AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. David Doubek, Ph.D. [41-KPSY], Kulturní antropologie pro psychology I [OBPS13017, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2013, 1. Ročník, Psychologie, bakalářské
Spíše než na penzum informací je přednáška orientovaná na rozvoj schopnosti přemýšlet v jazyku kulturní antropologie. Probouzí zájem o obor.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2014, 1. Ročník, Psychologie, bakalářské
Výklad při přednáškách byl občas nezáživný, což bylo možná dáno i danými tématy a tím, že byla pojata hodně obecně. Jinak je ale na panu doktoru Doubkovi vidět, že má značné teoretické i praktické znalosti a svými příběhy z praxe dokázal zaujmout, byl vstřícný a i zkouška byla odpovídající obsahu předmětu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.12.2015, 1. Ročník, Psychologie, bakalářské
Jako celek předmět hodnotím pozitivně, vadilo mi ale, že přednášky jsou místy poměrně nudné, což pramenilo z místy až moc velké obecnosti probírané látky. V předmětu mi zároveň vadil až moc velký důraz na metodologii. Předmět mě ovšem velmi bavil tehdy, když byly probírány konkrétní témata. Vyučující předmětu navíc evidentně rozumí a má rozhled.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.01.2017, 1. Ročník, Psychologie, bakalářské
Doktor Doubek má kromě rozsáhlého teoretického základu taktéž zajímavé praktické zkušenosti (například se zúčastněným pozorováním v terénu), jimiž dokáže studentům přiblížit a také příjemným způsobem ozvláštnit svůj výklad. Ten navíc prokládá mnoha konkrétními příklady, usnadňujícími pochopení antropologických metod i základních témat řešených v rámci tohoto oboru. Předmět rozhodně probudil můj zájem o antropologii!
Mgr. David Doubek, Ph.D. [41-KPSY], Kulturní antropologie pro psychology I [OBPS13017, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2015, 1. Ročník, Psychologie, bakalářské
Perfektný vyučujúci, zaujímavý a často zábavný výklad, prínosnosť skupinových prezentácií.
Možnosti: viac príkladov z antropologickej praxe
Mgr. David Doubek, Ph.D. [41-KPSY], Kulturní modely ve vzdělávání [OBPS13207, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2014, 2. Ročník, Psychologie, bakalářské
Cvičení nelze hodnotit, jednalo se pouze o přednášky.
Mgr. David Doubek, Ph.D. [41-KPSY], Kulturní modely ve vzdělávání [OBPS13207, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2015, 2. Ročník, Psychologie, bakalářské
Bylo to moc dobré!
Mgr. David Doubek, Ph.D. [41-KPSY], Sociální a psychologické aspekty vzdělávání ve vyloučených lokalitách [ONPP13151, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2013, 2. Ročník, Speciální pedagogika, navazující magisterské
Vyborny vyucujici. Obsah predmetu me prijemne prekvapil. Dozvedela jsem se mnoho zajimaveho. Ukol, ktery jsme dostali, byl take velmi zajimavy a bylo prijemne ho plnit. Bezproblemova komunikace s vyucujicim po emailu.
Mgr. David Doubek, Ph.D. [41-KPSY], Sociální a psychologické aspekty vzdělávání ve vyloučených lokalitách [ONPP13151, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2013, 2. Ročník, Speciální pedagogika, navazující magisterské
Vyborny vyucujici. Obsah predmetu me prijemne prekvapil. Dozvedela jsem se mnoho zajimaveho. Ukol, ktery jsme dostali, byl take velmi zajimavy a bylo prijemne ho plnit. Bezproblemova komunikace s vyucujicim po emailu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2017, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Předmět považuji za velmi zajímavý a dobře strukturovaný.
Mgr. David Doubek, Ph.D. [41-KPSY], Pedagogicko-psychologická praxe s pedagogickou a psychologickou reflexí [ONPP1424, praxe]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.09.2013, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Uvítala bych, kdyby se pedagogicko-psychologická praxe konala na stejné škole, kde jsme vykonávali své oborové praxe. Dělat rozhovory s neznámými studenty, pozorovat třídu a pak z toho něco vyvozovat, když odpozorujete minimum hodin, je složité...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.05.2016, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Je těžké plnit psychologické úkoly z pozorování žáků, které neznáme, lépe by bylo plnit tyto úkoly při oborových praxích, kdy s dětmi pracujeme delší dobu a opravdu je aspoň trochu poznáme. V rámci tohoto semináře by mi přišlo vhodnější, kdyby učitel uvedl téma a něco k němu řekl. Pokud jednotliví studenti představují své úkoly, nepní to pro mě přínosné.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK