|
Připomínky k výuce (Oba semestry)
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PhDr. Helena Hejlová, Ph.D. [41-KPPP], Aktuální otázky pedagogiky I [O01215101, cvičení] |
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2013, 5. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské |
předmět mě demotivoval
nejsem po absolvování tohoto předmětu přesvědčena o tom, že je důležitý, dokonce ani o tom, že je nutné dětská práva vyučovat, resp. věnovat jim větší pozornost, než jinému učivu (rozhodně jsem si nerozšířila nikterak významně obzory, nevytvořila nový postoj k problematice, jíž se předmět týkal, ani mé názory nebyly ovlivněny - kdybych předmět neabsolvovala, věnovala bych se právům dítěte ve výuce úplně stejně, jako když jsem předmětem prošla) (alespoň nemusí mrzet zbylé 2/3 ročníku, že předmět nemohly mít) význam toho, co se na seminářích probíralo, jsme se dozvěděli poslední hodinu což bylo také shrnutí, které by podle mne zcela stačilo jako náhrada každotýdenního dvouhodinového semináře |
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2016, 6. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské |
Velmi přínosné přednášky lidí z praxe z různých organizací. Informace a sdílení osobních zkušeností, ke kterým se nemáme jako studenti možnost jinak dostat a studijní materiály nám takovou autenticitu nemohou poskytnout. Jestli je tu možnost dát prostor externím přednášejícím a vnést do výuky trochu více praxe, využijme toho, zvláště pak právě u předmětu týkajícího se práv dětí. |
PhDr. Helena Hejlová, Ph.D. [41-KPPP], Aktuální otázky pedagogiky I [O01215101, přednáška] |
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2016, 5. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské |
Nejpřínosnější mi v tomto předmětu přišly přednášky od terénních pracovníků z různých organizací, zejména ta o kriminálním chování dětí. Inspirativní mi přišla také práce s příběhy. |
Mgr. Klára Smolíková [41-KPPP], Aktuální otázky pedagogiky I [O01215101, cvičení] |
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2014, 6. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské |
Tento předmět pro mě byl velice přínosný a dozvěděla jsem se spoustu zajímavých věcí, které 100 % vyuziji pro budoucí praxi. |
PhDr. Petra Vallin, Ph.D. [41-KPPP], Aktuální otázky pedagogiky I [O01215101, cvičení] |
Veronika Matějová, 10.01.2017, 4. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské |
Vážená paní doktorko,
vaše výuka pro mě byla skutečně obohacující. Odnáším si z ní nejen spoustu inspirace, ale i materiálních podnětů pro svou práci. Vaši dostupnost mimo výuku nemohu vzhledem k tomu, že jsme ji mimo výuku nepotřebovala, hodnotit. Velice si cením Vašeho přístupu a toho, že to, co přednášíte, přinášíte z praxe - nejsou to jen teoretické poznatky. Zároveň však oceňuji, že jsou Vaše podněty podloženy i teoreticky. Nemyslím si totiž, že by teorie a praxe měly být od sebe odříznuty. Jediné, co bych vytkla - ač to píši v době, kdy osobně ještě nemám zápočet, je fakt, že si neověřujete, zda přípravy, které Vám studenti posílají, byly skutečně realizované. Z některých konverzací vím, že některé nebyly! A tak ne všichni studenti udělají náhradní úkol. Myslím si, že efektivní ověření by naplnil úkol připsat průběh realizace (který je obvykle více či méně odlišný od přípravy) a reflexi třídní učitelky v jejíž třídě byla výuka realizována. Velice děkuji za velice přínosnou výuku, kterou jste nám v průběhu semestru poskytla. Vážím si toho, že mezi vyučujícími akademiky jsou takové osobnosti jako jste vy. Ještě jednou děkuji. S pozdravem a přáním dalších inspirativních výukových situací Veronika Matějová, 4. ročník UCIT 1. st. ZŠ |
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.01.2017, 5. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské |
Velice přínosný předmět, který poskytuje seznámení s metodou CLIL. Na seminářích jsme s touto metodou aktivně pracovali, plně ji prožívali, což pro nás bylo po studijní i profesní stránce obohacující. Zkušenosti z tohoto předmětu jsou přenosné do praxe i mimo výuku pomocí této metody. |