AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Lucie Michálková [41-KPSY], Psychopatologie [O01213100, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2016, 4. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Zásadní věc, která mi vadila byla nepřipravenost vyučujících. Pokud učím, ml bych si dopředu zjistit, čím můj předmět končí. Zároven, pokud budu požadovat docházku, tak bych měl zajistit místnost, kam se všichni vedou a také si umět udržet pořádek.
Co se týká náplně předmětu, dost mě zklamal. Na jednu stranu byla témata zajímavá, ale byla probíraná z hlediska diagnostiky a psychologie, ne z pohledu učitele, který má s daným žákem konkrétně pracovat. To je to, co potřebujeme do praxe a ne klasifikace nemocí dle MKN.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2016, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Ačkoliv byl předmět vcelku obsáhlý na povinnosti (kazuistika a dva kontrolní testy), nijak mi žádná z obou variant nevadila. Testy se totiž vždy hodnotily po napsání a došlo na krátkou reflexi, zahrnovaly všechno, co obsahovaly prezentace. Kazuistiku jsem dostala se zpětnou vazbou dopodrobna okomentovanou s konkrétními tipy, jak ji zlepšit (snad poprvé vůbec, kdy jsem věděla, že vyučující přečetl celou práci, proto jsem neměla pocit zmaru, ale naopak motivace).

Hodiny byly tématicky strukturované a prezentace z hodin nám vyučující vždy poslala e-mailem. Ve třídě vždy panoval klid a tvůrčí atmosféra.

Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2016, 4. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Z předmětu si odnáším dvě informace - nebát se vyhledat a spolupracovat s odborníkem a existenci suicidiálních tendencí již u dětí na prvním stupni, ač jsou důležité, přesto mi to přijde trochu málo. Ostatní informace mi přišly buď zbytečné nebo logické.... Nevím, zda je to dobře nebo špatně, ale rozhodně mi přijde nepodstatné a zatěžující provázet budoucí učitele Mezinárodní klasifikací nemocí. Přišlo by mi praktičtější probírat, jak se k dětem s různými poruchami chovat, jak je podněcovat, co říkat a co neříkat....
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK