AnketaAnketa(verze: 718)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PhDr. Eva Bomerová [41-KMDM], Úvod do studia matematiky I [O01110031, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2013, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Nemám jedinou připomínku, skvělý seminář, motivující vyučující, pohodová atmosféra. Já osobně bych třeba ocenila větší náročnost a rozsáhlejší obsah probraného učiva, ale chápu, že se jedná o úvod a většina lidí by se mnou asi nesouhlasila.
PhDr. Eva Bomerová [41-KMDM], Didaktika matematiky s praxí II [O01210151, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2013, 4. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Praxe probíhala v příjemném klima, vyučující podával dostatečnou zpětnou reflexi výuky a byl velice nápomocen při tvorbě vyučovací hodiny.
PhDr. Eva Bomerová [41-KMDM], Úvod do studia matematiky II [O01310247, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.07.2013, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Byla maximalne spokojena s pani doktorkou Bomerovou. Do vykladu vnasela realne situace a problemy z hodin matematiky, coz beru jako velmi pozitivni a prinosne pro me budouci studium a profesi.
Mgr. Radka Havlíčková, Ph.D. [41-KMDM], Úvod do studia matematiky II [O01310247, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.07.2014, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Cvičení z matematiky byly hodiny, které mi vždycky tak rychle utekly, že jsem neměla chvíli na otálení. Ve třídě panovala tvůrčí a zvídavá nálada, každý z nás měl vlastní prostor k vyjádření a měla jsem i dobrý pocit z toho, že se vynaložené úsilí vyplatilo. Viděla jsem progres a to je to hlavní. Paní magistra byla vždycky dostupná elektronicky, takže konzultace proběhly poklidně a určitě mi pomohly. Nejvíce si cením přívětivosti.
Mgr. Radka Havlíčková, Ph.D. [41-KMDM], Metody řešení matematických úloh [O01310261, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2016, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Mgr. Havlíčková je jedna z nejmilejších vyučujících na fakultě. Je vstřícná, tolerantní, skromná a přitom velmi dobrá odbornice. Také je velmi originální člověk. Dbá na individuální přístup, ochotně poradí a pomůže. Snaží se vyjít vstříc jak jen je možné. Materiály nám dává vždy nakopírované. Záleží jí na zpětné vazbě o tom, jak sama vyučuje. Je vidět, že příklady má zvládnuté teoreticky i prakticky. Kdybych byla na prvním stupni, tak bych jí chtěla mít jako učitelku:-).
prof. RNDr. Milan Hejný, CSc. [41-KMDM], Didaktika matematiky I. [OK0310051, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.05.2013, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Bylo mi ctí, pane profesore, že jsem se s Vámi mohla setkat a osobně pocítit Vaše neobyčejné pedagogické a lidské kvality, které na fakultě hledám především (a ne vždy nacházím). Děkuji!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2014, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Přednášky pana profesora jsou velice inspirativní, poučné, ale hlavně velice osobní. O tzv. frausovské matematice jsem se dozvěděla až zde na fakultě. Zpočátku jsem byla skeptická, ale po setkání s paní docentkou Jirotkovou a panem profesorem Hejným jsem po návratu z MD do procesu nakopnuta se pustit do frausovské matematiky dle výše zmíněných. Děkuji za vše.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.06.2014, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Velice přínosný předmět, sama osobnost pana dr. Hejného je velice charismatická, dokáže předávat nadšení z matematiky!! Děkujeme :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.09.2014, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Velmi si cením pana doktora Hejného. Jsem vděčna, že mohu čerpat z jeho zkušeností a získat jiný pohled na matematiku. Jeho pojetí zpřístupňuje matematiku všem. Moc děkuji!!!
prof. RNDr. Milan Hejný, CSc. [41-KMDM], Didaktika matematiky s praxi III [OK0610152, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.06.2014, 4. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Velký dík patří panu profesorovi Hejnému, setkání s ním byl nejen pro mne, ale i mé spolužáky ten nejkrásnější zážitek, který si ze studií na fakultě odneseme. Pan profesor je živoucím důkazem toho, že jen ten kdo hoří může někoho zapálit. Děkujeme. M. Fialová 4. ročník
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.05.2015, 4. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Děkuji panu profesoru Hejnému za všechny lidi z našeho kruhu, velice nám pomohl se sestavováním otázek ke státnicím. Jeho přístup k nám je pro všechny velkým povzbuzením.
doc. RNDr. Antonín Jančařík, Ph.D. [41-KMDM], Přípravný seminář k závěrečné práci [OB1310109, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.05.2013, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Velmi přínosný předmět, bylo zodpovězeno spousta našich otázek a ještě mnohem více.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.05.2014, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Předmět byl naplněn názornými ukázkami problematiky a studenti byli vedeni k samostatné práci ve které cvičili nastudované informace.
doc. RNDr. Darina Jirotková, Ph.D. [41-KMDM], Cesty poznávání v matematice I [O01110612, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2013, 5. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Tento předmět mi umožnil lépe se orientovat v jednotlivých mat. prostředí. Oceňuji hloubku poznání (např. autobus). Děkuji
doc. RNDr. Darina Jirotková, Ph.D. [41-KMDM], Didaktika matematiky s praxí II [O01210151, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2015, 4. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Oceňuji velké množství materiálů a zajímavých odkazů v Moodlu. Myslím, že by bylo dobré, kdyby náplně seminářů více odpovídaly tomu, co je pak vyžadováno po studentech v testu. (Tím však nechci říct, že by semináře měly být jen "tréninkem" na test.) Nicméně zdálo se mi, že v testu jsou po studentech vyžadovány takové dovednosti, které si neměli téměř vůbec možnost někde vyzkoušet, nebo se na ně svědomitě připravit. (Přestože chodili pravidelně na přednášky i semináře.)
doc. RNDr. Darina Jirotková, Ph.D. [41-KMDM], Didaktika matematiky s praxí II [O01210151, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2015, 4. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Oceňuji přehledné uspořádání materiálů v Moodlu a velké množství zajímavých odkazů.
doc. RNDr. Darina Jirotková, Ph.D. [41-KMDM], Didaktika matematiky s praxi III [O01210152, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.08.2013, 4. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Lidský přístup ze strany kantorky k nám studentům.
Dostatečná zpětná reakce.
Možnost individuální domluvy.
Široký rozhled a chuť pomoci i "nám" matematicky slabším.
Velké DÍKY paní docentce.


PhDr. Michaela Kaslová [41-KMDM], Cesty poznávání v matematice I [OK0610612, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2017, 4. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Kéž by takto vyučovali matematiku všichni pedagogové (a je jedno zda Hejného metodu či nikoliv, ostatně nejlepší je, pokud můžeme studovat, co nejvíce přístupů)!
PhDr. Michaela Kaslová [41-KMDM], Metody řešení matematických úloh [O01310261, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2014, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Oceňuji milý a vstřícný přístup k Erasmus studentům. Byla jsem celý zimní semestr v Anglii na Erasmu a paní Kaslová nám poskytla naprosto výborné a dlouhé (3 hodiny)konzultace, díky kterým se mi podařilo porozumět tématu a tím pádem posléze úspěšně napsat zápočtový test. Děkuji!
Mgr. Jaroslava Kloboučková [41-KMDM], Úvod do studia matematiky I [O01110031, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2014, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Nebýt cvičení, neměla bych tak jistou "ruku" v řešení matematických úloh při testu. Občas mi ale návodný systém nevyhovuje, protože si nejsem v matematice jistá v kramflecích a potřebuji nad sebou kontrolu.

V hodinách panovala klidná atmosféra a když nastal problém, dostalo se nám brzké odpovědi, i rady.
Mgr. Jaroslava Kloboučková [41-KMDM], Didaktika matematiky I. [O01210051, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.06.2013, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Hodin matematiky bylo hodně málo. Dotace by měla být alespoň seminář týdně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.07.2013, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Škoda jen, že se dosti dlouho čekalo na opravení testu....
Mgr. Jaroslava Kloboučková [41-KMDM], Didaktika matematiky s praxí II [O01210151, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2015, 4. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Oceňuji přehledně a jasně formulované požadavky pro splnění praxe.
PhDr. Jana Slezáková, Ph.D. [41-KMDM], Aritmetika [OK0610032, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2016, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Předmět jako takový je velmi náročný na přípravu. Paní doktorka má ale přednášky excelentně připravené, úlohy jsou gradované - od jednodušších, po nejsložitější, tak aby pochopil každý.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2016, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Velmi málo cvičení, hodila by se větší časová dotace - výborná paní docentka Slezáková, ale málo času.
Daniel Cehula, 08.02.2016, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Spokojen maximálně
PhDr. Jana Slezáková, Ph.D. [41-KMDM], Aritmetika [OK0610032, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2013, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Paní doktorka nás, dálkové studující, učí to, co můžeme vyučovat v praxi. Je skvělá!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2016, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Velmi náročný předmět, příprava na test a na zkoušku musí být s maximálním nasazením. Vyučující je lidská bytost, která přistupuje ke každému individuálně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2016, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Moc se mi matematika líbí, jediný nedostatek je, že je jí velmi málo! Uvitala bych mnohem a mnohem víc hodin.
Daniel Cehula, 08.02.2016, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Naprosto spokojen!!!
PhDr. Jana Slezáková, Ph.D. [41-KMDM], Úvod do studia matematiky II [OK0610247, přednáška]
Jan Chudík, 18.05.2014, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Výborné hodiny, skvělá atmosféra, úžasná motivaci pro další práci. Výborná komunikace s vyučující, ochota konzultací nejen osobně, ale i e-mailem. Velká pochvala za vedení hodin. Děkuji
PhDr. Jana Slezáková, Ph.D. [41-KMDM], Aritmetika [O01110032, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2016, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Moc se mi líbí matematika profesora Hejného. Jsem ráda, že se ji učíme.
PhDr. Jana Slezáková, Ph.D. [41-KMDM], Aritmetika [O01110032, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2013, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Vyučující velmi dlouho trvá sdělení výsledků zápočtového testu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.12.2013, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Přednášky mám obecně raději než semináře. Velmi mě baví pronikání do nových prostředí a problematik a nacházení propojení s tím, jak jsme látku tradičně probírali my, kdy docházím často k hlubšímu pochopení vztahů, které mi do té doby zůstávaly skryté.
PhDr. Jana Slezáková, Ph.D. [41-KMDM], Cesty poznávání v matematice I [O01110612, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2016, 4. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Velmi pozitivně hodnotím, že byl matematický modul vyučován jako celek v podobě matematického kroužku. Žádný předmět, který jsme měli v rámci matematiky doposud, mi zdaleka nedal tolik jako tato zkušenost. Pro mě je Hejného matematika daleko obtížnější na vyučování než klasická matematika. Domnívám se že, bez této zkušenosti bych vůbec nepochopila hlavní zásady tohoto vyučování. To si prostě musíme několikrát vyzkoušet. To nenačteme ani nenastudujeme. Navíc jsme si obsah vyučování mohli organizovat úplně sami po celou dobu kroužku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2017, 4. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Tento semestr jsem vyjela na studijní pobyt a musím říct, že ačkoliv jsem nemohla být přítomná na hodinách seminářů, mám z tohoto předmětu v rámci matematického modulu dobrý pocit. Pracovala jsem individuálně na portfoliu, a to si myslím, je dost užitečná věc. Paní doktorka je přístupná kompromisům při plnění předmětu, je k dispozici na e-mailu a mám pocit, že dokáže dostatečně namotivovat ke studiu.
PhDr. Jana Slezáková, Ph.D. [41-KMDM], Didaktika matematiky s praxí II [O01210151, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2016, 4. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
To co děláme na seminářích a přednáškách je teorie, ač teorie ke které docházíme skrze praktické činnosti. To co je v testu je ale ze zcela jiného soudku - to je praxe. Již druhý semestr si sedám k zápočtovému testu z didaktiky matematiky, ale nevím, co psát. Nakonec něco vymyslím, ale jistota chybí. Nevím si rady s konkrétními situacemi, neumím podávat "berličky" slabším žákům, transformovat úlohy na těžší či lehčí. To je to, co mi na seminářích chybí. Chápu, že je teorie k praxi potřeba, kdy na ni ale přijde čas? Je toho moc a času málo, chápu to, toto jsou jen fakta, která mě znepokojují.
Mgr. Veronika Tůmová, Ph.D. [41-KMDM], Aritmetika [O01110032, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2016, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Výborný přístup vyučující, skvělá atmosféra v hodinách, moc se mi líbil způsob, jakým nám studentům byla předkládána látka. S vyučující se dá rozumně mluvit a na hodinách i u zkoušky jsme si užili spoustu legrace.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK