Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Nebylo by špatné sjednotit probírání učiva na přednáškách a cvičeních. Hrozně jsme skákali z jednoho tématu na druhý at uz v smotných cviceních tak i v přednáškách
prof. RNDr. Jan Kalvoda, DrSc. [31-330], Příroda velehor [MZ330P542, přednáška]
prednasky byly pripravene, zajimave, i s aktualnimi vstupy (napr. Vysoke Tatry...). chybel mi vsak komentar k seminarni praci (mel jsem jenom zapocet).
prof. RNDr. Jan Kalvoda, DrSc. [31-330], Seminář z fyzické geografie A [MZ330S61, seminář]
Mě tento seminář velmi bavil ale co mě chybělo a byla velká škoda:
+ slušné vybrání tématů
- seznam referátů mohl být dán do elektronické podoby a vyvěšen na
nástěnku katedry (spíše tu na internetu), což by umožnilo lepší
přípravu studentů na daná témata a jejich diskuzi
- NEJVĚTŠÍ mínus přikládám tomu, že zde nebyla možnost uložit
ukládání referátů na disk ve škole (učebně VĚŽ) nebo posílání k
učiteli a následné jejich vypálení na disk. Pedagog by se mohl
dotázat, zda-li by to studenti nechtěli udělat.
RNDr. Marek Křížek, Ph.D. [31-330], Matematická geografie [MZ330P47U, cvičení]
zápočtový test spočíval v tom, že jsme zuřivě bušili do kalkulaček a sypali ze sebe nadrcené vzorce - kde byl prostor pro vlastní přemýšlení a odvozování?!Kdo špatně zmáčkl tlačítko na kalkulačce byl ztracen. Na kontrolu nebyl čas. Takovým typem testu se rozhodně nezjistilo, zda student látce rozumí!
RNDr. Marek Křížek, Ph.D. [31-330], Geomorfologie [MZ330P51, přednáška]
Později vypsané termíny, ale nejsem si zcela jistý, zda to nebylo již vyčerpanou kapacitou a nutností vypsání nových, což se projeví až během zkouškového období.
doc. Daniel Nývlt, Ph.D. [31-330], Paleogeografie kvartéru [MZ330P64, přednáška]
Mě tento seminář velmi bavil ale co mě chybělo a byla velká škoda:
+ slušné vybrání tématů
- seznam referátů mohl být dán do elektronické podoby a vyvěšen na
nástěnku katedry (spíše tu na internetu), což by umožnilo lepší
přípravu studentů na daná témata a jejich diskuzi
- NEJVĚTŠÍ mínus přikládám tomu, že zde nebyla možnost uložit
ukládání referátů na disk ve škole (učebně VĚŽ) nebo posílání k
učiteli a následné jejich vypálení na disk. Pedagog by se mohl
dotázat, zda-li by to studenti nechtěli udělat.
Pan Kalvoda mne spíše zahltil příliš vědeckými termíny a řekněme zajímavostmi než podstatou.
Bohužel až při studiu na zkoušku jsem zjistil, že je to ale velice zajímavý předmět