Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Tomáš Jaroš [32-KTV], Tělesná výchova III [NTVY016, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Výborný vyučujúci/tréner. Badminton som si veľmi užil, keďže na každej hodine sme robili niečo iné a každá hodina bola pre mňa zábavná a prosperujúca.
Jeho basketbal je zábavný, nevyžaduje vysoký výkon a snaží se o budování vztahu k sportu a ví, že z nás nebudou vrcholoví sportovci
Taky organizuje i turnaje navíc, které jsou moc fajn
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Výborný vyučující, který umí vysvětlit a názorně ukázat vše co učí. Velmi zábavnou formou naučí člověka i pokročilejší techniky badmintonu. Hodina zahrnuje také volnou hru a další prvky na oživení. Na hodiny jsem se vždy velmi těšil.
PhDr. Marek Paulík [32-KTV], Tělesná výchova III [NTVY016, cvičení]
P. Šafr by si měl uvědomit, že není lampasák a není placený za ponižování studentů.
Co mi přijde maximálně urážlivé je jeho neúcta k času studentů; hodina má v rozvrhu daný konec a není v jeho pravomoci si ji prodlužovat pod výhružkou absence.
Pokud nechcete být ponižováni a uráženi za rozvázanou tkaničku nezapisujte.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 09.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Pokud nechodíte pozdě (nebo si třeba nezapomenete sálovky), tak je pan Šafr přátelský a florbal s ním je docela fajn, ať už ho umíte dobře nebo špatně. Nedriluje vás, každou hodinu je rozcvička, pak nějaká cvičení kombinací přihrávek/střel a zbytek hodiny se prostě hraje.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2024, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
nejvetsi frajer, hrozne pana magistra cenim a bavi me jeho pristup k hodinam a to, co v hodinach delame, i kdyz obcas mi prijdou nektera cviceni pomerne repetitivni a moc me nebavi, jinak fakt bomba, doporucuji zapsat cokoliv pod vedenim pana magistra
No hodiny byly fajn, je dost zasedlý na pozdní příchody, což je těžké, když tam doslova nestíháte přejet. :D
Krom toho úplně v klidu, takže já jsem asi spoko.
Jen možná bych zmenšil intervaly, přijde mi, že střídat po třech minutách je trochu moc, flórbal má být sprint tam, sprint zpět a vystřídat, tedy tak po minutě střídat.
Celkem asi lepší dvojka ;)
Mgr. Pavel Šodek [32-KTV], Tělesná výchova III [NTVY016, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Ocenil bych větší férovost u zápočtu a menší povyšování se nad studenty
Mgr. Jiří Teplý [32-KTV], Tělesná výchova III [NTVY016, cvičení]
Plavání s panem Teplými bylo kvalitní. Dost jsem se toho naučil a celkem mě to bavilo. Oceňuji zpětnou vazbu, jelikož si často neuvědomuji, jaké všechny pohyby dělám špatně.
Skvělý vyučující, má velkou trpělivost a umí vše krásně vysvětlit, na jeho hodinách jsem se nikdy nenudil a mám pocit, že jsem za ten semestr díky němu udělal velký pokrok.
Připomínka k předmětu, Tělesná výchova III [NTVY016, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Jsem velmi rád za to, že máme 4 semestry tělocviku. Z mého pohledu je pohyb pro člověka důležitý a jelikož strávím netriviální část dne studiem a dojížděním, tak na pohyb pak není zase tolik času.
Na hodiny lezení jsem se těšil a odcházel jsem s dobrou náladou. S kamarády jsem díky tomu vyrazil lézt i mimo hodiny.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Jeden z nejlepších předmětů na Matfyzu, trocha aktivního odpočinku vždycky prospěje. Možná by toho tělocviku mohlo být i víc. Jenom škoda, že tolik zasahuje do rozvrhu.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 12.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Ač na tělocvik dost lidí nadává, mě přijde super :)
Bez tělocviku bych to studium nepřežil, je skvělé si alespoň jednou za týden provětrat hlavu a odpočinout si od matematiky. Velmi oceňuji bohatý výběr sportů a vysokou úrověň výuky.
Ze začátku se mi zdálo, že sport mírně překáží, ale postupem času se mi tato možnost velmi líbí a jsem za ni rád. Badminton jako sport velmi doporučuji pro kohokoliv.