AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PhDr. Miroslav Klusák, CSc. [41-KPSY], Psychologie dítěte školního věku [OBPP13008, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2013, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Při veškeré úctě: Pokud kantor celou dobu sedí za katedrou a jenom vykládá z knížky, není to dobré ani pro studenty (můj názor).
Tomáš Adamovič, 01.07.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Mrzelo mne, že byl výklad formou komentovaného čtení studijního textu. Domnívám se, že nám dr. Klusák může ze sebe předat daleko víc, než text, který si můžeme přečíst i sami.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2014, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Navrhuji více výuky pro "studenty" na úkor výuky pro "specialisty na vývoj dítěte".
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.06.2014, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Přednášky v podání doktorandů byly monotónní a nijak zvláště obohacující, v podstatě předčítali prezentaci, která byla promítána.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.05.2015, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Věřím, že cvičení (o počtu méně studentů) pod vedením pana doktora by byla jistě velmi přínosná, ale právě forma cvičení (v podstatě analýza učebnicových textů) mi k přednáškám nevyhovovala. Jsem toho názoru, že pan doktor nám mohl předat mnohem více (jeho přístup je naprosto profesionální a jeho zkušenosti zcela nezpochybnitelné); možná bych se proto pokusila změnit strukturu předmětu v jeho podání - nejprve teorie (ta je pro prvotní seznámení se s určitou věkovou kategorií nezbytná), až následně praxe (klidně i v podobě společného čtení; materiály by mohly být přihlášeným studentům posílány předem k pročtení, např. emailem). Co se týká závěrečného testu - byl poměrně náročný; rozsah vývojových změn (motorické, kognitivní, percepční...) je přeci jen hodně široký, takže na všechny změny pochopitelně nezbyl čas - úplné samostudium v tomto případě nevnímám pro skutečné pochopení problematiky (s řadou komentářů a připomínek) jako vhodnou volbu, ačkoliv četba by jednoznačně měla patřit k tomuto předmětu, ovšem jako doplňující prvek přednášek. Za pozitivní přístup a další motivaci ovšem velice děkuji.
PhDr. Miroslav Klusák, CSc. [41-KPSY], Vědecký výzkum v psychologii [OBPS13110, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2014, 1. Ročník, Psychologie, bakalářské
Přednášky byly velmi chaotické a výklad hodně nesrozumitelný, což se následně odráželo na účasti studentů na přednáškách, která každým týdnem značně klesala. Pan doktor Klusák působil velmi zmateně a často tak, že neví, o čem chce zrovna mluvit či jak to formulovat, nedovedl předávat znalosti a informace srozumitelně. Byl ale přívětivý a vstřícný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2015, 1. Ročník, Psychologie, bakalářské
V prvom dojme drsne pôsobiaci, v konečnom dojme sympatický vyučujúci
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2017, 1. Ročník, Psychologie, bakalářské
Pan doktor Klusák byl velmi laskavý a otevřený veškerým dotazům. Dalším plusem jeho přednášek bylo, že se během nich rozebíralo několik konkrétních odborných textů (studentských seminárních prací), což (mně osobně) napomohlo pochopit požadovanou strukturu práce, jejíž sepsání (spolu s docházkou na předmět) bylo podmínkou pro udělení zápočtu. Za hlavní nedostatek předmětu na druhou stranu považuji nesystematičnost předávaných poznatků.
Nepříliš nadšený přístup studentů k předmětu pak byl pravděpodobně dán mírou jeho teoretičnosti. Pokud se chce většina studentů oboru jednou uplatnit v oblasti aplikované psychologie, není příliš s podivem, že budou tento předmět považovat pouze za "něco, co si nezbývá než odchodit". "Získat si" u studentů oblibu k předmětu by jistě dalo zabrat i tomu pro vědecké bádání nejnadšenějšímu pedagogovi.
PhDr. Miroslav Klusák, CSc. [41-KPSY], Vědecký výzkum v psychologii [OBPS13110, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2013, 1. Ročník, Psychologie, bakalářské
"Román řeka", který zůstane čtenářem nepochopen.
PhDr. Miroslav Klusák, CSc. [41-KPSY], Psychologie dítěte školního věku [OKBPP13008, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.12.2014, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Velmi mě zaujala celá přednáška a litoval jsem, že jsem musel odejít dříve.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2017, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Velice přínosný předmět
PhDr. Barbora Lucká, Ph.D. [41-KPSY], Psychologie dítěte školního věku [OKBPP13008, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2017, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Velice přínosný předmět. Mohl jsem si vše aplikovat na vlastní životní situaci v dětství
doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. [41-KPSY], Psychologie dítěte školního věku [OBPP13008, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2014, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Výklad je opravdu zajímavý a pečlivě připravený a namířený na nás. Oceňuji nejen "výklad" potřebný pro zkoušku, ale i motivování nás ke správnému přístupu k dítěti.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.06.2014, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Přednášky v podání doktorandů byly monotónní a nijak zvláště obohacující, v podstatě předčítali prezentaci, která byla promítána.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.05.2015, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Nemám absolutně co vytknout - struktura, vedení a průběh přednášek byl vynikající (přehledné prezentace, konkrétní příklady, jasný výklad, prostor pro dotazy); takto jsem si vždycky představovala přednášky na VŠ. Děkuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.06.2015, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Paní dr. Smetáčková je perfektní a její výklad se mi líbil velmi! Škoda, že nepřednášela celý semestr. Umí poutavě vyprávět a dává praktické příklady, výborný pedagog.
Jen některé otázky v písemce jsem asi úplně nepochopil. Magické, artificialistické myšlení atp. nebylo v materiálech úplně nejvhodněji vysvětleno. Přesto děkuji za zajímavé poznatky. :)
doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. [41-KPSY], Vědecký výzkum v psychologii [OBPS13110, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2013, 4. Ročník, Psychologie, bakalářské
Náročné požadavky, zajímavé poznatky, spravedlivé hodnocení, vstřícnost a ochota pomoci.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2014, 1. Ročník, Psychologie, bakalářské
:)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2014, 1. Ročník, Psychologie, bakalářské
Přednášky paní doktorky Smetáčkové byly na rozdíl od přednášek doktora Klusáka mnohem přehlednější a srozumitelnější, výklad byl jasný, názorný a informace relevantní k tématům, což velmi pomáhalo k pochopení vědeckých výzkumů. Na otázky odpovídala fundovaně a i motivovala k dalšímu studiu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2015, 1. Ročník, Psychologie, bakalářské
Profesionálny výklad
doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. [41-KPSY], Psychologie dítěte školního věku [OKBPP13008, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2016, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Výborné přednášky paní docentky Smetáčkové.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2017, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Velice přínosný předmět
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK