AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PřF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Naděžda Krylová, CSc. [31-710], Matematika pro chemiky I [MS710P04A, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.09.2005, 1. Ročník, Chemie, bakalářské
Asi by bylo lepší rozdělit studenty podle různé vstupní úrovně matematiky na začátku I.semestru. Chápu ale, že to nezáleží na vyučujícím a poznámka patří spíše výše. Pokročilejší studenti by se třeba nemuseli dozvídat nové věci až jako dárek k Vánocím.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.05.2006, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Můj komentář ke cvičení je doplněním komentáře přednášky - paní Krylová je úžasný pedagog. Na cvičeních se dělalo to, co lidé opravdu potřebovali. Určitě bych pak rád vyzdvihl uvádění problémů pro ty, co jsou napřed, takže když člověk chce, tak se nikdy nenudí. Navíc si myslím, že paní Krylová má opravdu dar přednášet matematiku pro nematematiky - gympl jsem prošel sice v pohodě, ale bez zájmu a pochopení. Teď se sám opravdu divím, jak moc se můj pohled na matematiku za ten půlrok proměnil. Když chcete, máte možnost neučit se jen "řemeslo", ale je Vám vysvětleno něco, čemu si troufám říkat náhled na filosofii matematiky a obecný přístup k řešení problémů. Nebýt vstřícnosti a trpělivosti paní Krylové, tak jsem se k tomuhle asi stěží dostal a hlavně bych se asi nikdy nenaučil efektivně si tu matematiku dál dostudovávat z matematických knížek, vždycky, když ji jako nástroj potřebuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.10.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Na cvičeních se opravdu řádně procvičovalo, úroveň byla přizpůsobena posluchačům, jakožto i obtížnost zápočtu. Když se něco nestačilo procvičit, neobjevila se látka při zkoušce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.12.2006, 2. Ročník, Chemie, bakalářské
Stejně jako ostatní přednášky i cvičení Dr. Krylové i toto mělo velmi dobrou úroveň.
Snad bych pouze doporučil po vzoru Dr. Štedrého. Větší razanci a důraz při výběru studentů. Tedy pevně a svižně určit studenta který půjde k tabuli počítat daný příklad. Váhání jestli se někdo na výzvu zvedne či ne poněkud ubírají čas a navíc studenti kteří by cvičení potřebovali nejvíce dobrovolně nepůjdou. Příznivě naopak hodnotím příklady navíc pro pokročilé studenty kteří tak byli zabaveni a zároveň motivováni.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2009, 1. Ročník, Chemie, bakalářské
Na cvičení bylo spočítáno poměrně málo příkladů ale na druhou stranu bylo srozumitelně dovysvětleno všechno z přednášek a byly nastíněny postupy řešení všech "typů" příkladů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Od paní profesorky to pochopí snad každý, jsem velice spokojena, velice cenné cvičení. Neznalost se toleruje a nikdo se necítí špatně. Výborné. Nic neodpadalo, jen by mohlo být více hodin cvíček
RNDr. Naděžda Krylová, CSc. [31-710], Matematika pro chemiky I [MS710P04A, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.10.2005, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
Mila osoba, ochotna pre studenta spravit cokolvek, co je v jej silach.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.05.2006, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Přednášku paní Krylové bych hrozně moc chtěl doporučit pro všechny, kteří se sice nemusí o matematiku zajímat, ale chtějí věci pochopit, ne jen odškrtnout povinnou položku a 8 kreditů. Hrozně moc si cením paní Krylové za její nasazení, zájem a snahu paní Krylové při přednášení této přednášky. Možno dokreslit např. výrokem, když nám nabízela před zkouškovým konzultace navíc - s tím, že je na nás ochotna si udělat čas po dohodě kdykoliv, tedy možná v neděli by se to nehodilo... To samé se v podstatě týkalo i zkoušky - stačilose dohodnout a kdykoliv byl čas.
Co se týče samotné přednášky - jsou možná jenom dva body, na které bych chtěl upozornit, a to nikoliv v negativním slova smyslu, protože vyplývají z okolností - zejména ze začátku bylo pro mě přednáškové tempo paní Krylové vražedné - ale to by se spíše měli zamyslet na vedení fakulty nad náplní přednášky resp. hodinovou dotací - to prostě nejde rozumně stihnout. Navíc, doporučuji, co jsem se naučil až poměrně pozdě - CHOĎTE NA KONZULTACE, má to cenu. Paní Krylová dokáže vykládat látku i tak, že ji bez problémů dokáže pochopit i biolog, matematikou jinak nezasažený. Dokud má člověk zájem, tak se mu dostane pomoci, ať je jeho startovací čára kdekoliv. Myslím, že takových pedagogů by fakulta potřebovala mnohem víc.
Druhým bodem ohledně přednášek je pak potřeba sedět v CH1 v dolních řadách, neboť nemusí být tolik slyšet - na druhou stranu osobně, vida někdy tu zpětnou vazbu, tak bych asi měl problém mluvit i takhle nahlas.
Možná ještě ke zkoušce - Vážím si a považuji za správné, že se paní Krylová na ohodnocení zkoušky dívá z perspektivy zkoušeného studenta, tj. kam směřuje, jestli se mu to bude hodit, jestli umí spíše uvažovat o cestách k řešení problémů, než jen mechanicky vypočíst předhozený příklad.
Myslím, že Matematiku pro chemiky I mohu jenom doporučit. Je to prostě jeden z těch předmětů, které Vám mohou hodně dát, dokud sami budete chtít a hlavně Vám mohou hodně dát, i když matematika nestojí na prvním místě ani není klíčová pro oblast Vašeho zájmu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.05.2006, 1. Ročník, Chemie, bakalářské
paní krylová je neskutecny pedagog!prednasky nejsou moc k cemu, ale cviceni jsou velkym prinosem a lidsky ani nemluvim.skvela zenska.zuzka
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.06.2006, 1. Ročník, Biochemie, bakalářské
Je naprosto skvela a hlavne strsne moc hodna.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.06.2006, 1. Ročník, Biochemie, bakalářské
Vyjímečný pedagog, který má dar zprostředkovat srozumitelně matematiku každému
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2006, 1. Ročník, Biochemie, bakalářské
Matematiku I povazujem za jednu z najlepsich prednasok
v prvom rocniku. Zaroven za jednu z najefektivnejsich
co sa tyka mnozstva ziskanych vedomosti. Ak by som
mala vyslovit vyhrady napadaju ma iba dve:

Prva je ze tempo prednasok bolo niekedy znicujuce.

Druha je ze jediny semester matematiky je uplne
nedostacujuci. A to z viacerych dovodov:

a) Vedomosti nadrilovane v priebehu niekolkych tyzdnov na
jedinu skusku niesu trvale. Ich utvrdenie v dalsom semestri
by velmi pomohlo.

b) Viacero predmetov, fyzika, fyzikalna chemia vyzaduju
vedomosti ktore sa za jeden semester matematiky nedaju naucit.
(plosne integraly, diferencialne rovnice vyssich stupnov).
Tieto prednasky su potom pre vacsinu studentov nezrozumitelne.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.10.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Jedna z nejlepších přednášek, kterou jsem absolvovala. Pokud váháte mezi šestikreditovou matikou a touto, nebojte se a zapište si tuto. Platí zvláště pro biology, na které je paní profesorka moc hodná, cokoliv a kdykoliv ráda vysvětlí...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.12.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Pani profesorka je skvela pedagogicka, ochotna urobit snad cokolvek preto aby sme pochopili preberanu latku (ak o to prejavime zaujem). Clovek rozhodne ziska novy pohlad na matematiku a jej pristupy k problemu. Cvicenia boli vyborne, velmi pomohli. Mozno toho vela z matematiky velmi rychlo zabudnem ale aj tak to rozhodne doporucujem.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.12.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Rozhodně upřednostňuji Matematiku pro chemiky před Základy matematiky (i pominu-li pragmatický důvod dvojnásobného počtu kreditů). Matematika pro chemiky má dotaci 4/2, tudíž je více prostoru pro vysvětlení a procvičení látky. Výuka je plynulá a není uspěchaná. Sice se může stát, že proberete o něco méně látky, než v Základech matematiky, ale můžete si zapsat i letní Matematiku pro chemiky II, takže celkový objem znalostí bude nakonec větší. Navíc dr. Krylová je mimořádně hodný a ochotný člověk. Tudíž vám s jakýmkoli problémem ráda pomůže. A její schopnosti pedagogické jsou výborné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.12.2006, 2. Ročník, Chemie, bakalářské
Díky této přednášce a na ní navazující Matematice II se mi podařilo najít kladný vztah k matematice.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.09.2007, 1. Ročník, Biochemie, bakalářské
Ačkliv jsem měl z matematiky vždy strach a nikdy jsem ji neměl nijak moc rád, dr. Krylová dokázala, že mě matematika začala bavit, což bych ještě před rokem považoval za nemožné.
Navíc dr. Kryová je strašně milá a vždy ochotná pomoci, takže i přesto, že některé pasáže jsou na přírodovědecké mozky trochu náročnější, není nikdy problém dojít na konzultaci a paní Krylová případné nejasnosti vysvětlí.
Zkouška je z těch v prvním semestru asi nejtěžší, ale připravit se na ní dá poměrně bez problémů prostě tak, že si člověk propočítá příklady ze sbírky, popřípadě si nějaké najde na netu.
Celkově se dá říct, že Matematika pro chemiky I je skvělá přednáška s výbornou přednášející a nelze ji než doporučit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.12.2007, 2. Ročník, Chemie, bakalářské
Občas se stalo, že doktorka Krylová odběhla od tématu. Začala s tím , že nám vysvětlý téma a po dvaceti minutách jsme zjistili, že vlastně probíráme něco uplně jiného (nikoli nezajímavého).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.12.2007, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
Paklize ma clovek matematiku rad, a zdurarazniji slovo MATEMATIKU, ne pocty, tak tato prednaska je vyborna. paklize ale clovek nema rad matematiku hodne nedoporucuju. Pi Krylova je uzasna osoba, ktera se snazi kazdemu pomoci, je hodna, udela vam konzultacku kdykoliv a je velice ferova. chce totiz lidi neco naucit, ne je vyhodit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2008, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
prednaska by vyzadovala vetsi hodinovou dotaci.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.09.2008, 1. Ročník, Chemie, bakalářské
Přednášky měly opravdu zběsilé tempo a občas bylo nemožné udržet nit, ale uznávám, že při takovém množství látky to ani jinak nejde. Pokud chce člověk uspět, musí tomuto předmětu věnovat i dost volného času.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.10.2008, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
V průběhu semestru se může zdát, že množství a obtížnost probírané látky se opravdu nedá zvládnout naučit a pochopit. Ale paní doktorka vyžaduje základy a hlavně, aby dané látce student rozuměl. Je velice hodná a neuvěřitelně ochotná vždy pomoci. Jejím posláním je NAUČIT. A je to vážně vidět a klidně pro to obětuje svůj volný čas. Chce, aby vztah studenta k matematice byl nanejvýš pozitivní.
S čím ale nejsem spokojena je pouze dvouhodinová dotace cvičení, látka se tak nedá dostatečně procvičit a průběh cvičeních je často až hektický. Což si myslím, že je u tak náročného a důležitého předmětu velikým nedostatkem!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2009, 1. Ročník, Chemie, bakalářské
Matematika s doktorkou Krylovou je slast pro každého kdo má matematiku alespoň trochu rád a i pro ty co jí příliš rádi nemají se najdou cestičky jak se něco naučit :-)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Z gymplu jsem si přinesla pocit, že počtům celkem rozumím. Na téhle přednášce jsem zjistila, že tomu, co jsme na gymplu probírali, možná rozumím a možná ne, ale to není podstatné, protože kromě toho existuje taky nějaká MATEMATIKA. S gymplovou matikou MATEMATIKA souvisí velmi volně. Bylo to zajímavé zjištění.
Můžu poctivě prohlásit, že každou chvíli, kdy jsem zrovna byla v obraze, jsem byla fascinována několika věcmi:
a) jak to krásně funguje
b) o jakém obrovském světě to nemám ani tušení
c) jak neuvěřitelně trpělivě a názorně nám paní Krylová všechno vysvětluje; opravdu jí šlo nejenom o to, abychom rozuměli (což je hezké), ale i o to, abychom byli zaujati (což je daleko hezčí). Přišlo mi, že je osobně zaujatá pro matematiku i(!) pro nás, což je ojedinělá kombinace.
d) ža paní Krylová píše na tabuli rychleji než já do sešitu a ještě u toho mluví :-)

Asi je třeba ale taky říct, že v obraze jsem nebyla ani zdaleka pořád, odhaduju to tak na 50% přednáškového času; obávám se, že předmět vyžaduje, aby člověk po přednášce poseděl nad sešitem, pochopil, co nechápe, a přišel na to (jo, je to dost práce - ale pak ta radost...)
Zbylých 50% času jsem byla strašně naštvaná a vzteklá, že tomu nerozumím - a taky mi bylo líto, že se paní Krylová tak snaží a já jsem tak natvrdlá. Kromě toho byl v přednáškovně povětšinou dost velký hluk - představte CH1 plnou lidí, z nichž každý druhý šeptá svému sousedovi "Co to je? Jak na to přišla? Cože?" a hned to bude jasné.

Pokud v sobě dokážete najít alespoň stopové množství zájmu o matiku, pak rozhodně doporučuju, protože zde bude onen zájem zmnožen; pokud ne, pak by tahle přednáška asi znamenala jenom spoustu práce. Ale hledejte, někde aspoň troška bude...stojí to za to, fakt :-)

A ještě jsem si vzpomněla na jeden krásný výrok: "Co to je? To je řešení. Ale máme jich málo; řešení bude nekonečně mnoho. Pátrejte, hledejte všechna ostatní!"
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Matematika je záludná, člověk něco pochopí, ale když si nenapočítá příklady, tak vlastně nic nepochopil. Je těžká, ale fér. Paní profesorka je člověk na správném místě, dokáže matiku oživit a motivovat i ty horší studenty, věnovala jsem jí mnoho hodin, ale nelituji. Vřele doporučuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2009, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Název či ohodnocení předmětu 8 kredity může zájemce odrazovat, ale není se čeho bát. Kvalitní zápisky a vůle počítat a počítat se rozhodně projeví u zkoušky:)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.03.2009, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
jediné, co my zabránilo pokračovat v 2. semestru s matematikou bylo její vysoké kreditové ododnocení a mnáš 70 kreditový ,,limit"
PS: děkuji paní profesorce za úctu a lásku k matematice, kterou štědře rozdává
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.03.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
skvělá přednáška
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2010, 1. Ročník, Chemie, bakalářské
Nedovedu si představit přednášky podané lepší formou. Ocenil jsem zejména důraz na pochopení principu, což je podle mě v matematice to nejzásadnější. :-)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.05.2010, 1. Ročník, Biochemie, bakalářské
zkoušku se vyplatí dělat až v letním semestru. Nároky se sníží. Původně byla bodová hranice pro postup k ústní zkoušce stanovena na 15 bodů, následně jsme byli zkoušeni. Z mého pohledu bylo zkoušení zdlouhavé a nepříjemné. A přišlo mi téměř nemožné získat jinou známku než za tři. Na druhou stranu jsme všichni dostali velkorysou nabídku přijít si známku opravit. Teď, při dodělávání zkoušky v letním semestru, se bodová hranice pro postup k ústní zkoušce podstatně snížila, a po jejím překročení už si můžete být jisti splněním zkoušky.
Matouš Krömer, 18.02.2011, 1. Ročník, Chemie, bakalářské
Matematika v podání dr. Krylové a Štědrého je výborný úvod do studia. Chvály je zde v anketě mnoho, myslím, že se k ní mohu zodpovědně připojit. dr. Krylová by možná měla přestat učit matematiku, ale začít učit ji jiné učit, protože takových pedagogů se moc nevidí.
Bohužel u mnoha studentů přijde velká část vynaloženého úsilí nazmar, neboť jednosemestrální rozvrh 4/2 je naprosto nedostačující pro úplné zažití a pochopení základů vyšší matematiky, nemluvě o mnoha "nadstavbách" na které nezbyl čas vůbec. Zvlášť v případě matematiky je takový rozvrh nevhodný, protože teorie v pravém slova smyslu, která by se dala přednášet celé posluchárně, moc není. Krátká cvičení potom neumožní průběžné upevňování dovedností, na kterých se bezprostředně poté dále staví. Myslím, že toto je kardinální problém, který zhoršuje i rozdílná úroveň znalostí příchozích studentů.
Přitom možností nápravy je několik (i taková, která nevyžaduje zásahy do akreditace):
1) zavést další volitelné cvičení - klidně s nulovým kreditovým ohodnocením, bez nutnosti formalit v podobě dalšího zápočtu (jako u CHŽP - ale se stejným vyučujícím)
2) Protože je počet hodin kreditově limitován (myslím, že platí pravidlo 26 hodin studia = 1 kredit, i když se to mnohdy nedodržuje) změnit rozvrh naddimenzované obecné chemie na 3/2 a uspořené hodiny a kredity přesunout do matematiky
3) Při nové akreditaci rozdělit matematiku I na dva předměty a každému přidělit patřičný počet hodin, v konečném součtu například i 10 kreditů
Je zvláštní, že i přes opakované a dlouhodobé stížnosti problém nikdo neřeší už snad 20 let - ve skriptech z r. 1990 J. Štěpánek nadává na omezení ze 3 na 2 semestry
Abych zakončil pozitivně - matematika si své příznivce získává, a je to správně, protože je základem všech (a nejen) přírodních věd. Tak proč jí to znepříjemňovat?
RNDr. Naděžda Krylová, CSc. [31-710], Matematika pro chemiky II [MS710P04B, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.06.2009, 1. Ročník, Chemie, bakalářské
Cviceni hodne prispela k pochopeni dane latky, ktera z prednasek nebyla prilis pochopitelna. Problematika z prednasek, byla velice prehledne demonstrovana na prikladech. Cviceni byla vedena tak,aby za vypocty byla videna teorie a nebyli jsme tak pouze poctari.
RNDr. Naděžda Krylová, CSc. [31-710], Matematika pro chemiky II [MS710P04B, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.10.2005, 3. Ročník, Chemie, bakalářské
Jen více takových pedagogů:)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.12.2006, 2. Ročník, Chemie, bakalářské
Musím rozhodně vyzdvihnout nadstandardní míru, kterou se nám Dr. Krylová věnovala. Poskytovala nám velmi mnoho ze svého volného času ke konzultacím, termínům zkoušky či pouze k objasnění některého z problémů. Snažila se i přes "silný odpor" abychom přednášenou látku pochopili až do hloubky, což bohužel kvůli omezené hodinové dotaci nebylo zcela možné. Místy bylo pro mne obtížné látku napoprvé pochopit díky poněkud příliš "matematickému" přednesu, ve kterém jsem se občas ztrácel. Přesto ale matematika II byl asi nejlepší z předmětů ve druhém semestru.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.11.2008, 3. Ročník, Chemie, bakalářské
Výtečné přednášky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.09.2010, 1. Ročník, Chemie, bakalářské
Přednáška byla na velmi vysoké úrovni, s důrazem na pochopení základních principů. Pro studium probírané látky je k dispozici celá řada různých studijních zdrojů, ze kterých, při patřičném úsilí, je student schopen látku nastudovat i samostatně. Na druhou stranu je zde mnoho partií, které stojí za to probrat podrobně a důkladně procvičit. Mě osobně (ale i dalším studentům, jak je mi známo) by vyhovovalo, kdyby bylo k dispozici PODSTATNĚ VÍCE HODIN cvičení, kde by byl prostor pro zmíněné hlubší pochopení probrané látky. Dokonce si dovedu představit úplné zrušení klasické přednášky, tak, že by základní problematiku student musel nastudovat sám a získaný čas by se využil na cvičení pro důkladnější pochopení nastudovaných partií. Ačkoli to může působit nereálně, ze zkušenosti vím, že na přednášku stejně chodí zpravidla ti, které matematika zajímá a uvědomují si její důležitost (což je paradox, vzhledem k tomu, že onu přednášku naopak potřebují ti, co je matematika nezajímá a nebaví).
RNDr. Naděžda Krylová, CSc. [31-710], Matematika A1 [MS710P52, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2013, 1. Ročník, Biochemie, bakalářské
Bylo mi radostí absolvovat tento kurz.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.11.2013, 1. Ročník, Biochemie, bakalářské
Paní Krylová je jistě skvělý vyučující, je velmi příjemná a vstřícná. Co mi vadí je, že nedokáže dobře odhadnout, které věci jsou pro matematicky méně vzdělaného člověka těžké a které ne. Proto se občas zaměří na podrobné vysvětlení problému, který je jednoduchý, pak ale pár kroků jen rychle projde, protože předpokládá, že jsou pro všechny jasné. Samozřejmě se nedá vyhovět všem, proto trávím hodiny domácí přípravou, ale musím říct, že mě osobně chození na přednášky k dalšímu studiu matematiky nemotivuje.
RNDr. Naděžda Krylová, CSc. [31-710], Matematika A2 [MS710P53, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.09.2014, 1. Ročník, Biochemie, bakalářské
Paní profesorka Krylová je ukázkový příklad člověka, který učí, protože jeho cílem je, aby ostatní něco uměli. Každý profesor, když má blbou náladu dokáže všechny studenty vyhodit. Paní Krylová je úžasný člověk, který i ve svém volnu dokáže člověka naučit vše, co během semestru nepochopil k úspěšnému splnění zkoušky. Kéž by takových profesorů existovali více a učili by třeba chemii, ne zrovna matematiku.
RNDr. Naděžda Krylová, CSc. [31-710], Vybrané partie z matematiky [MS710S11A, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.03.2011, 2. Ročník, Chemie, bakalářské
Tisíceré díky paní doktorce Krylové, která nám tuto přednášku poskytla jako jakousi skromnou náhradu za chybějící hodiny matematiky. Základní dvousemestrální kurz je totiž pro potřeby dalšího studia naprosto nedostatečný! Je smutné, že chemici na PřF mají méně matematiky než například stavaři na ČVUT. Matematika by se měla učit alespoň tak 4 semestry.
RNDr. Naděžda Krylová, CSc. [31-710], Vybrané partie z matematiky [MS710S11B, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.06.2010, 3. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Přednášející je velice obětavá a na tomto semináři se nám snažila přiblížit jakoukoliv tématiku z matematiky, o kterou jsme si řekli. Velice si vážím jejího přístupu a doporučil bych tento seminář všem studentům s trochu hlubším zájmem o matematiku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.06.2016, 3. Ročník, Biochemie, bakalářské
Paní doktorka je velmi významná osoba, které bychom si měly vážit. Skoro nikdo není tak ochotný jako ona a trpělivý tak, aby to studenta prostě naučil. Co bych a to dal, kdyby takový člověk učil biochemii nebo fyzikální chemii.
RNDr. Alena Šmejkalová, CSc. [31-710], Matematika pro chemiky I [MS710P04A, cvičení]
Matouš Krömer, 18.02.2011, 1. Ročník, Chemie, bakalářské
I přes to, že je cvičení velmi málo, "dotkli" jsme se myslím všech témat. dr. Šmejkalová je dosti rázná, a tak i ti, co se schovávají vzadu jsou nemilosrdně vyvoláni. Ale bohužel opět díky neúprosnému času není možné vše i přes snahu ze strany jak vyučujícího, tak i studentů vše dostatečně vysvětlit a tak nastupuje systém tak trochu alá kombinované studium, čili řeší se opravdu jen zásadní problémy a sem tam ukázkový příklad s výkladem. Nemluvě o tom, že část (lineární algebra) se nestíhá vůbec.
Zápočtové testy jsou sice těžké, na úrovni zkoušky, u které ale potom nejste překvapeni, cože všechno máte umět, neboť to je na vás vychrleno již v průběhu jednotlivých cvičení. To je jednoznačné pozitivum.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.09.2011, 1. Ročník, Chemie, bakalářské
Cvičení byla náročnější, nešlo cvičení "jen" odchodit, ale příprava ke zkoušce z matematiky ideální
RNDr. Alena Šmejkalová, CSc. [31-710], Matematika A2 [MS710P53, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.05.2016, 1. Ročník, Chemie, bakalářské
Děkuji moc za přípravu a vstřícnost. Paní Šmejkalová byla vždy ochotná pomoci a vycházela vstříc ve všech směrech. Dokázala vždy látku znovu vysvětlit, přiblížit a ukázat jinak, než na přednášce, a velmi dobře procvičit. Tak nějak si představuji, že by cvičení měla vypadat.
RNDr. Milan Štědrý, CSc. [31-710], Matematika pro chemiky I [MS710P04A, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.03.2007, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Cviceni bylo vyborne,ale vzhledem k nedostatku casu nebylo mozne procvicit i tezsi typy prikladu,ktere se vyskytly v pisemne zkousce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.11.2007, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
Cviceni s panem stedrym jsou poucna a zabavna zaroven. Doporucuji !
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.12.2007, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Cvičení u pana Štědrého mohu jen vřele doporučit :-)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.12.2007, 2. Ročník, Biochemie, bakalářské
Pan doktor Štědrý je vynikající profesor, který má trpělivost se studenty a látku dokáže vysvětlit tak, aby byla lehce pochopena. Poskytuje konzultační hodiny, ze kterých student odchází obohacen o nové vědomosti k danému tématu :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.10.2008, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Cvičení byla velice přínosná! Pan doktor Štědrý umí podat látku tak, aby ji opravdu každý pochopil. Jasně a jednoduše. Navíc vládla na cvičeních příjemná a pozitivní atmosféra. Ale k tomu, aby se zvládla důkladně procvičit probíraná látka přednášek, je dvouhodinová dotace cvičeních opravdu nedostatečná! Což si myslím, že je u tak náročného a důležitého předmětu velikým nedostatkem!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.10.2008, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Cvičení byla velice přínosná! Pan doktor Štědrý umí podat látku tak, aby ji opravdu každý pochopil. Jasně a jednoduše. Navíc vládla na cvičeních příjemná a pozitivní atmosféra. Ale k tomu, aby se zvládla důkladně procvičit probíraná látka přednášek, je dvouhodinová dotace cvičeních opravdu nedostatečná! Což si myslím, že je u tak náročného a důležitého předmětu velikým nedostatkem!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2009, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Na cvičeních si student může urovnat nejasnosti z přednášek (pokud nastaly:)). Pan Štědrý je moc hodný a cvičení byla vždy oživena jeho dobrou náladou:)
RNDr. Milan Štědrý, CSc. [31-710], Matematika pro chemiky II [MS710P04B, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.12.2006, 2. Ročník, Chemie, bakalářské
Toto cvičení bylo vylice příjemné. Dr.Štědrý jako rázný a zkušený pedagog nám nedovolil cvičení prosedět "v koutku" a pečlivě nás všechny během něho prostřídával u tabule. Díky tomu jsme byli "donuceni" přijít s probíranou látkou do konfrontace. Cvičení také probíhalo poměrně svižně a zábavně. Bylo také více civilní oproti poněkud akademickému přednesu Dr. Krylové. Připadlo mi, že látku tak bylo možno daleko lépe pochopit. Na kvalitě se možná trochu neblaze podepsalo to, že cvičení se konalo ve večerních hodinách po náročném dni, ale přesto jsem za toto cvičení velmi rád.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.06.2010, 1. Ročník, Chemie, bakalářské
Nejlepší cvičení z těch, které jsem navštěvovalt. Pan doktor Štědrý je vynikající pedagog, cvičení je velkým přínosem k pochopení látky z přednášek. Obdivuji pana doktora za jeho snahu vyřešit problém s anorganickým praktikem, zárověň bych ale chtěl doporučit naplánovat praktika tak, aby se nerkyly.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.09.2010, 1. Ročník, Chemie, bakalářské
Cvičení je velmi přínosné a navíc nesmírně zábavné. Co víc student může chtít...
Mgr. Petr Toman [31-710], Matematika pro chemiky I [MS710P04A, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.08.2008, 1. Ročník, Biochemie, bakalářské
V porovnání s cvičením vedeným dr.Krylovou byla obtížnost cvičení diametrálně odlišná. Cvičení Mgr.Tomana bylo zaměřeno spíše na začátečníky a snazší příklady, které dle mého názoru nedosahovaly obtížnosti stanovené u zkoušky (možná dáno i nedostatkem času oproti cvičení dr. Krylové?). Pravdou ovšem je, že vysvětlení bylo výborné. Jen by to chtělo po snadném úvodu zařadit i těžší příklady, aby se někteří posluchači nenudili a aby byla obtížnost srovnatelná s příklady u zkoušky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2010, 1. Ročník, Chemie, bakalářské
Uvítal bych, kdyby bylo cvičení o něco náročnější. :-)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2010, 1. Ročník, Chemie, bakalářské
Na cvičení nebyly cvičeny důkazy (aspoň pár příkadů by to chtělo, neboť jsou součástí zkuošky).
Barbora Pokrývková, 01.02.2011, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Po cvičeních s panem Tomanem mi přišlo, že je to vlastně všechno jednoduché. Dokáže vše vysvětlit hezky polopaticky tak, že to většina snad pochopí. Jen mi přijde, že než se vše vysvětlí, polovina cvičení je pryč a na procvičení nezbývá moc času... Navíc nikdo nikoho nijak nenutí, aby si počítal průběžně, takže to pak před zkouškou je celkem problém. Jo a za mínus považuji mít cvičení od půl šesté do sedmi po buňce :))
Mgr. Petr Toman [31-710], Matematika A1 [MS710P52, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2013, 1. Ročník, Biochemie, bakalářské
Obdivuji pedagogické schopnosti pana magistra Tomana.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK