AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PhDr. Ondřej Hausenblas [41-KCL], Literární výchova a čtení na 1. stupni [O01304050, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.06.2013, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Z první přednášky jsem odcházela neuvěřitelně nadšená. Bohužel mé nadšení velice opadlo u zbytku dalších přednášek. Struktura byla nejasná.
V seminářích bych ráda pracovala s více ukázkami a rozebírala text společně. Když někdo mluvil o své knize a VM, nedokázala jsem vyhodnotit, jak se podle mého názoru přiblížil VM, protože jsem příběh neznala.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.08.2013, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Jednoznačně hodnotím předmět a jeho pojetí pozitivně. Vyučující věděl o čem mluví, je uznávaným odborníkem. Semináře i přednášky probíhaly jen za 14 dní a vyučující si uvědomoval tuto malou časovou dotaci a komunikoval s námi on-line, v mém případě komunikace probíhala rychle a pravidelně a připomínky byly věcné a mnoho mi daly. Celkově mám velmi ráda rvct, takže jsem metody hodnotila velmi kladně.
PhDr. Ondřej Hausenblas [41-KCL], Literární výchova a čtení na 1. stupni [O01304050, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.05.2015, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Zejména na seminář jsem chodila moc ráda. Bylo skvělé, že my studenti jsme byli aktivně zapojeni do výuky a hodiny pouze neodseděli.. Líbilo se mi pojetí hodin, kdy se po nás vyžadoval názor, okomentování problému s tím, že vždy si musíme svůj názor obhájit:)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.06.2015, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Ze seminářů jsem vždy odcházela s hlavou jak pátrací balón, plnou nezodpovězených otázek - takové stavy mám vždy ráda, protože vím, že dochází k učení, že přemýšlím. Je ale pravda, že po seminářích z literatury to někdy bylo až příliš. V návalu informací se mohly ztratit nebo zapomenout ty opravdu důležité. Možná by bylo fajn věnovat více seminářů praktickému zkoušení a diskuzí nad našimi přípravami. Myslím, že jedna hodina, kterou jsme tomu věnovali byla pro všechny velice přínosná.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK