AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. PhDr. Milada Hirschová, DSc. [41-KCJ], Syntax českého jazyka I [OB2303405, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2013, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Vyučující na dotazy studentů neodpovídá adekvátně ke své profesi - "proto" není vhodná odpověď člověka, který učí budoucí pedagogy.
Student nemá možnost kontroly rozborů vět obsažených jak v doporučené literatuře, tak v testech, po celou dobu semestru jsme nebyli seznámeni, jak máme úlohy řešit, popřípadě nám bylo ukázáno správné značení/řešení,až po napsání testu(pouze v rychlosti, bez vysvětlení), kdy už je pozdě, abychom tuto znalost využili.
V tomto semináři jsem se nenaučila nic nového, spíše si připadám zmatená, neboť výklad vyučující byl nejasný a odpověď na případný dotaz se buď nedostavila vůbec nebo velmi zmateně, což problém nevyřešilo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2013, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Paní docentka Hirschová je vážně výborná, i když se ji možná někteří snaží očernit, protože nebyli schopni předmět zvádnout a vinu za to připisují jí - to je ale čistý alibismus.
Nejen že dokáže za jeden semestr naládovat do studentů obrovské množství učiva, ještě také vnáší do hodin humor a nadhled. Učivo je jasně podáno a vysvětleno, testy jsou pravidelně rozvržené tak, že studenti látku postupně vstřebávají v průběhu celého semestru.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2013, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Myslím si, že jsme měli na seminářích více rozebírat souvětí. Seminář se skládal z výkladu a pak z procvičování, která ale nám moc nepomohla při zápočtových testech a následné zkoušce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2014, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Oceňuji, že se píšou průběžné testy, velmi mi pomohly při přípravě na zkoušku. Semináře byly užitečné, hodně jsme procvičovali.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2014, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Oceňuji smysluplné a sympatické věty, rozebírané při cvičeních. Navrhuji více optimismu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2015, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Seminář vidím jako velmi přínosný, je vidět velká odbornost vyučujícího. Je radost mít na takto důležitý seminář někoho s takovými znalostmi. Mám pocit, že seminář konečně vedl k tomu, že se znalosti z gymnázia zformovaly a staly se z nich ty pravé vysokoškolské, odborné.
Někdy bohužel tento fakt zkazilo nepříjemné chování vyučujícího ke studentům.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2015, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Seminář je ryze nacvičováním práce se syntaktickým rozborem. Pro zvládnutí zkoušky je nepostradatelný. Tím, že ne každý student rychle nabude znalosti a není schopný je obratem používat, se ve třídě vytváří ze strany vyučující nepříjemný tlak. Časem se ale atmosféra lepší (to jak už studenti většinou chápou, o co jde:).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2017, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Předmět pro mě byl velice přínosný. Paní docentka je skvělá. Negativní ohlasy jsou od studentů, kteří v předmětu neuspěli, což je dáno spíš obtížností předmětu, než přístupem paní docentky. Díky ní jsem si systematizoval vědomosti z gymnázia a pochopil to, čemu jsem dříve nerozuměl. K přípravě na předmět stačí pouze skripta, ve kterých je obsaženo vše potřebné ke splnění zkoušky, vyhovovaly mi také průběžné testy, které mě donutily k domácí přípravě během celého semestru. Jediné, o co bych chtěl požádat, je rozebírat v budoucnu na cvičeních více komplexních rozborů (podobných testovým).
doc. PhDr. Milada Hirschová, DSc. [41-KCJ], Syntax českého jazyka I [OB2303405, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2014, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Oceňuji smysluplné a sympatické věty rozebírané při cvičeních. Navrhuji více optimismu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2015, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Přínosný předmět, kterým člověk srozumitelným způsobem poznává systém jazyka. Vyučující trvá na svém přístupu k rozboru jazyka. Je to přístup poučený a vesměs srozumitelný. Kdo ale nestačí chytit tempo a včas tento přístup nepochopí, má smůlu. Naproti tomu dává vyučující druhé šance.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK