AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Ing. Karolina Duschinská, Ph.D. [41-KPG], Profesní rozvoj a další vzdělávání učitelů [ONPP1410, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2014, 3. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Od předmětu Profesní rozvoj jsem si mnoho neslibovala, očekávala jsem množství teorie, která ve skutečnosti nebude mít přímou spojitost s mým studiem ani s profesí učitele. Byla jsem proto příjemně překvapena, nakolik se mě tématika osobně dotýkala a kolik podnětných informací a tipů jsem na přednáškách získala. Zejména pro mě bylo zajímavé zahrnutí problematiky začínajícího učitele. Cením si také toho, že požadavky ke klasifikovanému zápočtu zcela vycházely z přednášek a byly dostupné v moodlu, stejně jako nepovinná doplňující literatura.

Upřímně řečeno, připadá mi smutné, že některé informace, získané v podstatě mimochodem na přednáškách paní doktorky Duschinské (například o zdrojích odborné literatury na internetu nebo jakým způsobem kontrolovat původnost odevzdávané práce), jsem se dozvěděla až nyní, v závěrečné fázi studia. Jistě bych je ocenila a zužitkovala již mnohem dříve.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2015, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Ty dvě přednášky, na které jsem se dostavila, byly moc zajímavé a obohacující. Bohužel, z denního režimu vysokoškolačky se vymykající časná ranní hodina v kombinaci se třemi týdny nemoci a lezavou zimou v aule mě od návštěvy dalších přednášek odradila. Materiály v moodle mi to alespoň částečně vynahradily. V testu jsem si však nebyla jistá, co se po mně chce, a obávala jsem se, že odpovědi na některé otázky pravděpodobně zazněly na přednáškách, ale z materiálů v moodle nebyly patrné.
Líbil se mi výstup formou analýzy odborného článku. Cílem bylo přivést studenty k četbě odborné literatury, a to je záslužné. Bohužel, české odborné články v oblasti pedagogiky nesplňují kritéria vědeckosti, na které jsem zvyklá z jiných oblastí.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK