AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
V sobotu dne 19. 10. 2024 dojde k odstávce některých součástí informačního systému. Nedostupná bude zejména práce se soubory v modulech závěrečných prací. Svoje požadavky, prosím, odložte na pozdější dobu.
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. PhDr. Vladimír Chrz, Ph.D. [41-KPSY], Dějiny psychologie [OBPS13005, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.05.2013, 1. Ročník, Psychologie, bakalářské
Myslím si, že by předmětu mělo věnováno více času, protože minimálně jednou tolik látky zbývá na samostudium... Dějiny psychologie jsou, podle mě, dobře podané docentem Chrzem, je znát, že vyučující má všeobecný rozhled, dotýká se zajímavých témat a filosofii (jako základu psychologie) rozumí. Dokonce musím říci, že ač jsem měla na gymnáziu 8 let religionistiku, daly mi přednášky o náboženství více.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.06.2014, 1. Ročník, Psychologie, bakalářské
Velmi přínosný předmět, který uvádí studenty do dějin psychologie, či v reálu spíše filosofie. Pro studenty, kteří o filosofii a dějiny nemají zájem, může být poněkud náročnější, ale předmět dává to nutné minimum, které by měl každý psycholog (potažmo člověk) znát. Docent Chrz sice občas odbočuje od témat, ale většinou to poslouží k prohloubení znalostí o dané věci a k pochopení kontextu. Ústní zkouška probíhala ve velmi milé atmosféře a vnímal jsem ji jako vzájemné obohacení.
doc. PhDr. Vladimír Chrz, Ph.D. [41-KPSY], Obecná psychologie I X [OBPS13501, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2014, 1. Ročník, Psychologie, bakalářské
Veľmi oceňujem výklad učiva v širšom kontexte (umenie, kultúra,...), názornosť a podnetnosť prednášok.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2014, 1. Ročník, Psychologie, bakalářské
Přednášky pana docenta Chrze byly velmi dobré, jeho přístup je vstřícný a lidský. Je vidět, že se o obor psychologie velmi zajímá a že mu jde o studenty a o to, aby jim něco předal.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.12.2015, 1. Ročník, Psychologie, bakalářské
Přestože předmět jako takový vnímám spíše jako nutné zlo a jistá probíraná témata mi přišla vyloženě nezáživná, považuji přednášky za velice obohacující, neboť je, především doc. Chrz, umí doplnit o mnohé obohacující vsuvky. Oba vyučující mají navíc podle mého názoru velmi zajímavý výklad.
doc. PhDr. Vladimír Chrz, Ph.D. [41-KPSY], Obecná psychologie II X [OBPS13502, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.05.2013, 1. Ročník, Psychologie, bakalářské
V rámci předmětu jsme se měli povinně účastnit experimentu, který s výukou nijak nesouvisel. Nechápu jeho význam...
Předmět byl zajímavý, uvítala bych ústní zkoušení místo testu (minimálně proto, že je to státnicový předmět...). Velmi oceňuji, že nás vyučující testovali již v průběhu semestru!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.06.2014, 1. Ročník, Psychologie, bakalářské
Předmět ze své povahy poskytující pouze obecné poznatky z psychologie -> místy nezáživné, zejména díky velkému počtu teorií. S většinou témat jsme již navíc byli seznámeni někdy dříve (např. z přípravy na přijímací zkoušky), proto se neobjevilo příliš mnoho nových informací, které by dokázaly zaujmout. Výklad byl ale většinou dobrý. Zkouška byla trochu náročnější, protože výběr otázek byl podle mého ne zcela odpovídající množství informací, které jsme se museli naučit - např. se požadovaly nepřiměřeně detailní a nerelevantní informace.
Mgr. Kateřina Lukavská, Ph.D. [41-KPSY], Obecná psychologie I X [OBPS13501, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2017, 1. Ročník, Psychologie, bakalářské
Ačkoli nejsem tak úplně nadšencem Obecné psychologie, paní doktorce Lukavské se vlastním zájmem o probíraná témata, srozumitelným výkladem s konkrétními příklady a vlídným přístupem ke studentům podařilo, že jsem nevynechala ani jednu z jejích přednášek (a odnesla si z nich poměrně zajímavé poznatky). Považuji to za názornou ukázku toho, že na oblibě předmětu u studentů se do značné míry podílí pedagog. :-)
doc. Mgr. Jiří Lukavský, Ph.D. [41-KPSY], Obecná psychologie I X [OBPS13501, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2014, 1. Ročník, Psychologie, bakalářské
Přednášky byly informačně obsáhlé a technicky byla jeho část dobře zorganizovaná. Pan doktor Lukavský měl dobře připravené prezentace a působil, že ho výuka baví, i když podle mě by mohl zapracovat na tom, aby byl "blíže" ke studentům, více přátelského a přívětivého přístupu (jako má docent Chrz) by výuku o hodně zlepšilo. Nebyl od nás úplně odcizený, ale ještě je co zlepšovat, k čemuž mu držím palce, snad pomůže více zkušeností.
doc. PhDr. Isabella Pavelková, CSc. [41-KPSY], Obecná psychologie II X [OBPS13502, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.05.2013, 1. Ročník, Psychologie, bakalářské
V rámci předmětu jsme se měli povinně účastnit experimentu, který s výukou nijak nesouvisel. Nechápu jeho význam...
Předmět byl zajímavý, uvítala bych ústní zkoušení místo testu (minimálně proto, že je to státnicový předmět...). Velmi oceňuji, že nás vyučující testovali již v průběhu semestru!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.06.2014, 1. Ročník, Psychologie, bakalářské
Předmět ze své povahy poskytující pouze obecné poznatky z psychologie -> místy nezáživné, zejména díky velkému počtu teorií. S většinou témat jsme již navíc byli seznámeni někdy dříve (např. z přípravy na přijímací zkoušky), proto se neobjevilo příliš mnoho nových informací, které by dokázaly zaujmout. Výklad byl ale většinou dobrý. Zkouška byla trochu náročnější, protože výběr otázek byl podle mého ne zcela odpovídající množství informací, které jsme se museli naučit - např. se požadovaly nepřiměřeně detailní a nerelevantní informace.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK