• Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
Filtr:
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Bc. Josef Tkadlec, Ph.D. [32-IUUK], Diskrétní matematika [NDMI002, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Není snad žádná hodina v mém rozvrhu na kterou bych se těšil více než na Pepovi cvika. Kromě toho, že byl perfektně připravený na každá cvika, vysvětloval látku tak, že chodit na přednášku se stalo téměř zbytečným a odpovídal elegantně na sebevíce záludné dotazy, tak i hrozně příjemně a úpřímně jednal se všemi studenty a věnoval se jim jak jen potřebovali.
Janek Hlavatý, 18.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
P. Tkadlec byl na cvičení vždy připravený, rád látku zopakoval a příliš nelpěl na detailech, které nejsou potřeba. Naopak důkladně cvičil věci důležité ke zkoušce, na kterou mě cvičení perfektně připravilo. Domácí úkoly byli jednodušší, zápočtové testy férové. Díky, že jsem se mohl účastnit Pepo <3
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Kombinace testů a domácích úkolů, mě skvěle připravila na zkoušku. Body za jednotlivé domácí úkoly mě bezvadně motivovaly, možnost opravy domácích úkolů byla dle mého super, měl jsem vždy možnost si uvědomit co tam mám za chyby.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pepa je úžasný cvičící. Jeho přístup je velice přátelský a osobní, ale ne do míry, aby negativně ovlivňoval kvalitu výuky. Je ochotný poradit nad rámec výuky. Komunikace nikdy nebyla problém.

Domácí cvičení jsou zadávány přes KAMáckou sovu. Oproti těm od jiných cvičících jsou jednodušší, ale i tak jsem se s látkou, řekl bych, v rámci sylabu seznámil víc než dostatečně.

Při opravování každého úkolu se snaží studenty navádět, aby si sami uvědomili své chyby. Opravuje mírně, ale spravedlivě.

Jeho zapálení do učiva je povzbuzující. Lekce s ním byly radost. Mohu jen doporučit.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pepa je výborný učitel. V průběhu hodiny neustále obchází studenty a ptá se na jejich myšlenky. Když si člověk nevěděl rady s úkolem, vždy poslal nějaký nenápadný hint.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Vyhovuje mi jak jsme necháni vyřešit příklady sami a pak po čase se projdou na tabuli. Samotné dvojhodinovky jsou v pořádku.
Průběžná zpětná vazba je skvělý nápad, jenom bohužel není vždy kvalitní. Říct že něco je špatně je lehké. Užitečnější by bylo poukázat co student dělá špatně a pokusit se navést na správnou cestu.
Myslím si taky, že správné řešení by mělo být ukázáno po termínu odevzdání. I z toho se budou moci ti, kteří úlohu nevyřešili, něco naučit.
Bc. Josef Tkadlec, Ph.D. [32-IUUK], Kombinatorika a grafy 1 [NDMI011, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Jeden z najlepších cvičiacich akého som stretol. Na cvičení bola pohodová atmosféra, úlohy sa riešili v skupinách pričom Josef postupne obchádzal všetky skupiny a radil/kontroloval.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení bylo cvičícím vedeno skvěle, k žákům se choval velmi přívětivě, opravdu pomáhal pochopit látku, a udržoval na cvičeních vždy příjemnou atmosféru. Také vždy respektoval a používal preferovaný rod studentů, za což jsem mu velmi vděčná. Stal se jedním z mých nejoblíbenějších cvičících.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Pepa je borec. To je asi ta nejintenzivnější a nejdůležitější věc na jeho osobě. Cvičení začínají krátkým shrnutím tématu přednášky a následnou samostatnou skupinkovou prací, kdy Pepa skupinky obchází, ale pokud člověk nic nedělá, do ničeho ho nenutí, takže je dobré mít alespoň základní množství vlastní morálky, jinak se toho člověk na cvičení moc nenaučí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
cvicici přistupuje k výuce velmi zodpovědně, ke každému tématu vždy uvede příklady a podrobně je vysvětlí. během hodiny také pracuje s každým zvlášť a zdá se, že hodina uteče jako voda.
Adam Kuniak, 01.02.2024, 2. Ročník, Bioinformatika, bakalářské
Super cvičiaci, dobre vysvetľuje, je aj vtipný. Na hodine sa v rýchlosti zopakuje téma z prednášky a potom sa riešia úlohy. Riešite sami/v dvojici a cvičiaci chodí pomedzi a keď tak pomáha, keď si s niečím neviete rady. Domáce sú podobné ako úlohy na hodinách a je na ne dosť času aj spätná väzba
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Fajn, hrozně v pohodě učitel, občas jsem na cvičení nepřišel, což mě pak celkem mrzelo. Co bych chtěl vyzvednout s velkým plus, vždy na začátku shrnul teorii, ale ne formálním stylem, ale tak jako přirozeně, co mi to jako říká, jak si to představit... Tak jakoby to vysvětloval opici :D, v tom doporučuji pokračovat, to se mi moc líbilo a mohlo by to dělat víc učitelů na matematických cvičení. :D
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 05.01.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Na prvních dvou cvičeních chtěl, abychom pracovali s někým, koho neznáme, potom to už nechal na nás. Po obvykle krátkém feedbacku k úkolu rozdal papíry s příkladama a obcházel všechny skupinky. Vždy po pár obchůzkách vysvětlí pár příkladů na tabuli. Cvičení s ním mě vždy bavila, látku vysvětluje srozumitelně a zábavně. Absence se neřešila, akorát nedostanete papírky. V průběhu semestru byly úkoly v sovičce (ve srovnání s nejmenovaným jiným cvičícím mi přišly spíše lehčí), 2 testy za semestr. O body nebyla nouze. Pokud jste nestihli úkol odevzdat do týdne, dostanete osobní feedback v sovičce a máte ještě šanci úkol dodělat.
Bc. Josef Tkadlec, Ph.D. [32-IUUK], Pravděpodobnost a statistika 1 [NMAI059, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Naprosto skvěle a elegantně odpoví na každý dotaz a to s geniálním praktickým příkladem, na kterém je hned vidět teorie v praxi. Díky jeho úsměvům a nezapomenutelnému stylu oblékání byly jeho hodiny jedny z mála, na které jsem se těšil každý týden.
Vít Kološ, 14.09.2024, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Každé cvičení začínalo přehledným shrnutím teorie, následně jsme ve skupinkách počítali příklady. Pepa byl vždy připraven, bylo pro něj důležité, abychom všechny důležité koncepty pochopili. Na cvičeních vládla přátelská atmosféra. Moc doporučuji!
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 10.09.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Suprový cvičící, lidsky i odborně
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.09.2024, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Pepa je frajer a jeden z nejlepších cvičících co na MFF jsou. Kromě toho, že umí velmi dobře vysvětlovat, je taky extrémně vstřícný, příjemný a chápavý a je vidět, že si dá na kvalitě cvičení velmi záležet.
Jakub Seidl, 01.09.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Příjemný, vedl hodiny interaktivně, v celku jsem spokojený.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 27.08.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
I přes to, že jsem v PASTi nenašel takové zalíbení, tak cvičení pana doktora byla velmi zajímavá. Vždy dokázal intuitivně vysvětlit a ukázat, co se probíralo na přednášce. Místy mi až bylo líto, že jsem ho dřív na žádné cvičení neměl.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.08.2024, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Kdybych mohl hodnotit Pepu lepší známkou než 1, tak bych to udělal, Pepa je prostě skvělý. Na začátku hodiny vždy stručně a jasně shrnul látku z přednášky a poté se pracovalo ve skupinkách na úlohách, přičemž nikdy nebyl problém se na cokoliv doptat. Domácí úkoly opravoval včas a férově. Není nic co bych vytknul.