AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. PhDr. Gabriela Málková, Ph.D. [41-KPSY], Základy psychologie [OBPP13003, přednáška]
Tomáš Adamovič, 12.01.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Obecně: Předmět je zajisté potřebný (byl jsem na všech přednáškách), ale mám dojem, že je jeho provedení mimo potřeby studentů pedagogiky. Uvítal bych informativní přehled ze základních oblastí psychologie, nikoliv "vědecký exkurz" do základních oblastí psychologie, který je sice na odborné úrovni, ale normálnímu studentovi nepodá základní přehled o problematice, ba jej spíše ponoří do vody, ve které neumí plavat.
Konkrétně k dr. Seidlové-Málkové: Během přednášek jsem měl problém sledovat strukturu výkladu a odlišit podstatné od nepodstatného. Též jsem měl dojem, že není přednáška od toho, abych problematiku pochopil a obsáhl, ale k tomu že slouží naskenovaná literatura, kterou přednáška jen doplňuje. (Očekával bych to obráceně.)
Detail: nepochopil jsem, proč přednášky dr. Seidlové-Málkové začínaly o 10 min. dříve a člověk tak chodil "pozdě", i když přišel včas.

Na závěr: Předmět hodnotím spíše pozitivně, i když jsem se zaměřil v komentáři na kritiku. Díky za přednášky.
doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. [41-KPSY], Základy psychologie [OBPP13003, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Paní Smetáčková je výborná přednášející, která člověka do daného tématu vtáhne.
Tomáš Adamovič, 12.01.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Obecně: Předmět je zajisté potřebný (byl jsem na všech přednáškách), ale mám dojem, že je jeho provedení mimo potřeby studentů pedagogiky. Uvítal bych informativní přehled ze základních oblastí psychologie, nikoliv "vědecký exkurz" do základních oblastí psychologie, který je sice na odborné úrovni, ale normálnímu studentovi nepodá základní přehled o problematice, ba jej spíše ponoří do vody, ve které neumí plavat.
Konkrétně k dr. Smetáčkové: Líbilo se mi vtahování studentů do děje, líbila se mi přehledná struktura přednášek i prezentací.

Na závěr: Předmět hodnotím spíše pozitivně, i když jsem se zaměřil v komentáři na kritiku. Díky za přednášky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.12.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Záživný a zajímavý výklad látky
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.06.2015, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Přednášky paní doktorky mě velice bavily (prezentace sloužily jako výborný, navíc přehledný podklad, ke kterému byl poskytnut další komentář a konkrétní příklady nebo video). Oceňuji i prostor pro dotazy, i když si myslím, že by nemuselo být tak moc nutné snažit se o vzájemnou interakci - v tolika lidech to, upřímně, není příjemné (tím ani "efektivní"), přednášku bych proto klidně celou pojala jako... přednášku. :) Škoda jen, že témata u konce nevedla také paní doktorka Smetáčková, poněvadž v podání dalších vyučujících/doktorandek už to tak zajímavé nebylo - vlastně se, většinou, jednalo o strohé předčítání prezentací (přitom na přednášku se jde člověk dozvědět něco navíc, jinak by si doma rovnou mohl otevřít Moodle - za který ale, mimochodem, díky). Také mi nevyhovoval chaos v závěrečných tématech - zdálo se mi, jako by se po nich prapodivně "skákalo" (působilo to neuceleně), zápočtový test se hodnotím jako dost náročný - nejsem si jistá, zda to není spíše demotivující (přeci jen - jedná se o učivo za jeden pouhý semestr). Celkově však velmi děkuji za vhled do psychologie.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK