AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PhDr. Martin Dlouhý, Ph.D. [41-KTV], Kondiční atletika [ON2320111, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2013, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Děkuji za vstřícnost.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Skvely predmet.
Mgr. et Mgr. Zdeňka Engelthalerová [41-KTV], Atletika I [OK0620042, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2013, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Skvělý přístup, výborné a přínosné,inspirující. Individuální přístup ke studentům. Vyučující je báječný člověk!! Takových potřebujeme víc . Děkuji Jana Šedivá
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2016, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Splnění předmětu - běžecká abeceda + test (poměrně náročná praktická část - z atletických pravidel, protože musí být bezchybná). Vyučující byla vstřícná a ochotná pro možné další termíny opravy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2016, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Vše jsem pochopil, pracovalo se dobře. Využívám zkušenosti ve vlastní výuce
Mgr. et Mgr. Zdeňka Engelthalerová [41-KTV], TV zimní kurz - lyže [OK0620045, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.01.2016, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Pani Enghelthalerova je absolutni profesional.Studenty vede k pokroku s ohledem na jejich schopnosti, je klidna, trpeliva a pritom dusledna. Velky dik za priklad, jak ma vyucujici vystupovat.
Mgr. et Mgr. Zdeňka Engelthalerová [41-KTV], Atletika II [OK0620066, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2014, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
výborná
Mgr. et Mgr. Zdeňka Engelthalerová [41-KTV], Atletika I [O01320042, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.12.2013, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Velmi milý a zajímavý předmět. Oceňuji velké množství užitečných rad a informací do praxe - ukázka her, postupů, rozcvičení vhodných pro děti.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.12.2015, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Vhodné seznámení se s atletikou. Nic náročného, ale na druhou stranu nic jednoduchého. Vše, co jsme se dozvěděli a měli si možnost vyzkoušet, je pro dnešní výuku TV velmi potřebné. Viděli jsme různé pomůcky, metody, návod na výuku TV.
Paní magistra je dostupná všem, její "rady do života" se mi opravdu hodily a budou hodit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2016, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Vyučující je velmi příjemná, předmět nakonec předčil má očekávání, ačkoli podzimní brzká rána na atletickém stadionu v Brandýse n. L. nejsou asi pro nikoho to, co by ho těšilo.
Mgr. et Mgr. Zdeňka Engelthalerová [41-KTV], Atletika II [O01320066, seminář]
Veronika Matějová, 18.02.2015, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Mrzelo mě, že neexistovala žádná alternativa pro náhradu nadstandardního počtu absencí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2016, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Super předmět, na který se vždy všichni těšíme!
Mgr. et Mgr. Zdeňka Engelthalerová [41-KTV], Atletika III [O01320139, seminář]
Veronika Matějová, 15.06.2016, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Vážená paní Engelthalerová,

tabulkový dotazník je příliš stručný na mé obsáhlé myšlenky. Proto to vzhledem k podnětům z něj vezmu postupně:

1. Ocenila bych, kdybychom k podmínkám měli i nějaké osobní sportovní limity, kterých bychom museli dosáhnout. (Běh, skok daleký, vysoký hod...). Ocenila bych tento způsob motivace k osobnímu růstu.

2. Klima bylo naprosto skvělé, oceňuji Váš přátelský a vstřícný přístup. Povinnost zúčastnit se organizace atletického závodu mě motivovala k tomu, abych se jich účastnila častěji. Myslím, že by bylo fajn, abychom měli povinnost se ho účastnit i jako závodníci.

3. Dostupnost v komunikaci hodnotím velice kladě. (Na celé katedře. Přijde mi, že v ohledu komunikace a přátelského přístupu ke studentům jste jedna z nejlepších kateder. Možná bych nehlahala, kdybych řekla, že nejlepší.)

4. To jakým způsobem jste poskytovala zpětnou vazbu mi přišlo naprosto báječné. Trochu mě zklamal přístup Markéty Červenkové, která Vás jednou nahrazovala. Ale to je jak o osobnosti, tak o odbornosti...
Děkuji za Váš přístup a schopnost analýzy našich výstupů. Hodně jsme si z toho do budoucí praxe odnesla.

5. Ohledně motivace k dalšímu poznávání byla pro mě atletika jedním z nejpřínosnějších předmětů.

DOUFÁM, ŽE SI TO OPRAVDU ČTETE.

JEŠTĚ JEDNOU DĚKUJI ZA VAŠI ÚŽASNOU PRÁCI.

Pokud bych i já mohla získat důkaz/zpětnou_vazbu o tom, že ty dvě hodiny, které každý semestr trávím nad hodnocením předmětů, byla bych skutečně nadšená.

(Uvědomuji si, že má práce v seminářích, plnění docházky i dalších studijních povinností je značně nestandartní, ale velice si cením toho, že je mi to umožněno. A skutečně se ve všech ohledech snažím využít znalosti a zkušenosti, které nám předáváte, naprosto naplno.)

S pozdravem a přáním příjemných sportovních dní


Veronika Matějová

PhDr. PaedDr. Ladislav Kašpar, Ph.D. [41-KTV], Atletika III. [OB2320124, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2014, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Málo hodin !! 6 hodin atletiky (z toho většinou jedna odpadne a při druhé se dělají zápočty) --> skutečné 4 hodiny --> málo na trénink
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2014, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Málo hodin !!!
PhDr. PaedDr. Ladislav Kašpar, Ph.D. [41-KTV], Dějiny tělesné výchovy [ON2320002, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2013, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Děkuji za vstřícnost.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Velice zajímavé přednášky. Skvělý základ pro mnoho dalších předmětů.
PhDr. PaedDr. Ladislav Kašpar, Ph.D. [41-KTV], Didaktika atletiky [ON2320008, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.06.2013, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Více hodin atletiky prosím.
PhDr. PaedDr. Ladislav Kašpar, Ph.D. [41-KTV], Atleticko - herní kurz [ON2320012, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.09.2013, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Super kurz - prostředí, kolektiv a možnosti sportovního vyžití i relaxace..
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.09.2013, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
jel bych znovu
PaedDr. Ladislav Pokorný [41-KTV], Atleticko - herní kurz [ON2320012, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.09.2013, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Super kurz
PaedDr. Ivan Přibyl [41-KTV], Základy horolezectví I. [ON2320112, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2013, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Děkuji za vstřícnost.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Skvele, zajimave, hodne noveho jsem se naucila.
PaedDr. Ivan Přibyl [41-KTV], Základy lezení [O01320291, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2016, 5. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Děkuji za semestr lezení a za netradiční lezecké úkoly :-) Přeji Vám, aby se Vám dařilo dále studenty motivovat k lezení.
doc. PaedDr. Mgr. Jiří Ryba, CSc. [41-KTV], Atletika II [O01320066, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2017, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Nejasné informace o tom, co je požadavkem k zápočtu a co je cílem předmětu. Obsahy hodin na sebe nenavazovaly.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK