Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Václav Červený, Ph.D. [31-230], Analytická chemie I + II (b) [MC230P31A, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.09.2008, 2. Ročník, Ekologie a ochrana prostředí, bakalářské
Nelíbil se mi způsob, jakým cvičení probíhalo a dodané materiály, které byly k dispozici na internetu. Jako vzorový příklad byl vypočítán ten nejlehčí, co existuje (většinou jen prosté dosazení do vzorečku) a na ty těžké jsme museli přijít sami. Jednou za čas jsme se sešli a vždy 3 okruhy příkladů počítali. Párkrát ani nestačil čas.
Dobrý den,
děkuji za tuto připomínku. Cvičení probíhalo loňský rok podle harmonogramu, který vzešel ze vzájemné dohody mezi studenty a pedagogy z počátku semestru. Studentům byla nabídnuta možnost zvýšení frekvence konzultací a též možnost konzultací v konzultačních hodinách pedagogů. Mnozí studenti a mnohé studentky toho využili a nebylo jich málo. Pokud to nepůsobilo překážky v jiné práci, vyhověl jsem i mimo konzultační hodiny. Nicméně, jsem si vědom toho, že nebylo vše úplně ideální a proto byl harmonogram pro letošní rok výuky tohoto předmětu upraven na základě loňských zkušeností. Stejně tak chystáme spolu s kolegy úpravu (aktualizaci) studijních materiálů, které ovšem ani teď nejsou podle mého názoru špatné, protože obsahují nejen teorii a vzorové příklady, ale také jednoduché příklady k procvičení. Věřte mi, že jiné obory řeší příklady mnohem obtížnější. Pokud se někomu nepodařilo příklady určené k procvičení (tj. k samostatnému řešení - při studiu na vysoké škole se předpokládá jistá míra samostudia) úspěšně spočítat (příklady byly doplněné správnými výsledky), měl na příslušném cvičení možnost zeptat se na správné řešení, které bylo následně předvedeno. Jsem si vědom jednoho případu, kdy jsem řešení nestihl předvést celé (za což se omlouvám), ale při řešení jsem předvedl, jak se ze zadání vytvoří soustava dvou rovnic o dvou neznámých, řešení této soustavy jsem z nedostatku času vynechal a napsal na tabuli rovnou výsledky (považuji za matematický problém) a jejich přepočet do správných jednotek.
Ještě připomínám, že tato anketa zobrazuje výsledky poměrně pozdě, pro příště doporučuji kontaktovat pedagoga včas, aby případné zlepšení situace mohlo proběhnout ještě v době, kdy daný předmět studujete...
Velmi kvalitní podání probírané látky. Cvičení nebylo povinné a k tomu jednou za čtrnáct dnů. Kdo přišel na cvičení, musel přijít s nějakým problémem, který nebyl schopný doma vyřešit (tento způsob se mi velmi líbí - student je prakticky donucen něco udělat mimo rámec denního docházení do školy)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.05.2010, 2. Ročník, Ekologie a ochrana prostředí, bakalářské
Vyhovovaly mi kvalitně zpracované podklady a liberální přístup k docházce (chápeš-nemusíš chodit, nechápeš-přijď).
RNDr. Hana Dejmková, Ph.D. [31-230], Analytická chemie I + II (b) [MC230P31A, cvičení]
Cvičení dle mého názoru neyla moc efektivní, nějaké detaily mi sice vysvětleny byly ale většinou byl daný problém vysvětlován spíše konkrétnímu člověku u tabule než pro všechny. Vypočty byly nepřehledné a zdlouhavé. Ale myslím, že vše vysvětlené na zápočet stačilo...
doc. RNDr. Ivan Jelínek, CSc. [31-230], Analytická chemie I + II (b) [MC230P31A, přednáška]
Řekl bych, že kreditové ohodnocení této přednášky neodpovídá její obtížnosti. Například Matematika pro chemiky I ( má stejný kreditový rozsha) je nesrovnatelně těžší.
Myslím si, že většina biochemiků chodila na přednášku z analytické chemie díky vtipnému přednesu pana docenta Jelínka. Já sama analytiku popravdě ráda nemám, ale přednášky byly dobré. Na slidech si pan docent vždycky vyhrál s fotografiemi a obrázky a především technickými detaily všech možných i nemožných přístrojů...:o)
Přednáška byla zajímavá a vtipná. Skvělé prezentace velmi pomohli při přípravě na zkoušku. Avšak musím souhlasit s předešlými komentáři - předmět je opravdu kreditově nadhodnocen
Dle mého názoru dokázal pan docent Jelínek posluchače nadchnout svými pečlivě připravovanými prezentacemi. Věřím, že v tomto předmětu se jedná o dost obtížnou záležitost, i když některé metody jsou velmi zajímavé. Cením si hlavně toho, že přednáška nepřešla do nudného monotónního výkladu, ale naopak byla doplňována vtipem a zaujetím. Celkově jsem tedy hlavně spokojena. Děkuji, pane docente Jelínku :-)
doc. RNDr. Karolina Schwarzová, Ph.D. [31-230], Analytická chemie I + II (b) [MC230P31A, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.09.2008, 2. Ročník, Ekologie a ochrana prostředí, bakalářské
Nelíbil se mi způsob, jakým cvičení probíhalo a dodané materiály, které byly k dispozici na internetu. Jako vzorový příklad byl vypočítán ten nejlehčí, co existuje (většinou jen prosté dosazení do vzorečku) a na ty těžké jsme museli přijít sami. Jednou za čas jsme se sešli a vždy 3 okruhy příkladů počítali. Párkrát ani nestačil čas. Ale zase na druhou stranu bylo vše dobře vysvětleno.
doc. RNDr. Karolina Schwarzová, Ph.D. [31-230], Seminář z analytické chemie II KATA [MC230S36N, seminář]