Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. PhDr. Jana Uhlířová, CSc. [41-KPPP], Dějiny pedagogiky I [O01215009, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2014, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Cvičení pro mě byla přínosná, protože jsme si vždy zopakovali téma z předchozí přednášky aktivní činností - rozborem textu, což je podle mě jedno z nejsmysluplnějších způsobů, jak pochopit a interpretovat pojetí jednotlivých osobností pedagogiky.
Rozhodně bych na této hodině nic neměnila.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2017, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Cvičení byla skvělá, nesmírně zajímavá a člověk se ani na chvíli nenudí. Témata, která se mohou zdát nudná, se v tomto předmětu stávají poutavými. Paní profesorka má takový styl výkladu, že člověk téměř se zatajeným dechem čeká, jak to dopadne. Podmínky výuky jsou přesně stanoveny, atmosféra ve třídě příjemná.
Velmi děkuji za hodnocení
Jana Uhlířová
doc. PhDr. Jana Uhlířová, CSc. [41-KPPP], Dějiny pedagogiky I [O01215009, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2014, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Pozitivně bych předně hodnotila atmosféru přednášek, která je dána asi klidným projevem paní doktorky. Nikdy jsem se na a hodinách nenudila, právě naopak. Hodina měla vždy spád a měla jsem pocit, jako bych poslouchala vyprávět pohádky.
Líbilo se mi, že jsme se naučili rozumět pojmům a skutečnostem z širšího hlediska (dějinné, filosofické). Jsem ráda, že hodiny dějin pedagogiky jsou pro mě pochopitelné a skutečnosti pak uchopitelné. Nemusím se doma prokousávat přednáškami a zbytečně si dodatečně dohledávat, ale naopak je jen srovnávám s přečtenou doporučenou literaturou.
Díky jasně daným okruhům, které byly a budou předmětem zkoušky a seznamu doporučené literatury, jsem měla snažší učení během roku. Nemusela jsem si nic složitě vyhledávat. Jednoduše - co je psáno, to je dáno. Přesně to mi vyhovuje.
Díky koncepcím výchovy minulosti , které jsme si díky zmíněným osobnostem vzdělání a pedagogiky jmenovali, jsem získala i jiný pohled na problemtiku výchovy a pohled na profesi učitele. Určitě je to podstatná část vědomostí k vybudování si vlastních metod a nalezení sebe sama jako učitele.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2015, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Předmět dějiny pedagogiky I mi otevřel cestu k zajímavým a podnětným knihám, autorům.
Výklad paní docentky v plné přednáškové místnosti je velmi špatně dozadu slyšet.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2017, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Výborné, takto si představuji vysokoškolské vyučující. Srozumitelné, jasné, milé. Přednášky i semináře mě bavili. Děkuji
Velmi děkuji. J. uhlířová
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2017, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Přednášky byly velmi zajímavé a poučné. Měly pro mě velký význam, učivo bylo podáno poutavě a bylo možné si zapamatovat příjemnou formou velké množství informací. V posluchárně je pouze v zadních lavicích špatně slyšet.