AnketaAnketa(verze: 716)
V letním semestru akademického roku 2023/2024 probíhá sběr dat 27.05.2024 - 15.09.2024. (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Leoš Dvořák, CSc. [32-KDF], Teoretická mechanika [NFUF202, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2024, 2. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
pan docent je excelentni vyucujici, pri jeho prednaskach se opravdu nebudete nudit, protoze ji kazdou chvili zpestri nejakym vtipem, dalsi super vec jsou texty k prednaskam, diky kterym jsem videl mnohem vice do dane problematiky
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Skvělý vyučující. Oceňuji nadšení a smysl pro humor. Nemám co vytknout.
doc. RNDr. Leoš Dvořák, CSc. [32-KDF], Elektřina a magnetizmus krok za krokem [NFUF805, seminář]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Skvělý vyučující, milý, se stejným hudebním vkusem jako mám já.
RNDr. Tomáš Kekule, Ph.D. [32-KVOF], Elektřina a magnetismus [NFUF103, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Skvělé pokusy, fajn člověk.
RNDr. Zdeňka Koupilová, Ph.D. [32-KDF], Elektřina a magnetismus [NFUF103, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Výborná vyučující, sympatická, milá, vtipná, připravená a s dobrým výkladem.
doc. RNDr. Jan Lang, Ph.D. [32-KFNT], Elektřina a magnetismus [NFUF103, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Zmatečný přednes, změť vzorců na tabuli, kde jsem netušil, která bije. Vyučující je sympatický a milý.
RNDr. Dana Mandíková, CSc. [32-KDF], Mechanika [NFUF101, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Rozhodně jedna z nejlepších vyučujících, které jsem na Matfyzu potkal, dává do hodin spoustu energie, přináší zajímavé experimenty z věcí, o kterých by člověk neřekl, že by mohly být fyzikálními pomůckami a je ochotná řešit naprosto zbytečný fyzikální problém, na který jsem narazil a to klidně i celý semestr.
RNDr. Marie Snětinová, Ph.D. [32-KDF], Elektřina a magnetismus [NFUF103, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Skvěle doplňuje výuku.
Připomínka k předmětu, Mechanika [NFUF101, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Vše co se na cvičení počítalo nám bylo názorně ukázáno s občasným pokusem pro větší názornost nějaké myšlenky (u volného pádu třeba). Asi není si na co stěžovat.
Připomínka k předmětu, Mechanika [NFUF101, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Přednáška je vedena velmi svižně, je doplňována experimenty vždy, když jsme v F1, což je super. Výklad je srozumitelný a když náhodou není, pak nebyl nejmenší problém se na cokoli zeptat. Studijní materiály kopírují přednášku, což je užitečné při zpětném procházení tématu. Postupná eskalace potřebné matematiky je také příjemná, nejdůležitější věci jako derivace či integrály dostanou chvilku času, abychom věděli, co se nám vzorec snaží říct. Ač témata byla probírána smysluplně, tak mi někdy chyběla motivace toho, proč to děláme dokud jsme nedostali výsledek, například problém dvou těles, kdy jsme hned začali upravovat vzorce, aniž bychom věděli co se snažíme zjistit. Malá zmínka toho, že se snažíme zjistit, jak se pohybují dvě tělesa, která na sebe působí silami, by za mě byla postačující, pak bychom postupovali stejně a sami bychom viděli, že jsme se dostali tam, kam jsme chtěli (pokud ta malá zmínka padla, tak pro mě byla asi moc malá :) ).
Jinak šlo o super přednášky a předmět.
Připomínka k předmětu, Elektřina a magnetismus [NFUF103, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Náročné, smysluplné...
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Super předmět.
Připomínka k předmětu, Elektřina a magnetismus [NFUF103, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Změť vzorců, které se nedají moc představit na příkladech.
Připomínka k předmětu, Teoretická mechanika [NFUF202, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2024, 2. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
velice dobre a kvalitne vedena prednaska, podle me je super mit i jiny pohled na to, jak se daji resit ruzne problemy tykajici se mechaniky
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Předmět dobrý, já se v něm ztratil. Oceňuji vynikající skripta.
Připomínka k předmětu, Udělejte si sami: jednoduché fyzikální pomůcky [NFUF821, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Nejbáječnější předmět všech dob. Uvolněná atmosféra a člověk si z něj něco i fyzicky odnese.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK