AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Jakub Ženíšek, Ph.D. [41-KAJL], Americká literatura do konce 19. st. [OB2301013, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2013, 5. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Zábavné a podnětné semináře.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2013, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Předmět výborně funguje na dl.cuni. Výklad je zábavný, ale často se zasekne na nějakém nepodstatném detailu. Vyučující dobře podněcuje diskusi a nechává studentům dostatek prostoru k vyjádření názorů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2017, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Semináře zajímavé, texty rovněž, pan magistr je velmi příjemný a má poutavý výklad, vždy jde po podstatě věci a to je dobře.
Přesto bych preferoval zakončení ústní zkouškou, esej bych nechal povinnou. Ústní zkoušky na katedře CHYBÍ.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2017, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Semináře probíhají formou diskuze o otázkách (k textům), které jsou nám předem známy, což je super. A pan magistr neodmítá žádný názor. Krom toho oceňuji, že všechny materiály jsou dostupné na moodlu, některé texty i v audio.
Mgr. Jakub Ženíšek, Ph.D. [41-KAJL], Americká literatura do konce 19. st. [OB2301013, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2013, 5. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Zajímavé a zábavné přednášky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2013, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Oceňuji materiály a informace na dl.cuni.cz a přátelský přístup vyučujícího. Výklad by mohl být lépe strukturovaný a bez častých odboček od tématu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2017, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Stejně jako u předchozích přednášek anglické literatury, vměstnat velké množství látky do 45 minut týdne může působit občas hekticky, jinak nemám žádné výhrady. Co se týče seminářů, oceňuji čtení kratších (oproti BritLit) textů, takže se student může opravdu vždy plnohodnotně připravit na seminář. Na seminářích panuje příjemné a tvůrčí klima. Velice oceňuji moodle výuku, kam pan magistr nahrává veškeré materiály a samozřejmě výborné video lekce.
Mgr. Jakub Ženíšek, Ph.D. [41-KAJL], Americká literatura 20. st. [OB2301014, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.06.2013, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
The teacher should come early to lectures and drink a cup of tea before beginning so as to calm himself.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.06.2014, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
I would appreciate (in all literature courses) writing more essays, ideally one essay for one assigned text. Otherwise I enjoyed most of the seminars and lectures, even though they were sometimes confusing and thus quite an amount of time got lost.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.06.2016, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Vadil mi vysoký počet účastníků na cvičení v dřívějším čase a rezignovanost vyučujícího tuto situaci řešit. Chápu, že chtěl vyjít vstříc těm, kterým by se výuka následně kryla a nestihli se zapsat na čas dřívější (a spoléhali na ochotu vyučujícího). Tato situace však vyústila v to, že se ze cvičení stala de facto druhá přednáška, ačkoli zaměřená více na rozbory děl. Měla jsem často pocit, že mé případné dotazy k dílu by jen zdržovaly a to mě odrazovalo od toho, abych je vznesla. I přes velký počet posluchačů byly hodiny koncipovány tvůrčím přístupem a byly přínosné.
Mgr. Jakub Ženíšek, Ph.D. [41-KAJL], Americká literatura 20. st. [OB2301014, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.06.2016, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Místy byla výuka chaotická a uspěchaná, ale kladně hodnotím velké množství dokumentů v kurzu v Moodle, které nám byly dány k dispozici.
Mgr. Jakub Ženíšek, Ph.D. [41-KAJL], British Studies [OB2301022, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Výborný předmět pod výborným vedením!
Mgr. Jakub Ženíšek, Ph.D. [41-KAJL], American Studies [OB2301025, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.09.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Výborný vyučující, zábavně a zajímavě pojatý předmět
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Předmět byl poněkud jinak koncipován než British studies, nicméně pan magistr Ženíšek přišel s pro mě přitažlivou formou předmětu.
Předmět byl nový, bojoval s termíny (například zadání úkolů), které dával občas na poslední chvíli, ale celkově předmět považuji za velmi potřebný na studiu angličtiny.
Kateřina Tošnarová, 08.06.2014, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Předmět American Studies vnímám jako nejhorší předmět tohoto semestru, roku a snad i celého studia. Mgr. Ženíšek sice připravuje pro studenty výborné materiály pro domácí přípravu, semináře jsou však až neuvěřitelně kontraproduktivní. Běžně se stává, že pan Ženíšek přijde o 15 minut později do hodiny, což je ze 45 minut už poměrně velká část. V lepším případě se stane, že si po opožděném příchodu do hodiny "jenom" zapomene fixu, pro kterou se vrací, což trvá minimálně dalších 10 minut. Z hodiny pak zbývá pouhých 20 minut, během kterých cca 10 minut shrnuje, co jsme se dočetli v materiálech pro domácí přípravu. Zbylých 10 minut nám většinou vysvětluje nadcházející skupinovou aktivitu, na kterou se pro nedostatek času nedostane, tudíž se za celou hodinu vlastně nedozvíme vůbec nic nového.
Nepamatuji si hodinu, při které by pan Ženíšek neměl nějaký problém. Pokud si zrovna nezapomněl fixu, kterou v hodině téměř vůbec nepotřebuje a rozhodně by se bez ní obešel (i přesto ale pro ní musí dojít a ztratit tak 10 minut času, což je pro hledání fixy až příliš dlouhá doba), zaručeně mu nešel projektor, nefungovala prezentace, a podobně. Na poslední hodinu, během které jsme měli psát závěrečný test, dorazil o 25 minut později, čímž nám výrazně zkrátil dobu pro psaní testu.
Celkově jsem s předmětem velmi nespokojená, stejně jako s přístupem Mgr. Ženíška. Na hodinách působil velmi zmateně, neustále někam odbíhal, nic, co zrovna potřeboval, s sebou nikdy neměl, kladl zmatené otázky, které posléze měnil v otázky úplně jiné, a následně nám je dlouhé minuty vysvětloval 10x jinými slovy.
Dle mého názoru si Mgr. Ženíšek neumí naplánovat své semináře. Kdyby se oprostil od věčného komentování všeho, odbíhání od tématu, vysvětlování jedné primitivní věci deseti způsoby, možná by se mu aspoň jednou podařilo stihnout v hodině to, co si skutečně předsevzal, a studenti by neměli pocit, že právě ztratili 45 minut života.
Nechci panu Ženíškovi křivdit, lhala bych, kdybych tvrdila, že za celý semestr nebyla jediná dobrá hodina. Bohužel ale počet těch špatných hodin opravdu velmi výrazně převýšil ty dobré a produktivní hodiny.
Mgr. Jakub Ženíšek, Ph.D. [41-KAJL], Překlad I [OB2301129, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2014, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Člověku se může stát, že ty úkoly občas dělá i s chutí...zázrak
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.12.2015, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Jako jediné negativum vnímám časovou dotaci předmětu. Ocenila bych dvouhodinovou variantu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2016, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Velmi přínosný předmět, žel jen omezeného časového prostoru. :)
I enjoyed it much.
Mgr. Jakub Ženíšek, Ph.D. [41-KAJL], Literární interpretace I [OB2301130, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2013, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Jediným nedostatkem jinak zábavného a obohacujícího předmětu je jeho časový rozvrh. Na rozbor textu je určitě zapotřebí více času než 45 minut, které navzdory všem snahám vyučujícího prostě nestačí.
Mgr. Jakub Ženíšek, Ph.D. [41-KAJL], Překlad II [OB2301131, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.06.2016, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Jako obvykle, není co dodat. Pan Mgr. Ženíšek má blízko ke studentům, jeho texty byly perfektně vybrané na perfektní témata, kombinoval lehčí a těžší překlady a překladatelské oříšky. Dával volnost úplně VŠEM překladům, žádné neshodil ze stolu, anižby se nad tím zamyslel. Dokonalá a příkladná výuka. Jediná chyba je, že je pan Mgr. Ženíšek často nemocný a všichni si přejeme, aby se brzo udzravil.
Mgr. Jakub Ženíšek, Ph.D. [41-KAJL], Literatura a film [ON2301018, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2013, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Pozitiva: skvělá podpora kurzu v Moodle, zábavné semináře, úžasná slovní zásoba - vždy se máme co přiučit, diskuse.

Negativa: výběr filmů, to že jsme na filmy museli vždy koukat doma.

Nelíbilo se mi, že byly filmy (kromě prvního) směřovány jen jedním směrem: násilí a podivné chování. Ocenila bych, kdyby nabídka byla různorodější a ne tak depresivní. Já mám problém se na takové filmy dívat. Navíc to nejsou filmy, které bych chtěla pouštět svým žákům. Takže ikdyž jsme v hodinách zajímavě diskutovali, nevidím, že by se mi to do budoucna moc hodilo. A to mě mrzí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2014, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Pozitivně hodnotím nápln předmětu, výběr filmů (různé žánry, zaměření..). Diskuze mě vedly k zamyšlení a hlubšímu uvažování nad vlastními schopnostmi pozorování a hodnocení. Velmi zajímavé.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2014, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Předmět mě moc bavil. Myslím, že nejen kvůli povaze obsahu, ale i díky přístupu vyučujícího. Dával nám v hodinách prostor se projevit, žádný názor nesmetl úplně ze stolu, ale snažil se přijít na to, proč si to kdo myslí, na základě čeho co vyvodil. Nevnucoval nikomu svůj názor, ale vždycky dokázal diskuzi uřídit a nějakým smysluplným způsobem uzavřít.

Líbilo se mi, že když měl vyučující pocit, že by na otázku nikdo z nás nereagoval, dal nám prostor probrat to ve dvojicích- pak bylo snazší sdílet názory s ostatními.

Těší mě, že se nám vyučující snaží doplnit slovní zásobu. Vybírá taková slovní přirovnání a popisná slova, která nespadají do základního korpusu, ale nepůsobí to nějak povýšeně. Naopak, snaží se slova vysvětlit (vzhledem k Erasmus studentům málokdy překládá, což vítám).

Materiály jsou dobře dostupné v Moodlu, zadání splnění předmětu řekl na první hodině a bylo podle mě adekvátní. Doba přípravy na předmět byla pro mě zvládnutelná- podívat se na film nebolí a přečíst krátký skript nebo povídku taky ani ne.

Zpětnou vazbu na esej jsem dostala také poměrně brzo- když zvážím, kolik studentů esej psalo. Je příjemné, že po tolika bezvýznamných seminárkách (na jiné katedře) opravdu víte, že vaši práci někdo čte a je ochotný ji s vámi probrat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2014, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Kurz má skvělé zázemí v Moodlu. Jsou zde veškeré materiály, videa, apod. Kladně hodnotím zajímavý výběr filmů, diskuse v seminářích byly podnětné.
Mgr. Jakub Ženíšek, Ph.D. [41-KAJL], Britská literatura [O01301238, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2015, 4. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Nejsem si jistá, jaký význam má mít tento předmět pro studenty mého oboru. Většina studentů by jistě ve 4. ročníku spíše uvítala praxi z angličtiny na 1. stupni ZŠ než další předmět, který má rozšiřovat naše obzory. Nicméně provedení předmětu bylo dobré, příjemný vyučující, přiměřené požadavky. Vyučující se snažil ze 45 minut vytěžit co nejvíce. Myslím, že tento předmět by se měl pro náš obor buď zcela zrušit, nebo by měl mít běžnou časovou dotaci 90 min.- vyučující byl neustále pod tlakem nedostatku času.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2015, 4. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Na předmět je vyhrazena velmi malá časová dotace. Bylo by mnohem přínosnější, kdyby seminář trval klasicky 90 minut, 45 minut je velmi málo! Nedá se tak hlouběji diskutovat a díla rozebírat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2016, 4. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Výuka je vyhovující. Vyučující působí na studenty kladně a rozvíjí jejich dovednosti, jak chápat literaturu obecně či samotný literární text. Základní informace o tom, kdy a v jakém kontextu byl text napsán, vykládá velmi vtipnou a zároveň poutavou formou. Jeho hodiny pro mě osobně byly přínosné. Děkuji.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK