AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PřF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Alena Černíková, Ph.D. [31-710], Základy biostatistiky [MS710P09, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.05.2007, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Děkuji za dobrou přípravu ke zkoušce. Samostatná zápočtová práce je dobrý nápad, pomůže typy úloh utřídit a osvojit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.09.2007, 1. Ročník, Biologie, navazující magisterské
Cvičení byla na velmi dobré úrovni a byla jsem s výukou velmi spokojena. Výborně doplňovala přednášky. Paní doktorka Černíková skvěle látkou podala a dokázala vzbudit zájem o tento předmět.
Mgr. Petr Klášterecký, Ph.D. [31-710], Základy biostatistiky [MS710P09, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.10.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Cvičení vedl Mgr. Klášterecký velmi dobře a zkušeně. Na začátku s námi vždy prošel a osvětlil nám to co jsme pořádně nepochopili na přednášce, což nám myslím velmi prospělo. Velkým přínosem byly jeho rady jak uspět u zkoušky, jeho výklad procvičovaných úloh byl myslím snadno porozumitelný. Přestože nedokáži nikdy pořádně kritizovat, myslím, že zde by stejně nebylo co kritizovat- zkrátka velmi kvalitní cvičící, který dokáže vysvětlit i takovou nudu jakou statistika je a hlavně dokáže ukázat, že má i pro nás cenné údaje.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.10.2006, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
super cvika s velmi ochotnym & tolerantnim lektorem... (jestek tomu to umi vysvetlit, ze je ta statistika az k pochopeni :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.10.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Velmi dobry cviciaci. Trpezlivy a ochotny vysvetlit nechapavemu studentovi danu vec aj niekolko krat. Schopnot vysvetlit je tiez velmi dobra. Povedal by som, ze este este lepsia ako na samotnej prednaske, pretoze mnohe veci som pochopil az po dodatocnom vysvetleni na cviceniach. Mozno by som odporucil aj na miesto prednasajuceho. :)
  • Dekuji za vsechny (3) :-) pripominky i za chvalu, cloveka to potesi. Pokud se nekomu neco nelibilo, napiste to sem prosim take, je to obvykle velmi cenny udaj, muzete tim pomoci vylepsit ta cvika vasim mladsim kolegum.
    PK

    Petr Klášterecký, Ph.D.
  • S tim prednasejicim opatrne, tady Doc. Zvarovi krivdite - je obrovsky rozdil pracovat se stohlavym davem na prednasce nebo s malou skupinkou studentu na cviceni...


    Petr Klášterecký, Ph.D.
    Mgr. Andrea Kraus, M.Sc., Ph.D. [31-710], Základy biostatistiky [MS710P09, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.07.2009, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
    toto cvičení bylo velice užitečné k dané přednášce a díky milému a příjemnému přístupu přednášející probíhaly hodiny ve velice dobré atmosféře
    RNDr. Jana Rubešová, Ph.D. [31-710], Základy biostatistiky [MS710P09, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.08.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
    Velmi dobré, ale rozhodně ne zadarmo.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.05.2010, 1. Ročník, Ekologie a ochrana prostředí, navazující magisterské
    V hodinách jsme toho probrali dost. Hodně jsme procvičovali a měli samostatnou práci na něco v Rku a na závěr ještě 4 úlohy na doma k zápočtu. Tempo bylo občas vražedné, ale aspoň jsme opravdu něco dělali :-).
    Iveta Štolhoferová, 24.09.2016, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
    Mně paní doktorka Rubešová vyloženě sedla. Je ochotná všechno vysvětlit i několikrát, hledá příklady z běžného života a díky neustálému opakování znova a znova si člověk klíčové informace zapamatuje, snad i kdyby nechtěl. Hodinu zahajuje zhurta, což mě nejdřív trochu polekalo, ale brzy si na to člověk zvykne. :-)
    doc. RNDr. Karel Zvára, CSc. [31-710], Základy biostatistiky [MS710P09, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.10.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
    Bylo fajn mít na cvičení přednášejícího, protože člověk věděl, co od něj bude chtít při zkoušce. Na rozdíl od jiných cvičících dokázal reagovat na veškeré dotazy, vše dobře vysvětlit.
  • Jsem samozřejmě proti ostatním cvičícím ve výhodě, vím, co budu zkoušet. Rád bych jim však pomohl, jednou by někdo z nich měl přednášku převzít. Co Vám u nich schází, odpovědi na které otázky? Škoda, že takové informace nedostanu včas, jistě bych se s nimi dohodl. Na druhé straně, u předmětu Základy biostatistiky nevidím velké rozdíly mezi výsledky studentůpodle toho, kdo vedl cvičení. Je přece možné udělat statistické porovnání.

    Karel Zvára, CSc.
    doc. RNDr. Karel Zvára, CSc. [31-710], Základy biostatistiky [MS710P09, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.11.2005, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
    Vyučující všechno polopaticky vysvětlil a nechtěl u zkoušky žádné papouškování, ale vlastní myšlenku a úsudek, což jsem uvitala.Byla to jedna z nejužitečnějších přednášek, jež jsem na této škole zažila.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.08.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
    Dříve jsem měl ke statistice trochu odpor, ale pan docent je třída! Po všech stránkách skvělá (i když asi trochu náročnější) přednáška.
  • Díky, milý kolego. Jsem rád, že ten odpor (snad) zmizel aspoň u někoho. Myslím si totiž, že statistika je nejen užitěčná, ale také pěkná.

    Karel Zvára, CSc.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.10.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
    Velmi dobra a hlavne uzitocna prednaska, z ktorej znalosti sa urcite hodia do zivota. Pri tom mnozstve uciva je sice problem udrzat pozornost na prednaskach a skripta su tiez pre nematematikov obcas oriesok, ale skuska je velmi prijemna a ocenujem dobry pristup k studentom.
    Tiez chvalim napln cviceni, ktore su naozaj zamerane na precvicenie teoretickych znalosti na konkretnych datach. Trochu nevyhoda je ale nemoznost ziskat NCSS na precvicovanie na doma aspon na dlzku trvania semestra.
  • Velice Vám děkuji zejména za poslední poznámku. Pomýšlím na modernizaci programového vybavení, které používáme na cvičení. Sám nejčastěji a nejraději používám R, což je moderní prostředek vzniklý a vyvíjený v akademickém prostředí, volně šiřitelný, se spostou specializovaných knihoven. Jen bojím odporu studentů zvyknout si anglicky rozmlouvat s počítačem místo pasivnějšího vybírání ze spousty nabízených možností.

    Karel Zvára, CSc.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.11.2006, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
    Pan doc. Zvára patří v určitém směru ke kontroverzním přednášejícím - vím, že spoustě lidí nesedí jeho výklad, ale myslím, že to není doc. Zvárou, ale tím jaký má kdo vztah k matematice a jak moc rozumí matfyzákům. Když člověk akceptuje, že má co do činění s "matfyzákem" a akceptuje to, tak je tato přednáška velmi užitečná. Zprvu mne překvapovalo, když jsem si prošel sylabus, že je tam relativně málo technik, který by měl člověk za ten semestr zvládnout, avšak to je dáno tím, že se pan doc. snaží vykládat i to pod tím, tj. jak to reálně funguje. Myslím, že je fajn, že to přednáší člověk, který si ještě pamatuje, že a jak se to počítalo ručně. Je to pak otázkou lepšího vhledu. Jinak pan docent je velmi ochotný na konzultacích a dává si tu práci vykládat věci do hloubky. Obávám se, že v tom se v mnohém liší od ostatních statistických přednášek, ke kterým se na naší sekci můžeme dostat.
    Tato přednáška je dobrý základ a myslím, že je zvládnutelná i pro lidi, kterým se cokoliv jako derivace apod. příčí.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.11.2006, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
    Přednáška byla na vynikající úrovni a poznatky jistě uplatním při zpracování dat. Vřele doporučuji všem zájemcům. Přestože zkouška patří mezi těžší, tak vyučující k nám přistupoval s klidem a neodešla jsem naprosto flustrovaná. Děkuji.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.12.2006, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
    Přednáška trošku náročnější na pozornost (zvláštˇ když je od osmi ráno), ale získané vědomosti se určitě hodí. Zkouška mi po přečtení skript a procvičení úloh ze cvičení nepřipadala obtížná.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.12.2006, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
    Doc. Zvára je dobrým přednášejíím s příjemným projevem. A ačkoli působí dojmem přísného člověka, nenechtese mýlit, v jádru (a u zkoušky) j hodný :-)
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.06.2007, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
    Pan docent Zvára má přednes na úrovni. U zkoušky jsem ocenila, že při zadrhnutí nenechá studenta tápat, ale pokouší se ho přivést na správnou cestu :-).
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.06.2007, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
    Pro svou chabou matematickou inteligenci jsem přednášky příliš nestíhal, bylo to hodně teoretické. Na druhou stranu musím uznat, že pan docent Zvára se snažil mluvit srozumitelně pro nematematiky - to musím ocenit. U zkoušky pak nevyžadoval úplné detaily, stačilo mu, že člověk rozumí tomu, s čím pracuje. Cvičení byla dobrá, jen v závěru už nebylo moc času např. na kontingenční tabulky, ANOVA se taky jen tak prolítla. Celkový dojem kladný.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.08.2009, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
    Pěkná a rozhodně užitečná přednáška (zvlášť pro ty zeleně zaměřené).
    Líbila se mi struktura a provedení prezentací. Jen bych měla jednu prosbu, zda by u každého vzorečku nemohlo být napsáno, co znamená která jeho součást (i ty, co už byly vysvětlovány dříve) . Většina studentů si neopakuje z hodiny na hodinu a rozhodně by jim to usnadnilo orientaci.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.08.2010, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
    Přesně daná pravidla a materiály. Stačilo jen do statistiky proniknout.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.07.2012, 2. Ročník, Biologie, navazující magisterské
    Jeden z nejužitečnějších předmětů. Jeden z nejochotnějších vyučujících ve smyslu něco naučit/vysvětlit.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.06.2013, 1. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
    Výborná přednáška a k ní stejně dobrá učebnice připravená na míru přímo od přednášejícího. Hodnocení u zkoušky se mi zdálo spravedlivé a panu docentovi celkově nemám co vytknout. Obsahově považuji Základy biostatistiky za součást všeobecného přehledu. Určitě jeden z těch předmětů, u kterých nikdy nebudu litovat investovaného času.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.05.2016, 1. Ročník, Biologie, navazující magisterské
    Považuji tuto přednášku za velice užitečnou. Pan docent Zvára hezky vše vysvětlil. Na zkoušce však nebyl moc příjemný. Překvapilo mě velmi přísné hodnocení. Vyzdvihoval špatné odpovědi a dával malou váhu správným, kterých v mém případě bylo zhruba 80 % (výsledná známka - 3). Nejspíš měl pan docent špatnou náladu, ale nevím, proč by se špatná nálada měla odrážet ve výsledcích studentů.
    ---, Základy biostatistiky [MS710P09, ]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.10.2004, . Ročník,
    Domnívám se, že názorněji a srozumitelněji už tento předmět vyučovat nelze. Výborná byla také cvičení, člověk získal pocit, že se nabyté vědomosti dají použít také v praxi (to není u ostatních předmětů bežné).
     
    Univerzita Karlova | Informační systém UK