Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. PhDr. Isabella Pavelková, CSc. [41-KPSY], Pedagogická a školní psychologie [ONPP13101, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2013, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
viz předchozí komentář
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2013, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Až na první přednášku byl výklad přehledný a strukturovaný. Velmi přínosný předmět se zajímavými informacemi a souvislostmi mezi psychologií učitele i žáka.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
V kritické době malých hodinových dotací na všechny předměty mi přišlo, že zde byla vysoký počet hodin v kontextu ostatních předmětů promarněn.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Oprava testů trvá příliš dlouho.
PhDr. Mgr. Veronika Pavlas Martanová, Ph.D. [41-KPSY], Poradenská psychologie ve výchově a vzdělávání [OBPS13098, přednáška]
Paní Martanová byla na každou výuku výborně připravená. Ukázala nám nejrůznější testy pro děti, vše měla sebou a my si vše mohli prohlédnout. Ke každému teoretickému příkladu dodala i příklad z praxe. Je vidět, že je to člověk z praxe a tak by to mělo být. Zodpovídala všechny naše otázky a dokázala vždy poradit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.08.2013, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Příjemné a poutavé přednášky směřující především do praxe, děkuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.06.2014, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Výborný předmět. Velmi užitečný a skvěle podaný!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.09.2014, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Zajímavé a poutavé přednášky. Nejvíce oceňuji zkušenost z praxe, dostupnost prezentací v SISu, tipy na doplňující literaturu, a hlavně praktické rady pro začínající učitele - psychologie třídy a jak ji ovlivnit, na co si dát pozor při rozhovoru s problémovým či šikanovaným dítětem, co všechno je v kompetenci PPP, a spoustu dalších užitečných informací. Jednoznačně nejpřínosnější předmět semestru.
PhDr. Lidmila Valentová, CSc. [41-KPSY], Pedagogická a školní psychologie [OKNPP13101, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2013, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Výborné přednášky.
Odbornice s praxí.
PhDr. Lidmila Valentová, CSc. [41-KPSY], Pedagogická a školní psychologie [ONPP13101, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2013, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
V životě jsem neviděl tak strašně špatně zkonstruovaný test, jako ty dva, které jsem při zkoušce z tohoto předmětu psal. Nejasné zadání, nejasné odpovědi. V otázce by měli zkoušející zdůraznit, jestli něco "může" nebo "musí" pro dané charakteristiky platit, jinak se přeci nedá správně odpovědět. Dále - Na prvním termínu zkoušky nám sdělili, že ani neví, jak se bude hodnotit, když odpovědi zaškrtneme zčásti dobře a zčásti špatně. To by snad měli zkoušející vědět předem a my také.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
V kritické době malých hodinových dotací na všechny předměty mi přišlo, že zde byla vysoký počet hodin v kontextu ostatních předmětů promarněn.