AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PaedDr. Šimon Brejcha [41-KVV], Materiálové experimenty - grafika 1 [OB9321A06, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.01.2014, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Předmět Materiálové experimenty – grafika 1 s panem Brejchou byl opravdu přínosný. Téměř vše, co jsme v průběhu semestru tvořili, bylo pro mě úplně nové a tím pádem velmi zajímavé. Navíc skoro všechny techniky byly trochu netradiční - skutečně jsme hodně experimentovali a co se grafiky týče, rozhodně nám tento předmět otevřel nové obzory. Myslím, že nemluvím jen za sebe. Průběh hodin byl pohodový, nikdy jsme nenarazili na žádný problém.
O to více mě mrzí, že celý semestr tak trochu zazdila závěrečná prezentace námi zhotovené knihy grafik.
(Pominu úvodní problém se zapsáním do SISu, který vyústil v nepochopení a následné nedostavení se na zkoušku v případě mnoha spolužáků. Přestože jsem celou věc ne úplně dobře pochopila, rozhodně se ze strany mých spolužáků v žádném případě nejednalo o provokaci vyučujícího, nýbrž jen nedorozumění, které je nám všem samozřejmě moc líto a budeme si na takové věci v budoucnu již dávat pozor – přeci jen právě procházíme prvním zkouškovým obdobím a jsme trochu zmatení.)
Co mě ovšem opravdu trochu mrzí, to je způsob, jakým bylo jednáno s těmi, kteří se dostavili. Nechci být nefér, proto přiznávám, že jsem na některé otázky nebyla připravena a nevěděla jsem odpověď, za což jsem se snažila omluvit. Ano, působila jsem v očích vyučujícího velmi velmi hloupě a dle jeho názoru i „bez zájmu o předmět“ (což není pravda), ovšem jeho jednání se mnou mi vskutku v tu chvíli nepomáhalo se vzpamatovat – právě naopak. Celá tato záležitost pro mě byla velmi nečekaná, nepříjemná a stresující. Uznávám všechny své chyby, měla jsem se více připravit. Ovšem nepříjemné jednání a tón hlasu dle mého názoru nebyl na místě. Kritika mi nevadí, avšak v tomto podání bylo vše tak trochu ponižující. Místo toho bych uvítala, kdyby s námi bylo jednáno v klidu a zklamání vyučujícího z mé výsledné práce (do které jsem mimochodem investovala mnoho času, bavila mě a s výsledkem jsem osobně byla v rámci možností spokojená) bylo odraženo ve známce, která byla nakonec z pro mě nepochopitelného důvodu výborná - což je sice velmi hezké, ale po tomto zážitku jsem se cítila, jako bych ji vlastně v očích vyučujícího dostala neprávem. A to mi v tu chvíli na optimismu a chuti do života opět nepřidalo.

Nechci být zlá, nechci psát nepravdy, nechci se nikoho dotknout.
Materiálové experimenty byly skutečně skvělé, pan Brejcha nás rozhodně obohatil a jeho hodiny byly opravdovým zážitkem (v dobrém slova smyslu!), jen ten konec mě zkrátka překvapil a zamrzel, přestože opravdu chápu některé jeho výhrady. Uznávám, že se staly chyby na mé straně i na straně mých spolužáků, avšak potěšilo by mě, kdyby i on zkusil pochopit, jak bylo v daný moment nám. Protože nám moc pěkně nebylo.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK