![]() |
|
Připomínky k výuce (Oba semestry)

Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. MUDr. Karel Dohnal, CSc. [41-KPG], Fyziologické a anatomické základy pohybu [O01320037, přednáška] |
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2013, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské |
Velmi oceňuji prezentace, které jsme měli k dispozici. |
PaedDr. Eva Marádová, CSc. [41-KSP], Fyziologické a anatomické základy pohybu [O01320037, přednáška] |
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2013, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské |
Velmi oceňuji prezentace, které jsme měli k dispozici. |
PaedDr. Ladislav Pokorný [41-KTV], Fyziologické a anatomické základy pohybu [O01320037, přednáška] |
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2014, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské |
Tento předmět pro mě představoval směsici biologie spolu s vývojovou biologií/psychologií dítěte, což je pro náš obor určitě přínosné.
Nicméně vůbec neodpovídal mému očekávání. Měla jsem za to, že bude spíše pojednávat o funkci pohybového aparátu z hlediska tělesné výchovy na ZŠ. Velkým pozitivem pro mě bylo opakování kapitoly Svaly a kosti, která se nám rovněž objevila v zápočtovém testu z Vývojové biologie. Trochu jsem ale postrádala nějaké praktické využití poznatků. Například základy první pomoci. Co se týče testu, objevily se v něm otázky, na které jsem v osobních zápiskách nenašla odpověd´. Možná za to mohla zkrácená výuka (odpadlé přednášky apod.) Atmosféra hodina byla spíše roztříštěná, což bylo možná ovlivněné tím, že jsme měli hodiny v ranních hodinách v Brandýse. |