|
Připomínky k výuce (Oba semestry)
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Ing. Karolina Duschinská, Ph.D. [41-KPG], Profesní rozvoj a další vzdělávání učitelů [ONPP1410, přednáška] |
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2014, 3. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské |
Od předmětu Profesní rozvoj jsem si mnoho neslibovala, očekávala jsem množství teorie, která ve skutečnosti nebude mít přímou spojitost s mým studiem ani s profesí učitele. Byla jsem proto příjemně překvapena, nakolik se mě tématika osobně dotýkala a kolik podnětných informací a tipů jsem na přednáškách získala. Zejména pro mě bylo zajímavé zahrnutí problematiky začínajícího učitele. Cením si také toho, že požadavky ke klasifikovanému zápočtu zcela vycházely z přednášek a byly dostupné v moodlu, stejně jako nepovinná doplňující literatura.
Upřímně řečeno, připadá mi smutné, že některé informace, získané v podstatě mimochodem na přednáškách paní doktorky Duschinské (například o zdrojích odborné literatury na internetu nebo jakým způsobem kontrolovat původnost odevzdávané práce), jsem se dozvěděla až nyní, v závěrečné fázi studia. Jistě bych je ocenila a zužitkovala již mnohem dříve. |
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2015, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské |
Ty dvě přednášky, na které jsem se dostavila, byly moc zajímavé a obohacující. Bohužel, z denního režimu vysokoškolačky se vymykající časná ranní hodina v kombinaci se třemi týdny nemoci a lezavou zimou v aule mě od návštěvy dalších přednášek odradila. Materiály v moodle mi to alespoň částečně vynahradily. V testu jsem si však nebyla jistá, co se po mně chce, a obávala jsem se, že odpovědi na některé otázky pravděpodobně zazněly na přednáškách, ale z materiálů v moodle nebyly patrné.
Líbil se mi výstup formou analýzy odborného článku. Cílem bylo přivést studenty k četbě odborné literatury, a to je záslužné. Bohužel, české odborné články v oblasti pedagogiky nesplňují kritéria vědeckosti, na které jsem zvyklá z jiných oblastí. |