Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Helena Kafková, Ph.D. [41-KVV], Výtvarná výchova a didaktika výtvarné výchovy II.s [OKO131532, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.05.2016, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Líbilo se mi, že se paní doktorka snažila, aby výuka byla hodně praktická a vše jsme si vyzkoušeli, abychom pak později ve své výuce věděli, jak teoretické poznatky použít v praxi. Navštívili jsme městskou knihovnu, galerii, vymýšleli jsme vlastní výtvarný úkol a zkoušeli jsme hodnotit dětské práce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2013, 5. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Dobře připravované semináře. Časově i "intelektuálně" náročné a pravidelně zadávané úkoly (to se moc často v našem oboru nevidí) měly svůj význam a dostalo se nám zpětné vazby, jakožto jejich využití v následujících hodinách.
V rámci úkolů, i samotných seminářů je studentům umožněno seznámit se s širokým spektrem témat. Odpovídá tomu i literatura (a další zdroje), s níž se pracuje. To umožňuje studentům větší rozhled a přehled, který se bude v učitelské praxi velmi hodit.
Vyučující má jasnou představu, co chce v rámci předmětu naučit. Hodiny a celý předmět jsou díky tomu dobře strukturovány.
Vyučující využívá vhodné metody, umožňuje studentům sdílet zkušenosti, důležitost je přikládána reflexi. Náplň předmětu je přínosná a v praxi využitelná.
A to vše probíhá v příjemné a tvůrčí atmosféře.
Mgr. Magdalena Novotná, Ph.D. [41-KVV], Výběrový kurz ze specializace VV [O01321262, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.01.2017, 5. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Tento kurz zařazený do posledního semestru výtvarné specializace může zásadně podpořit studentův další rozvoj skrze práci na vlastním akčním výzkumu. V tomto výzkumu může student uplatňovat své dosavadní studijní, profesní i osobní zkušenosti. Skrze průběžné i závěrečné skupinové sdílení a reflektování akčních výzkumů různých studentů poskytuje reflektovanou inspirace do praxe.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.05.2016, 4. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Vzhledem k zapojení do projektu byl předmět časově náročný na domácí přípravu. Těším se, že příští semestr propojíme nabytou zkušenost s didaktikou výtvarné výchovy.
Mgr. Magdalena Novotná, Ph.D. [41-KVV], Didaktika výtvarné výchovy II, III [O01321903, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2014, 5. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
S předmětem jsem velmi spokojena, sice se zdá být náročný, zejména po zadání seminární práce a oznámení, že na konci semestru bude zkouška z 20 otázek, které jsou nápadně podobné 'státnicovým' otázkám z VV, ale když se zpětně zamyslím nad obsahem celého předmětu, jsem ráda, že jsem vším prošla, cítím se být mnohem lépe připravena na praxi. Děkuji
Mgr. Magdalena Novotná, Ph.D. [41-KVV], Didaktika výtvarné výchovy II, III [O01321903, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2014, 5. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské