AnketaAnketa(verze: 716)
V letním semestru akademického roku 2023/2024 probíhá sběr dat 27.05.2024 - 15.09.2024. (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Barbora Benešová, Ph.D. [32-KMA], Matematika pro fyziky I [NOFY161, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Skvělá cvičící, vychází vstříc, když je organizační problém, a umí dobře poradit s příkaldem. Její cvičení probíhají velmi přehledně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Skvělá cvičící, na začátku vždycky zopakuje látku z přednášky a pak vysvětlí, co máme počítat, celé cvičení pak obchází studenty a radí.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 06.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičící vskutku všechno srozumitelně vysvětlí. Poprvé jsem si něco z cvičení skutečně odnášel a nemusel se znova všechno učit doma. Dokonce mi vyhovuje i způsob obcházení studentů individuálně.

Jen tak mimochodem... jakmile se ostatní skupiny dozvěděli jak je tato cvičící skvělá, její cvičení padla během 10min po otevření zápisu :)
Jakub Žáček, 02.02.2024, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Vyučující je milá a při vysvětlování trpělivá. Jde poznat, že se snaží vést předmět vzhledem k tomu, co nás bude čekat na zkoušce, což oceňuji.
RNDr. Daniel Cameron Campbell, Ph.D. [32-KMA], Matematika pro fyziky I [NOFY161, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Hodiny jsou dobré, ale některé postupy nejsou vždy hned zřetelné a jde se v nich lehce ztratit, hodnocení testů nebylo transparentní
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Překvapilo mě, o kolik byly přísnější podmínky pro zisk zápočtu v porovnání s předchozími semestry.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Pan doktor je zřejmě odborníkem ve svém oboru. Snaží se zodpovědět každý dotaz a je ve všem nápomocný. Občas jsem však měl problém pochopit, co se mi snažil ukázat. Hodnocení testů není příliš transparentní, člověk ani neví, kde udělal chybu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Príklady na cvičeniach boli často na tabuľu riešené veľmi špecificky pre daný príklad - čo znamenalo, že ten konkrétny príklad možno človek chápal veľmi dobre intuívne, ale pri o trochu inom príklade nevedel ako má postupovať. Lepšie by bolo ak by sa na začiatku povedal cieľ a pár základných spôsobov ako môžeme postupovať.
Hodnotenie písomiek bolo často neprehľadné a nedokončené - nebolo jasné za čo boli stiahnuté body, ktoré kroky boli správne a ktoré nie.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2024, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Většinou jsem měla trochu problém sledovat, kudy vedou úvahy na tabuli, styl výkladu mi příliš nesedl. Na cvičeních nebyl skoro žádný prostor počítat samostatně a odcházela jsem prakticky vždy s pocitem, že skoro nic neumím. Poněkud mě taky zarazila neflexibilita v získání zápočtu: byly pouhé dva pevně dané termíny opravné písemky a když se nezadařilo nebo člověk nemohl přijít, tak zkrátka smůla.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2024, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Pana doktora jsem si zapsal poté, co jsem na něj slyšel a četl mnoho chvály. Proto jsem se po čtyřech semestrech rozhodl vyměnit cvičícího matematické analýzy a jít práve k doktoru Campbellovi. Byla to jedna z mých největších chyb za celé dosavadní studium.

Cvičení je extrémně chaotické a z pana doktora jde pocit, jako by ho měl celé takříkajíc na háku. Předmět jsem opakoval, což byla při cvičeních obrovská výhoda, jelikož jsem alespoň občas věděl, co pan doktor svým počínáním zamýšlí. Představa, že k němu chodím na cvičení bez předchozí zkušenosti s procvičovanou látkou, je děsivá. Jediná jakž takž strukturovaná část byla ta úvodní, kdy pan cvičící zopakoval základní teorii. Posléze se však po hlavě vrhl do nějakého ne zcela triviálního příkladu a většinou tak nějak zapomněl vysvětlit, kam vlastně chtěl dojít a co jsme si z příkladu měli odnést. Osobně bych preferoval nejprve na nějakém jednodušším příkladu ukázat, jak se daný typ úlohy řeší, a až poté ukázat nějaký těžký příklad.

Kapitola sama pro sebe je způsob opravování zápočtových písemných prací. Ono je hezké se na začátku semestru dozvědět minimální počet procent nutný ke splnění podmínek zápočtu, ale pak přijde vystřízlivění po první písemce, kdy dostanete buď Ú % nebo N %, tedy "úspěšný" nebo "neúspěšný". Vybraní šťastlivci, především z řad N-procentařů, pak ve své třístránkové písemce najdou víc, než dva červené škrtance. Nejenže je takováto netransparentnost neskutečně frustrující, ale také zabraňuje poučit se z chyb. Pan cvičící je sice otevřen rozhovoru o možných řešeních, ale podle mě by se k tomuto kroku mělo přistoupit až ve chvíli, kdy nesouhlasím s hodnocením/je mi něco nejasné a ne, když se jen snažím zjistit, kde mám vlastně chybu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Bohužel jsem si asi s panem profesorem velmi nesedl. Výklad mi přišel velmi odlišný od přednášky a místy značně zmatený. Lidsky je pan Campbell velmi příjemný člověk a kdyby jste se s ním bavili na chodbě, tak je to výborné. Hodiny s ním mi však nepřišly optimální ať už z hlediska koncepce (celkem nejasná), tak z hlediska následného udělování zápočtu, které mi přišlo dosti mystické. Myšleno že sice existovala kritéria 50% procent bodů, ale pan profesor testy opravoval velmi zvláštně a někdy neuměl vysvětlit (resp. nevysvětlil) co se vlastně danou opravou myslí a co má člověk zlepšit. Celkově ač je to tedy velmi milý a příjemný člověk mimo hodiny, tak jeho styl učení a vystupování v hodině a u zápočtů mi do velké míry bohužel nesedl.
Mgr. Ondřej Kreml, Ph.D. [32-MUUK], Matematika pro fyziky II [NOFY162, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 11.08.2023, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Doposud nejlepší cvičící.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.06.2023, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Škoda že není možné hodnotit v anketě ještě lépe, než "výborně", protože pan Kreml by si to jednoznačně zasloužil. Jeho unikátní, ale velice účinný přístup k výuce cvičení (studenti nechodí k tabuli počítat) v kombinaci s jeho skvělou intuicí dobře vycítit, co studentům zrovna nemusí být jasné a schopností správně pochopit a odpovídat na otázky studentů, je z velké části zodpovědný za to, že se mi podařilo projít všemi čtyřmi semestry analýzy. Nemám proto nic než chválu a všem ostatním mohu pana Kremla pouze doporučit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2023, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Na cvičení s panem Kremlem jsem chodil všechny čtyři semestry analýzy. Nemůžu si vůbec stěžovat. Skvělé vedené cvičení. Pan učitel počítal příklady u tabule vždy on sám v rozumném tempu. Příklady byly skvěle vysvětleny. Nemám rád, když studenti chodí k tabuli protože většina lidí u tabule neví, co má dělat. Je z toho akorát zmatek.
Zároveň měl pan učitel vyřešené a úhledně zpracované všechny příklady v dropboxu. Ty příklady, které se na cvičení nestihli, jsem si mohl v klidu projít doma. Zároveň byl otevřený konzultacím, které mi taky hodně pomohli.
Kdyby ke každému cvičení bylo úhledně zpracované podrobné řešení příkladů, které se po nás chtějí, jako to bylo u pana Kremla, bylo by studium na matfyzu o dost snazší a efektivnější.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.05.2023, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Skvělý cvičící. Poskytuje studentům k dispozici vypracované příklady podle kterých se dobře učí na zápočty a zkoušku. Vždy je ochotný konzultovat a umí látku dobře vysvětlit.
doc. RNDr. Michal Pavelka, Ph.D. [32-MUUK], Matematika pro fyziky I [NOFY161, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Cvičení probíhala v příjemné atmosféře. Líbil se mi nenásilný systém, který fungoval tak, že se studenti zapsali k jednotlivým příkladům, které pak počítali na následujících cvičeních u tabule. Během semestru bylo dost možností nasbírat body a získat zápočet nebylo příliš obtížné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. Ročník, Matematické modelování, bakalářské
Jako cvičící je nesmírně vstřícný, do výuky zařazuje zajímavé odbočky.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Pán docent Pavelka je výborný cvičiaci, ktorý sa snaží, aby jeho študenti všetko pochopili. Zápočet uňho nie je problém urobiť. Niekedy pri vysvetľovaní učiva zabehne trochu mimo, ale je to iba kvôli tomu, aby študenti chápali kontext.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Velmi se mi líbí přístup cvičícího, pomoci každému pochopit látku, na druhou stranu by někdy neuškodilo zvýšit počet spočítaných příkladů během cvičení. Člověku princip věci dojde snáz, když spočítaných příkladů vidí víc.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Ocenil bych méně počítání studentů a více ukázek od p. Pavelky.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 09.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Milý vyučující, snaží se věci vysvětlovat a ukazovat v širších souvislostech.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 03.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Vynikající cvičící. Oceňuji možnost dělání domácích úkolů pro extra body na zápočet. Pan doktor je zároveň velice ochotný odpovídat na jakékoliv otázky a mám pocit, že jsem se naučil i látku mimo rozsah předmětu.
Jediná slabší stránka cvičení je podle mě malý počet propočítaných příkladů na hodině, ale ty si člověk vždy může projít sám (např. i podle řešení pana docenta Pražáka) a na případné nejasnosti se zeptat na cvičení.
doc. RNDr. Dušan Pokorný, Ph.D. [32-MUUK], Geometrie 2 [NMAG212, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 02.09.2023, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Ocenila bych více počítat příklady. Přišlo mi, že cvika mi ke zkoušce vůbec nepomohly.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 14.06.2023, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Cvičící neměl moc dobře připravená cvičení, ale tahal věci z hlavy velice pozoruhodně. Tedy do určité míry cením schopnost improvizace, která ne vždycky vyšla přesně podle plánu. Někdy jsme se zasekli na příkladu zbytečně dlouho a prostě neměli o co se opřít a jak pokračovat, než že jsme to nechali otevřené. Na cvičení si vážím časté používání geometrické intuice se spoustou kvalitních obrázků na tabuli. Dále jsme dostali i fyzikální intuice do zavedených pojmů, čehož si taky vážím. O něco horší byly úkoly, které nám zpátky opravené nepřišli, ale aspoň byl cvičící o to shovívavější při udělování zápočtu. Čili je to takhle srozumitelný?
doc. RNDr. Dušan Pokorný, Ph.D. [32-MUUK], Matematická analýza I [NOFY151, cvičení]
Adam Kutálek, 18.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pan Pokorný je osobnostně příjemný a vstřícný člověk. Věci rád zopakuje i vysvětlí. Občas je jeho výklad lehce zamotaný. Je to velký formalista; to vede ke spoustě zajímavých postřehů, avšak také k nemalé bolesti z důvodu povinnosti exaktního vyjadřování se.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Výborný vyučující, vše ochotně a několikrát vysvětlí, stále se ptá, zda je opravdu všechno jasné. Na každé téma má připravený krátký výcuc z látky probírané na přednášce a spoustu příkladů, k většině z nichž poskytne následně i řešení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
V anketě "hodnocení výuky" jsem omylem místo cvičení hodnotila přednášku - pro cvičení bych vše zaškrtla výborně, pan Pokorný skvěle vysvětluje, má všechna řešení příkladů na webu spolu s mnoha dalšími materiály, sledovala jsem jeho videopřednášky z distanční výuky pro dovysvětlení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Pan doktor vždy vše skvěle vysvětlil, ukázal vzorové příklady a ochotně odpovídal na dotazy. Jeho cvičení mě skvěle připravilo na zkoušku.
doc. RNDr. Dušan Pokorný, Ph.D. [32-MUUK], Matematika pro fyziky II [NOFY162, cvičení]
Jakub Zeman, 12.07.2023, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuji, že byli k dispozici na itnernetu vypočtené příklady z hodiny a více. Respektuji snahu se ujistit, že každý student všemu rozumí, avšak v některých případech to dle mého názoru zbytečně zpomalovalo výuku. Myslím, že na vysoké škole by již měla část zodpovědnosti pochopení látky spadnout na studenta (pokud nutně potřebují studenti pomoct měli by být schopni se sami zeptat). Také bych doporučil, pokud se někteří studenti svými otázkami odchylují bezdůvodně od studovaného tématu, tak je zastavit. V třídě je cca dalších 10 studentů, pro něž ta hodina pak ztrácí na hodnotě (naruší to pozornost, vypočte se méně příladů, atd).
prof. Mgr. Milan Pokorný, Ph.D., DSc. [32-MUUK], Matematika pro fyziky II [NOFY162, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 3. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Perfektně připravené přednášky, skvěle napsaná skripta.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.06.2023, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Hodilo, že pan profesor přednášky nahrával. Konzultace byly skvělé, byla možnost ptát se na otázky i na přednášce. Těším se na příští semestr :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.06.2023, 3. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Výborný prednášajúci, ktorý dokáže zložité učivo podať intuitívnym spôsobom pri zachovaní všetkej precíznosti. Pri dôkazoch zdôrazňuje myšlienky a epsilondeltový smog efektívne potláča, vďaka čomu sú dôkazy jasné a pochopiteľné.
doc. RNDr. Dalibor Pražák, Ph.D. [32-KMA], Matematika pro fyziky I [NOFY161, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
K učení mi velice pomáhají jeho poznámky a příklady na stránkách
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Vskutku výborný vyučující. Během výuky lze zříti řadu názorných "ukázek" matematických objektů. Zároveň i výborný zkoušející.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pěkná přednáška, všechny materiály jsou dostupné na webových stránkách, obtížnost zkoušky je myslím rozumná. Oceňuji, že je přednáška streamována.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Pán docent Pražák má systematický výklad a dostupné online materiály. Tiež má presne uvedené požiadavky na skúšku a skúška je férová.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Hodně mi pomáhají obrázky a náčrtky k dané problematice. Pan přednášející toho načrtává dost, často jen pro získání intuitivnější představy probírané látky, což je skvělé.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Fantastický přednášející, jeho důkazy jsou stručné, jasné a přehledné. Velmi se mi líbí to, že konec důkazu značí slovy "jsem hotov".
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Prosím nahrávejte přednášky. Prosím rád bych na ně i chodil, ale nestíhám to. Vaše výmluva "nahrávejte si streamy" je urážlivá - polovinu času neběží a sekají se. Není to problém v ostatních předmětech. Je to doslova o jedno tlačítko více aby jste stream nahrál, nemusíte to dávat na veřejnost, ale do studentského uložiště pro studenty.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 09.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Velmi rád chodím na přednášky docenta Pražáka. Sice je to stylem: věta-důkaz-věta-důkaz, ale i tak mne to docela baví. Má to jasnou strukturu, je to přehledné, což dělá probíranou látku srozumitelnou. Naopak ne až tolik rád chodím na zkoušku z analýzy/matiky-pro-fyziky. Sice je to dle mého soudu hodnoceno objektivně, takže kdo se poctivě připraví, zvládne to, ale je to mimořádně náročná zkouška a obstát a složit ji je složitý úkol.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 03.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Oceňuji vysokou úroveň organizace a přípravy předmětu. Člověk vždy ví, co se po něm očekává, kde najít důležité informace a obecně celá výuka se koná v tomto uspořádaném duchu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
+ : poskytnuto velké množství řešených příkladů k samostatnému rocvičení a podobných materiálů
- : výklad jen málo pomáhá budovat intuici a motivaci
RNDr. Karel Tůma, Ph.D. [32-MUUK], Matematika pro fyziky II [NOFY162, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 3. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Cvičící vždy v pozitivní náladě, snažil se lidsky vysvětlovat na první pohled složité věci, což bylo super. Na cvičení s panem Tůmou se tak opět těším v dalším semestru.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičící před řešením příkladů svižně shrnul teorii a pak je řešil on sám či vyzval studenty, aby šel někdo k tabuli. Cvičení byla užitečná a rychle odsýpala, panovala na nich příjemná atmosféra.
Mám k tomu dvě výtky: 1. Při řešení příkladu u tabule studentem se mi cvičící zdál netrpělivý, což pak mohlo odrazovat ostatní od dobrovolného chození k tabuli (mě to tedy odradilo). 2. Tohle není chybou cvičícího, ale dost to zhoršovalo kvalitu cvičení: na cvičení chodili i studenti, kteří tam nedávali pozor a docela nahlas se bavili (i během výkladu cvičícího), řešili jiné věci a jedli aromatické jídlo.
Petr Rašek, 09.06.2023, 3. Ročník, Matematické modelování, bakalářské
Jako i předešlé semestry skvělé cvičení. Komplexní analýza se procvičila hodně. Akorát partie distribucí by si zasloužila více času, u zkoušek se poté objevily i příklady, které cvičením pokryté nebyly.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.05.2023, 2. ročník, Matematické modelování, bakalářské
perfektné cvičenia, úžasný prístup k študentom
Připomínka k předmětu, Matematika pro fyziky I [NOFY161, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Velmi mě bavilo počítat křivkové a plošné integrály, jde to mnohem líp, když má člověk určitou představu z Elektřiny a magnetismu. To se mi na cvičeních velmi líbilo - nejdřív člověka čeká takový úvod v elmagu a pochopí princip a pak se to udělá rigorózně v matematice.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Trošku větší shrnutí teorie by bylo fajn.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 09.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Kratší cvičení -> míň kreditů & více domácí přípravy
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 02.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení mi přišlo jako celek dobře koncipované. Určitě oceňuji stručné projití teorie na začátku hodiny a vypočtení vzorového příkladu/ů paní doktorkou u tabule. Následující samostatné počítání mi však nevyhovovalo, neboť se často zaseknu a nevím si s něčím rady. Paní doktorka mezi žáky prochází a vždycky poradí, avšak nestihne (a v tomto systému ani nemůže stihnout) projít okolo každého více než jednou. Já se však na příkladu často zaseknu více než jednou a obvykle takhle nezvládnu dopočítat příklad až dokonce. Šikovnější to jistě dokáží, ale mně by spíše pomohlo vypočítat víc příkladů na tabuli či třeba společně diskutovat jak příklady řešit. Nebo jestli většina lidí zvládá příklady dopočítat do konce, tak by možná bylo lepší otevřít dotazy pro všechny a chodit pomáhat jenom těm, kteří to potřebují. Systém udělení zápočtu mi pak připadá adekvátní a spravedlivý. Zápočet může vzhledem k možnosti nahrazení příklady získat každý, ale rozhodně to není zadarmo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2024, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Na to v jaké míře se variační počet objevuje ve fyzice mi připadá jedno cvičení žalostně málo na to, abychom se jej naučili alespoň trochu používat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Samotná cvičení mi s panem Campbellem (a nevím jestli je tomu tak i jinde) přišla dosti zmatená a student si toho musel dost dohledávat sám. Nepřišlo mi to velmi interaktivní. Ocenil jsme aspoň snahu obcházet studenty při počítání příkladů.
Připomínka k předmětu, Matematika pro fyziky I [NOFY161, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Pro mě to byl asi nejzábavnější semestr analýzy, Lebesgueův integrál je velmi elegantní a inteligentní nástroj a křivkové a plošné integrály mě velmi bavily a jsou velmi užitečné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňujem názorné príklady na prednáške, vďaka ktorým bol materiál zrozumiteľnejší. Niektoré pojmy mi prišlo, že boli vysvetlené až príliš neskoro a to vedelo spôsobiť mierny zmätok na začiatku niektorých tém.
Připomínka k předmětu, Matematika pro fyziky II [NOFY162, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 3. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Příklady řešené na cvičeních mi vyhovovaly.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2023, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Tempo přednášek z matematické analýzy bylo na mě příliš velké, proto bych ocenil větší časovou dotaci, ale zas byl pan přednášející Milan Pokorný otevřený konzultacím, což bylo super.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.05.2023, 2. ročník, Matematické modelování, bakalářské
cvičenia boli celkom rýchle, ale dali sa zvládať a obzvlášť oceňujem, že sme urobili poctivo reziduovú vetu
na konci semestra to však bolo na mňa až príliš rýchle, úloh na distribúcie bolo veľa a nedalo sa (popri iných predmetoch) stíhať venovať sa analýze dostatočne; príklady na zápočte boli z pohľadu toho, čo sa robilo na cvičení, prekvapením, ale to nehodnotím negatívne, pretože získať zápočet nebol problém a človek sa tým lepšie pripravil na skúšku
Připomínka k předmětu, Matematika pro fyziky II [NOFY162, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 3. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Velmi užitečná témata; přednáška na konci byla pro mě poněkud zrychlená, protože jsme brali učivo, které se dříve bralo až v pátém semestru.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.06.2023, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Nejlepší předmět ve čtvrtém semestru. Konečně se naučíte počítat zákeřné integrály pomocí komplexní analýzy a zapamatujete si že delta distribuce není funkce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.06.2023, 3. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Štvrtý semester analýzy je, podobne ako tretí, príliš rýchly a náročný na to, aby sa dala látka uspokojivo naučiť. Látka je ale, aspoň pre mňa, zaujímavejšia a menej náročná. Oceňujem, že tempo preberania bolo konštantné a ani na konci semestra, kedy odpadli dve prednášky, sme nemuseli zrýchliť.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK