Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. PhDr. Milada Hirschová, DSc. [41-KCJ], Syntax českého jazyka II [OB2303415, cvičení]
Samostudium bych ještě chápal, když je těch hodin tak málo, ale "uspořádání a rozdělení" látky v zadané literatuře příliš nekoresponduje s tím, jak látku pojímá vyučující. Případné EFEKTIVNÍ procvičení či ujasnění toho, co je důležité pro splnění předmětu, se nekonalo. Takže ve výsledku z minima hodin vzniká maximální chaos, který je velmi složité utřídit, protože jediný, kdo tento chaos umí ovládat, je samotná vyučující. Určitě by zde byla prospěšná větší hodinová dotace, bylo by víc času na vše (včetně procvičení)a hned by se z hodin odcházelo s lepším pocitem a ne s rozčarováním.