Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Ondřej Kreml, Ph.D. [32-MUUK], Matematika pro fyziky II [NOFY162, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 11.08.2023, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Škoda že není možné hodnotit v anketě ještě lépe, než "výborně", protože pan Kreml by si to jednoznačně zasloužil. Jeho unikátní, ale velice účinný přístup k výuce cvičení (studenti nechodí k tabuli počítat) v kombinaci s jeho skvělou intuicí dobře vycítit, co studentům zrovna nemusí být jasné a schopností správně pochopit a odpovídat na otázky studentů, je z velké části zodpovědný za to, že se mi podařilo projít všemi čtyřmi semestry analýzy. Nemám proto nic než chválu a všem ostatním mohu pana Kremla pouze doporučit.
Na cvičení s panem Kremlem jsem chodil všechny čtyři semestry analýzy. Nemůžu si vůbec stěžovat. Skvělé vedené cvičení. Pan učitel počítal příklady u tabule vždy on sám v rozumném tempu. Příklady byly skvěle vysvětleny. Nemám rád, když studenti chodí k tabuli protože většina lidí u tabule neví, co má dělat. Je z toho akorát zmatek.
Zároveň měl pan učitel vyřešené a úhledně zpracované všechny příklady v dropboxu. Ty příklady, které se na cvičení nestihli, jsem si mohl v klidu projít doma. Zároveň byl otevřený konzultacím, které mi taky hodně pomohli.
Kdyby ke každému cvičení bylo úhledně zpracované podrobné řešení příkladů, které se po nás chtějí, jako to bylo u pana Kremla, bylo by studium na matfyzu o dost snazší a efektivnější.
Skvělý cvičící. Poskytuje studentům k dispozici vypracované příklady podle kterých se dobře učí na zápočty a zkoušku. Vždy je ochotný konzultovat a umí látku dobře vysvětlit.
doc. RNDr. Dušan Pokorný, Ph.D. [32-MUUK], Matematika pro fyziky II [NOFY162, cvičení]
Jakub Zeman, 12.07.2023, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuji, že byli k dispozici na itnernetu vypočtené příklady z hodiny a více. Respektuji snahu se ujistit, že každý student všemu rozumí, avšak v některých případech to dle mého názoru zbytečně zpomalovalo výuku. Myslím, že na vysoké škole by již měla část zodpovědnosti pochopení látky spadnout na studenta (pokud nutně potřebují studenti pomoct měli by být schopni se sami zeptat). Také bych doporučil, pokud se někteří studenti svými otázkami odchylují bezdůvodně od studovaného tématu, tak je zastavit. V třídě je cca dalších 10 studentů, pro něž ta hodina pak ztrácí na hodnotě (naruší to pozornost, vypočte se méně příladů, atd).
prof. Mgr. Milan Pokorný, Ph.D., DSc. [32-MUUK], Matematika pro fyziky II [NOFY162, přednáška]
Výborný prednášajúci, ktorý dokáže zložité učivo podať intuitívnym spôsobom pri zachovaní všetkej precíznosti. Pri dôkazoch zdôrazňuje myšlienky a epsilondeltový smog efektívne potláča, vďaka čomu sú dôkazy jasné a pochopiteľné.
RNDr. Karel Tůma, Ph.D. [32-MUUK], Matematika pro fyziky II [NOFY162, cvičení]
Cvičící vždy v pozitivní náladě, snažil se lidsky vysvětlovat na první pohled složité věci, což bylo super. Na cvičení s panem Tůmou se tak opět těším v dalším semestru.
Cvičící před řešením příkladů svižně shrnul teorii a pak je řešil on sám či vyzval studenty, aby šel někdo k tabuli. Cvičení byla užitečná a rychle odsýpala, panovala na nich příjemná atmosféra.
Mám k tomu dvě výtky: 1. Při řešení příkladu u tabule studentem se mi cvičící zdál netrpělivý, což pak mohlo odrazovat ostatní od dobrovolného chození k tabuli (mě to tedy odradilo). 2. Tohle není chybou cvičícího, ale dost to zhoršovalo kvalitu cvičení: na cvičení chodili i studenti, kteří tam nedávali pozor a docela nahlas se bavili (i během výkladu cvičícího), řešili jiné věci a jedli aromatické jídlo.
Petr Rašek, 09.06.2023, 3. Ročník, Matematické modelování, bakalářské
Jako i předešlé semestry skvělé cvičení. Komplexní analýza se procvičila hodně. Akorát partie distribucí by si zasloužila více času, u zkoušek se poté objevily i příklady, které cvičením pokryté nebyly.
Tempo přednášek z matematické analýzy bylo na mě příliš velké, proto bych ocenil větší časovou dotaci, ale zas byl pan přednášející Milan Pokorný otevřený konzultacím, což bylo super.
cvičenia boli celkom rýchle, ale dali sa zvládať a obzvlášť oceňujem, že sme urobili poctivo reziduovú vetu
na konci semestra to však bolo na mňa až príliš rýchle, úloh na distribúcie bolo veľa a nedalo sa (popri iných predmetoch) stíhať venovať sa analýze dostatočne; príklady na zápočte boli z pohľadu toho, čo sa robilo na cvičení, prekvapením, ale to nehodnotím negatívne, pretože získať zápočet nebol problém a človek sa tým lepšie pripravil na skúšku
Připomínka k předmětu, Matematika pro fyziky II [NOFY162, přednáška]
Nejlepší předmět ve čtvrtém semestru. Konečně se naučíte počítat zákeřné integrály pomocí komplexní analýzy a zapamatujete si že delta distribuce není funkce.
Štvrtý semester analýzy je, podobne ako tretí, príliš rýchly a náročný na to, aby sa dala látka uspokojivo naučiť. Látka je ale, aspoň pre mňa, zaujímavejšia a menej náročná. Oceňujem, že tempo preberania bolo konštantné a ani na konci semestra, kedy odpadli dve prednášky, sme nemuseli zrýchliť.