AnketaAnketa(verze: 737)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. PhDr. Jaroslav Bláha, Ph.D. [41-KVV], Výtvarná kultura a výchova I [O01321046, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2013, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
V tomto předmětu jsme probírali obraz po obrazu od autorů 19. a 20.století, chápu, že to je daný obsah předmětu. Ale myslím si, že tyto základy bychom měli mít ze středních škol a pokud nemáme, je to naše smůla. Studuji učitelství pro první stupeň ZŠ a myslím si, že bychom se měli učit něco, co v našem budoucím povolání využijeme - rozbory dětských děl (ty jsou přece jedním z východisek poznání dítěte!!!), co je vhodné s dětmi o výtvarné výchově dělat a kdy, co znamená, když dítě kreslí jen černě, že modrá a zelená barva hned u sebe jsou nevhodným rozložením, jak v nich vzbudit zájem o poznávání umění atd...
Neříkám, že za to mohou vyučující, jen si myslím, že by to pro naše studium bylo efektivnější, motivující a zajímavé.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2013, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Jediná strukturovaná hodina, kterou jsem zažila, byla až ta poslední. P. Bláha zjistil, že nestíhá, a vražedným tempem projel napříč 2 století a strašně moc směrů. Ví, o čem mluví. Problém byl spíš v organizaci. Celou dobu nebylo vlastně jasné, kdo a kdy a kam má chodit. Nikdo do poslední chvíle netušil, jaké jsou požadavky na splnění tohoto předmětu. Když jsme se odvolávali na požadavky v SISu, bylo nám řečeno, že to není rozhodující a že to bude tak, jak se dohodnou. Dohodli se (ještě s kolegy, co nás měli na seminář) až ke konci semestru...
Mgr. Lucie Jakubcová Hajdušková, Ph.D. [41-KVV], Souvislá pedagogická praxe z VV 2 [ON9321A17, praxe]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.07.2013, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Nemohu hodnotit - předmět vedla L. Kitzbergerová.
PhDr. Leonora Kitzbergerová, Ph.D. [41-KVV], Výtvarná kultura a výchova I [OK0621046, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2014, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Paní doktorka se v přednášce snažila studentům přiblížit pohledy na moderní umění. Součástí byla i návštěva galerie s výstavou moderního umění. Požadavkem k zápočtu byla poměrně rozsáhlá seminární práce. Bohužel paní doktorka celkem dlouhou dobu neposkytla zpětnou vazbu, zda je práce v pořádku. Komunikace e-mailem byla poměrně složitá. Při práci na seminární práci jsem objevila zajímavá díla a autory, což je asi hlavním přínosem této přednášky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2015, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Paní doktorka má úžasný přehled, přednášky vedeny přínosně a podnětně. Jsem z tohoto předmětu nadšená.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2015, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Volná ruka, volná tvorba, společná návštěva výstavy, podněty k přemýšlení a pohledům ze všech stran. A to byla vše jen teorie. Přesto motivační, zajímavé, potěšující.
PhDr. Leonora Kitzbergerová, Ph.D. [41-KVV], Didaktika VV I [ON9321A02, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2017, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Předmět mi přišel ze začátku naprosto zbytečný. Probírá se teorie, teorie, teorie, dokud nepřijdou praxe, kde když má člověk kliku a má praxi u dobrého vyučujícího, konečně se něco naučí. Od předmětu jsem čekala, že se dozvíme po bakaláři plném teorie konečně něco z praxe a něco užitečného, např. jak řešit některé problematické situace, které ve škole mohou nastat nebo praktické informace o tom jak vlastně tedy učit, např. jak děti motivovat a více teorii z bakaláře konkretizovat. Ale jediné co jsme probírali byla opět jen teorie a argumentem bylo, že někteří byli na bakaláři jinde a neumí to samé co ti, co byli na škole tady.
PhDr. Leonora Kitzbergerová, Ph.D. [41-KVV], Souvislá pedagogická praxe z VV I [ON9321A05, praxe]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2017, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Vymyšleno naprosto debilně, praxe z výtvarné výchovy probíhá v době, kdy se na drtivé většině škol "dělají vánoční věci", navíc většina předmětů společného základu neregistruje naše povinné dva týdny praxí, takže jako všechny ostatní problémy, které se na univerzitě řeší, se i tento řeší způsobem "studenti mají smůlu a můžou akorát ostrouhat".
PhDr. Leonora Kitzbergerová, Ph.D. [41-KVV], Výtvarná kultura a výchova I [O01321046, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2015, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Příliš teoretické poznávání obrazů a jejich autorů + přiřazení ke směru. Pro mě byl zápočtový test procvičením dlouho nepoužívané paměti. Ale budu ráda, až vědomosti budu moci využít v praxi, až některý z obrazů potkám v životě.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK