice si cením (pravděpodobné) reakce na náměty studentů z minulých let, díky kterým byla podoba předmětu upravena. Jako velmi kladné hodnotím větší zaměření na praktickou stránku věci a omození, respektive zkrácení seminární práce, která v závěru skutečně reflektovala praktické aspekty zvoleného tématu a nezabývala se již mnohokrát probíranou teorií. Velice kladně také hodnotím přístup doc. Šmejkalové, která sice nasazuje laťku vysoko a požadavky nemá rozhodně nízké, ale usilujeme-li o kvalitní školství, měli bychom začínat především u sebe jako u budoucích učitelů - nároky paní docentky tedy vnímám jako naprosto adekvátní. Paní docentky si osobně vážím i jako člověka a především schopného pedagoga. Vyučuje-li na vysoké škole pedagogické někdo didaktiku, měl by jít skutečným příkladem, což paní docentka Šmejkalová dozajista jde. Děkuji za skvělý semestr!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.09.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Oborové didaktiky jsou mnohem přínosnější než obecná didaktika. Prosíme o navýšení hodinové dotace.
prof. PhDr. Martina Šmejkalová, Ph.D. [41-KCJ], Čtení s porozuměním I [ON2303109, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.05.2015, 3. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Přínosný a zajímavý předmět.
doc. PhDr. Stanislav Štěpáník, Ph.D. [41-KCJ], Současný český jazyk II [O01303026, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2016, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Přestože mi přišly požadavky ke splnění předmětu přehnané, vnímám je jako adekvátní k tomuto studiu. Jako učitelka na 1.stupni musím mít určitou znalost čj a jsem ráda, že to po nás fakulta vyžaduje.
PhDr. Bc. Pavla Štěpánová, Ph.D. [41-KCJ], Rétorika II [OK0603118, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.09.2015, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Předmět, který mi ukázal češtinu z jiného úhlu pohledu.
Mgr. Dagmar Toufarová [41-KCJ], Čeština jako druhý jazyk [O01303283, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.09.2014, 5. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Díky velké škále témat a doplňujících materiálů, jsem objevila publikace, které mohu využít do praxe.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK