Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PhDr. Helena Confortiová, CSc. [41-KAJL], Světový jazyk (A, F, N) [OBUZ22004, nic]
PhDr. Helena Confortiová, CSc. [41-KAJL], Cizí jazyk I: angličtina [OK0601117, samostatná práce]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2014, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
U kombinovaného studia jsme měli pouze úvodní setkání, kde byly stanoveny požadavky, materiály k zápočtu a nabídka placených kurzů. Výuka veškerá žádná. Pro kolegy, kteří angličtinu nijak zvlášť neovládají to bylo více méně samostudium nebo placený kurz.
Mgr. Marie Doležalová [41-KVCJ], Příprava na zkoušku ze světového jazyka A [OBUZ22V006, cvičení]
Vytknul bych především velmi nízkou obtížnost písemného testu a absenci ústní části zkoušky, ta by podle mne měla být nedílnou součástí jakéhokoliv ověřování znalostí cizího jazyka.
PhDr. Marie Houšková [41-KAJL], Anglický jazyk - příprava na PET I [OBUZ22043, cvičení]
Na semináři byla velice příjemná atmosféra a mnoho možností se zapojit. Jediné, co bych mohla vytknout je, že testy nebyly příliš obtížné a nevím, jestli studenty připraví na zkoušku PET. Jako anglická konverzace byl předmět přínosný a celkově jsem byla spokojena.
Paní doktorka Houšková dokáže vytvořit velmi příjemnou atmosféru v hodinách a dokáže motivovat studenty k práci i udržení pozornosti. Výuku prokládá svými poznatky, vtipy apod., což zabraňuje stereotypu hodiny a uvolňuje náladu. Rozhodně nehrozí nějaký důvod k nervozitě před výukou. Oceňuji také rychlost při opravě testů.
Vyučující Dr. Houšková je strhující, zábavná, motivuje k učení a spolupráci. Je k dispozici při konzultacích, ochotná pomoci, poradit. Požadavky jsou adekvátní, jasně stanovené, srozumitelné. Výuka mě obohatila.
Angličtinu s paní doktorkou Houškovou hodnotím jako velmi přínosný předmět. Paní doktorka dokáže pracovat se studenty (s různou jazykovou úrovní) naprosto perfektně, volí zábavné metody výuky, navíc dokáže předávat své zkušenosti a člověk se dozvídá nové věci. Oceňuji i komunikaci v angličtině během cvičení. Děkuji!
Paní doktorka je velmi příjemná, hodiny byly vedeny aktivní formou, formou konverzace, což je v jazyku vždy velmi přínosné. Škoda jen, že není více volitelných předmětů z angličtiny s paní doktorkou.
Co dodat? Vynikající atmosféra, přátelský přístup a chuť komunikovat. Paní doktorka volí vždy zábavné a zajímavé metody výuky, angličtinu sama výborně ovládá, a proto jednoznačně motivuje. Díky, it was fantastic! :)
PhDr. Marie Houšková [41-KAJL], Světový jazyk A [OKBUZ22006, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2016, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Vždy bylo vše srozumitelně vysvětleno a přístup profesionální
Ukázkový přístup pedagoga k výuce cizího jazyka. Hodiny byly maximálně zajímavé, tvůrčí, zábavné. Velkým plusem byla práce nad rámec učebnice, srozumitelný výklad, příjemná atmosféra hodin. Uvítala bych možnost dalšího pokračovaní v tomto semináři, protože taková výuka angličtiny skutečně rozvíjí.
Mgr. Petr Lašťovička [41-KAJL], Světový jazyk odborný I A [OBUZ22V042, cvičení]
Magistr se snaží dělat hodiny zajímavé, ale prostoru k mluvení není mnoho, což považuji za mínus. Myslím, že více efektivní by byly hodiny pro méně studentů.
Dával jsem si odstup s hodnocením tohoto předmětu, abych maximalizoval objektivnost, ale vážně musím hodnotit takto: nejlepší předmět, co jsem za dva roky na PedF zažil! Nejde ani tak o obsah učiva, pro každého, kdo umí ze střední školy základy a viděl nějaký ten seriál v aj, bude připadat tento předmět spíše jednodušší, i když i pro něj přínosný - v jazyce se opakování a rozšiřování slovní zásoby hodí vždy! V čem hodnotím ale maximálně kladně, to jest ve vyučujícím, v jeho přístupu, atmosféře, co tvoří. Nebál bych se dát tomuto předmětu podtitul "aneb jak učit!". Beru si do své budoucí učitelské praxe jazykáře příklad v mnohém - předně: vtip! Rychlé reakce! Neustálé vyvolávání, ať každý mluví! Využívání normálních vět aneb budu dávat pořád dokola ukázkové věty a la "Emma mele maso" anebo využiji toho, že včera bylo předávání Oscarů a přizpůsobím tak vyučovanou látku bližšímu tématu, co se týká relativně všech? Doporučuji tento předmět každému, kdo má pocit, že na PedF občas chybí někdo, kdo by vám i ukázal, jak učit!
Pan Lašťovička je úžasný, předmět vyučuje se zájmem, vytváří zábavné hodiny, ale zároveň naučí plno nové látky. Hodiny mě bavily, můžu všem (koho baví angličtina a mají ji už na nějaké úrovni) jenom doporučit
Mgr. Petr Lašťovička [41-KAJL], Světový jazyk (A, F, N) [OBUZ22004, nic]
V sylabu je napsáno, že zkouška je srovnatelná s úrovní B2, tedy s FCE. To si bohužel nemyslím, že je tak úplně pravda, úroveň mi přišla srovnatelná se státní maturitou :/. Nepřiučila jsem se nic nového, i když opakování je, obzvláště v cizím jazyce, matkou moudrosti. Možná by stálo za to zkoušku udělat skutečně těžší, minimálně z celé učebnice Making progress. Upřímně řečeno, ta učebnice mi také nesedí, ale odborníkem nejsem, třeba má kvality, které neumím posoudit. Radši bych byla, kdyby testy byly koncipovány podobně jako FCE a podle toho byla vybrána i učebnice a koncepce učiva.
Mgr. Petr Lašťovička [41-KAJL], Světový jazyk A [OKBUZ22006, cvičení]