Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Orientační praxe se mi opravdu velmi líbila. Mgr. Richterová nás vzala po různých školách, které měly odlišná zaměření. Vše bylo velmi zajímavé a přínosné, přes centrum pro seniory až po MŠ pro autistické děti.
Mohu jen vřele doporučit.
paní magistra se vždy snažila vyhledávat zajímavá místa pro naši praxi, bylo to velmi obohacující, myslím, že většina studentů by se do takových míst jindy sama nepodívala a ani neměla tu možnost je navštívit. Nemluvě o tom, že paní magistra byla vždy maximálně vstřícná a příjemná.
Tento předmět byl pro mě velikým přínosem. Bylo to nejen kvalitou hodin, ale i schopností ostatních kolegů se zapojit do modelových komunikačních situací. Touto cestou bych za tuto zkušenost ráda poděkovala.
PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. [41-KPG], Vybrané výchovné problémy [OKN2317007, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2016, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Jedna z nejlepších přednášek, co tento semestr byla.
Přednášející svému oboru opravdu rozumí, mluví z praxe a dokáže to prodat.
Více takovýchto vyučujících.
PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. [41-KPG], Aktuální problémy školní pedagogiky [OKO131246, seminář]
Paní magistře píši jedničku s hvězdičkou, více takových vyučujících
PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. [41-KPG], Vybrané výchovné problémy ve školách [ONPP1420, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.06.2015, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Vynikající, velmi konkrétní výuka, zabývající se konkrétními problémy a ne jen teorií. K tomu velmi korektní a zároveň pozitivní přístup vyučující dělá z tohoto předmětu pravděpodobně nejkvalitnější předmět celé pedagogicko-psychologické přípravy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.09.2015, 3. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Jeden z nejpřínosnějších předmětů na této škole, navíc pojatý velmi motivační a leckdy i zábavnou formou (viz historky o mátovém té...) Paní Richterová zodpověděla snad všechny palčivé otázky, které jsem ohledně profese učitele měla - často rozebírala i věci, na které jsme pouze mysleli a které jsme se báli říct nahlas. Děkuji za tento předmět a za řadu tipů do praxe.
PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. [41-KPG], Pedagogicko-psychologická praxe s pedagogickou a psychologickou reflexí [ONPP1424, praxe]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2015, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Semináře s Mgr. Richterovou byly velice přínosné. Nebyla s námi pouze jako dozor a kontrola docházky, ale každý týden nás doslova zasypávala praktickými nápady a podněty. Neopakovala znovu pouze teoretické poučky, ale nabízela nám typy jak ty a ty postupy proměnit do praxe. Bylo znát, že není jen teoretičkou, která by byla zcela odtržena od školního prostředí. Naopak. Díky vlastnímu působení na škole v pozici učitelky nám měla opravdu co předat a o co se s námi podělit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.08.2015, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Perfektní přístup, vše na vynikající úrovni, rychlé hodnocení a připomínky k odevzdaným pracem. Děkuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.05.2016, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Bylo by vhodnější konat tuto praxi v rámci oborové praxe, která by byla delší a byl by zde delší čas na možnost pozorování i práce s žákem. Pokud někoho pozorujeme 4 hodiny týdně 7 týdnů, nemůžeme z toho dělat velké závěry.
PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. [41-KPG], Práce s odborným textem II [ON2314514, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2015, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Tuto vyučující jsme na kurz neměli.
PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. [41-KPG], Práce s odborným textem II [ON2314514, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2015, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské