![]() |
|
Připomínky k výuce (Oba semestry)

Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
prof. RNDr. PhDr. Hana Voňková, Ph.D. et Ph.D. [41-KPG], Metodologie pedagogického výzkumu II [ON23142003, cvičení] |
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.06.2013, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské |
Předmět byl zajímavý, ale myslím si, že by mohl být spíše volitelný. Kdo nechce dělat výzkum, bylo to pro něj asi docela zbytečné. Já bych si ho, s ohledem na povahu mé diplomové práce, stejně zapsala, ale ne všichni kolegové ho asi využijí. Stejně jako Metodologie I by měla i Metodologie II být spíše v bakalářském programu- i tam jsem dělala výzkum v bakalářské práci a teď vidím, kolik jsem tam udělala chyb a vlastně celé to bylo dost neumělé.
Jinak vyučující dobře vybírá formu výuky, má velmi dobře zpracované studijní materiály, podmínky splnění byly jasně dané už na začátku, předmět i obsahově (nejen prerekvizitou) navazoval na Met.I ze ZS. Test byl "udělatelný", obsahoval opravdu jen to, co jsme brali a navíc byl velmi dobře koncipovaný- strukturované otázky, očíslované řádky, kde jsme měli psát odpovědi (takže jsme nemohli ani na nic zapomenout) a vyučující evidentně chtěla, abychom o věcech přemýšleli, ne jen napsali to, co jsme s naučili nazpaměť. Oprava testů byla rychlá, komunikace je také bez problému. Kéž by bylo víc takto kvalitně připravených předmětů. |