AnketaAnketa(verze: 716)
V letním semestru akademického roku 2023/2024 probíhá sběr dat 27.05.2024 - 15.09.2024. (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Petr Kolář, Ph.D. [32-KDF], Matematické metody ve fyzice II [NFUF812, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2024, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
petr byl velice skvely vyucujici, bylo super, ze jsme si obcas mohli vybrat, cemu se chceme venovat vice, a u ceho se nemusime tolik zdrzovat
RNDr. Dana Mandíková, CSc. [32-KDF], Mechanika [NFUF101, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Rozhodně jedna z nejlepších vyučujících, které jsem na Matfyzu potkal, dává do hodin spoustu energie, přináší zajímavé experimenty z věcí, o kterých by člověk neřekl, že by mohly být fyzikálními pomůckami a je ochotná řešit naprosto zbytečný fyzikální problém, na který jsem narazil a to klidně i celý semestr.
RNDr. Marie Snětinová, Ph.D. [32-KDF], Elektřina a magnetismus [NFUF103, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Skvěle doplňuje výuku.
RNDr. Marie Snětinová, Ph.D. [32-KDF], Matematické metody ve fyzice [NFUF106, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Vstřícná, milá, srozumitelná.
doc. RNDr. Mgr. Vojtěch Žák, Ph.D. [32-KDF], Matematické metody ve fyzice [NFUF106, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Vstřícný, milý, srozumitelný.
Připomínka k předmětu, Mechanika [NFUF101, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Vše co se na cvičení počítalo nám bylo názorně ukázáno s občasným pokusem pro větší názornost nějaké myšlenky (u volného pádu třeba). Asi není si na co stěžovat.
Připomínka k předmětu, Mechanika [NFUF101, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Přednáška je vedena velmi svižně, je doplňována experimenty vždy, když jsme v F1, což je super. Výklad je srozumitelný a když náhodou není, pak nebyl nejmenší problém se na cokoli zeptat. Studijní materiály kopírují přednášku, což je užitečné při zpětném procházení tématu. Postupná eskalace potřebné matematiky je také příjemná, nejdůležitější věci jako derivace či integrály dostanou chvilku času, abychom věděli, co se nám vzorec snaží říct. Ač témata byla probírána smysluplně, tak mi někdy chyběla motivace toho, proč to děláme dokud jsme nedostali výsledek, například problém dvou těles, kdy jsme hned začali upravovat vzorce, aniž bychom věděli co se snažíme zjistit. Malá zmínka toho, že se snažíme zjistit, jak se pohybují dvě tělesa, která na sebe působí silami, by za mě byla postačující, pak bychom postupovali stejně a sami bychom viděli, že jsme se dostali tam, kam jsme chtěli (pokud ta malá zmínka padla, tak pro mě byla asi moc malá :) ).
Jinak šlo o super přednášky a předmět.
Připomínka k předmětu, Matematické metody ve fyzice [NFUF106, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Na srovnatelné úrovni s přednáškami.
Připomínka k předmětu, Matematické metody ve fyzice [NFUF106, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
V předmětu jsem se neshledal, ale nebyl špatný.
Připomínka k předmětu, Řešení problémů [NFUF802, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Fajn předmět, při kterém jsme vedeni nejen k tomu, abychom si uvědomili co nás vedlo k vyřešení úlohy, ale i co je k tomu potřeba, jaké věkové kategorii daný příklad zadat, co se na tom může člověk naučit, atd. Zároveň je každému dán čas k vyřešení úlohy, aby měl možnost se podělit s postupem, kterým problém vyřešil.
Připomínka k předmětu, Úvod do matematických metod fyziky [NFUF804, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Tempo nebylo příliš rychlé, aby byl čas se se vším seznámit a vyzkoušet. Témata se hodí a využijí, například na seznámení se se sférickými souřadnicemi na přednášce z mechaniky nebylo mnoho času, tak jejich probrání zde bylo více než ku pomoci.
Super
Připomínka k předmětu, Matematické metody ve fyzice II [NFUF812, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Předmět propojuje poznatky z matematických předmětů s jejich aplikacemi ve fyzice, takže je potom snazší se orientovat v ostatních fyzikálních předmětech a chápat matematická odvození v nich. Probírá se hodně matematiky, která se bude hodit ve fyzikálních předmětech v dalších semestrech.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2024, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
bylo uplne super se podivat i na odvetvi matematiky ve fyzice, na ktere jsme nemeli behem prednasek cas, pozdeji mi to da myslim urcity nadhled
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK