Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Tomáš Horák [32-KTV], Tělesná výchova I [NTVY014, cvičení]
Magistr Horák je mladý člověk, který trénuje Matfyzáky v posilovně. Student si buď řekne, že bude cvičit sám a cvičí si na strojích anebo bude trénovat kruhový trénink, který stroje prakticky nepoužívá, který pan magistr připravil.
Jeho tréninky jsou průměrně těžké, navíc intenzitu si může student jet podle sebe. Cvik rád upraví podle možností či zranění studenta nabídne lehčí variantu cviku.
Netoleruje nedochvilnost. Za více než 5 minut opoždění studenta čekají při lepší náladě kliky, při horší angličáky.
Mohl bych vytknout to, že neukázal moc cviků na protahování. Na konci tréninku se každý má protáhnout sám a vědět, co dělat.
Mgr. Tomáš Horák [32-KTV], Tělesná výchova II [NTVY015, cvičení]
Už po čtvrté supr, ale zdá se mi, že náročnost "tréningů" trošku klesla. Za mně bych si klidně zamakal i víc, jelikož popři škole nic moc co se týká športu nestíhám...
Nemám co vytknout, kruhový trénink jsem si opravdu užíval, vyučující dělal kruhy přiměřeně obtížné, pomáhal a měl fajn songlist na Spotify :)
Mgr. Tomáš Jaroš [32-KTV], Tělesná výchova II [NTVY015, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.08.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Vynikajúci vyučujúci/tréner. Na basketbale som si to veľmi užil, každá hodina bola pre mňa prosperujúca. Po každej hodine som videl zlepšenie na mne a aj v tíme.
Mgr. Tomáš Jaroš [32-KTV], Tělesná výchova III [NTVY016, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Výborný vyučujúci/tréner. Badminton som si veľmi užil, keďže na každej hodine sme robili niečo iné a každá hodina bola pre mňa zábavná a prosperujúca.
Jeho basketbal je zábavný, nevyžaduje vysoký výkon a snaží se o budování vztahu k sportu a ví, že z nás nebudou vrcholoví sportovci
Taky organizuje i turnaje navíc, které jsou moc fajn
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Výborný vyučující, který umí vysvětlit a názorně ukázat vše co učí. Velmi zábavnou formou naučí člověka i pokročilejší techniky badmintonu. Hodina zahrnuje také volnou hru a další prvky na oživení. Na hodiny jsem se vždy velmi těšil.
Mgr. Tomáš Jaroš [32-KTV], Tělesná výchova IV [NTVY017, cvičení]
Velmi milý vyučující. Ke každému přistupoval na badmintonu opravdu individuálně a hodně toho naučil aniž by člověka do něčeho nutil. Na hodiny s panem Jarošem jsem se vždy velmi těšil a vřele jej doporučuji.
Celkově velmi milý, zábavný a pohodový učitel. Hodně se snaží, abyste se na hodině cítili příjemně. Nikoho do ničeho nenutí a respektuje schopnosti každého žáka.
Nejlepší tělocvikář, velmi pohodový i co se zápočtu týče a má vtipné průpovídky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.05.2024, 2. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Pan Kozák by se dal popsat zjednodušeně jako pohodář. Chápe, že na tělák chodíme primárně kvůli zápočtu a nesnaží se nikoho nějak uštvat. Osobně mi tenhle styl celkem vyhovoval. Nicméně pokud si někdo chce zahrát fotbal na kvalitnější úrovni doporučuju spíš jiné tělocvikáře.
PhDr. Marek Paulík [32-KTV], Zájmová tělesná výchova [NTVY006, cvičení]
Chodil jsem k panu Paulíkovi na lezení a bylo to moc fajn. Kdo měl zájem, měl možnost se naučit hodně techniky včetně chytání pádů apod., kdo se na to necítil mohl více méně "volně" lézt.
PhDr. Marek Paulík [32-KTV], Tělesná výchova I [NTVY014, cvičení]
Posilovna je určitě vhodná i pro studenty, kteří nemají s posilováním moc zkušeností.
Během prvních několika hodin jsme se naučili, jak na strojích provádět základní cviky.
Oceňuji, že nám pan učitel sdělil základní rady, jak sestavit cvičební plán.
Jen toho bylo najednou docela hodně, takže jsem měl problém si všechno zapamatovat.
Pan učitel nám během cvičení poradil, když jsme měli nějaké otázky.
Také nás občas poopravil, když jsme cvičili špatně.
Bohužel nás však nemohl sledovat stále všechny.
Oceňuji, že cvičící nevyžadoval žádný velký výkon, každý mohl cvičit tempem, které mu vyhovovalo.
Posilovňa pána doktora bola veľmi dobre organizovaná, cvičilo sa mi tam v pohode a veľmi si vážim, že zakaždým odpovedal na moje dotazy veľmi konštruktívne a odborne ale aj tak aby som pochopil danej problematike. A samozrejme to sa týkalo aj momentu keď som nemohol cvičiť bol príjemný a pochopil problém. Za mňa veľké plus.
Během prvních týdnů nám vyučující ukázal, jak správně cvičit na strojích v posilovně. Poté byla organizace cvičení na nás, ale vždy byl vyučující ochotný poradit a doporučit jak cvičit. Během hodiny se také vždy snažil opravit, pokud někdo dělal cvik špatně. Docházku kontroluje vždy na začátku hodiny, takže pozor na pozdní příchody, nemá je rád, což je ale zcela pochopitelné.
V posilovně nám doktor Paulík nejdřív ukázal jak používat které stroje, jak se rozcvičit, a protáhnout po tréninku, a kromě toho si každý cvičíme jak chceme, jen občas někoho opraví, když někdo něco dělá špatně. Za takový přístup jsem dost ráda, nejde o to, abychom se tam nějak ztrhali, každý si cvičí podle svých sil.
PhDr. Marek Paulík [32-KTV], Tělesná výchova II [NTVY015, cvičení]
Jasně dané podmínky k zápočtu, opravdu není dobré chodit pozdě, v hodinách je nutné opravdu cvičit, ale vůbec nevadí, když v posilovně někdo nemá nijak velkou sílu, každý si jde svým tempem. Doktor Paulík ale velmi neuznává, když někdo tráví hodiny povídáním si se spolužáky místo cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.07.2023, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Hned na začátku semestru vyučující jednoznačně stanovil, za co se uděluje zápočet, a každý měl možnost ho získat, i když zrovna nepatřil mezi ty fyzicky nejzdatnější. Což považuji za velmi férové. Též dával tipy na cvičení a jak se do té lepší fyzické formy dostat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Pan doktor Paulík je opravdu velmi dobrý kantor, který se snaží své studenti vést ke správnému posilování. Na začátku hodiny vždy pronese pár slov ohledně nových cviků (které samozřejmě vysvětlí a názorně ukáže) a pak nám nechá spíše volnou ruku, přičemž nás kontroluje, jak dobře cvičíme a pak nám dává zpětnou vazbu. Díky panu doktorovi jsem se v posilování našel a začalo mě to bavit, takže jsem začal posilovat i mimo vyhrazenou výuku. Zápočet uděluje za docházku, takže nejsou třeba nějaké extra výkony, jako je to obvyklé na středních školách.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Vyučující, který bere tělesnou výchovu velmi vážně.
PhDr. Marek Paulík [32-KTV], Tělesná výchova III [NTVY016, cvičení]
Pani magistra vždy navodila príjemnú atmosféru, pustila nám ku cvičeniu hudbu a vždy bolo na jej hodinách veľmi príjemne.
Mikuláš Fiala, 17.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
(pilates) příjemná, jenom hned první týden budete cvičit, jako kdybyste to už uměli a měli trochu fyzičku. pokud vám to nepůjde, nic se neděje, když místo 10 uděláte jen 5 hmitů, nijak to nehrotí, stačí, když se snažíte jak to jen jde.
Paní magistra měla cvičení vždy hezky připravené, panovala příjemná atmosféra. Na cvičení jsem chodil rád. Náročnost byla přiměřená, i když jsem občas měl co dělat. Vytýkám jen jediné – každý týden přesně ten samý hudební podklad už je po několika týdnech trochu na zbláznění :)
Kateřina Linková, 13.01.2024, 1. Ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Vtipné komentáře a zároveň skvěle přecvičuje. Netuším, jak dokáže mluvit při svalovém cvičení :D. Nejlepší předmět na škole.
Mgr. Jana Pospíšilová [32-KTV], Tělesná výchova II [NTVY015, cvičení]
veľmi príjemná a každá hodina bola dobre pripravená - vždy sme skúsili aj niečo nové, ale tiež sme stavali na tom, čo sme robili minule... každý týždeň som odišla z hodiny s lepšou náladou
Jana Pospíšilová je výborná cvičící a opravdu mě mrzí, že se mi v dalším semestru žádný z jejích sportů nevešel do rozvrhu. Tělocvik na Matfyzu mě opravdu bavil.
Body and Mind s paní Pospíšilovou byl úžasný zážitek. Každý týden jsem si zde myšlenkově odpočinul a protáhl své tělo. Pokud se dělaly řádně, tak některé cviky byly náročnější, ale to k posílení těla patří.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 16.06.2023, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Přátelský přístup a velice volný režim, který by někdy podle mě bylo fajn okořenit například intervalovými tréninky.
Mgr. Milan Šafr [32-KTV], Tělesná výchova I [NTVY014, cvičení]
Samuel Vaško, 03.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Milan bral tento predmet celkom vazne, n minut meskania = 10n anglicakov a rozcvicka bola poriadna, no sam hovori; ak sa prezije rozcvicka, zvysok je malina. Naozaj ma sport a ma prehlad v aktualnych zapasoch, viaceri sa nim obcas kratsie rozpravali, dobrovolne.
Lubilo sa mi, ze nestracal trpezlivost a snazil sa nam vysvetlit ako pinkat tu loptu ak sme boli zaciatocnici, pokrocili hrali na zvlast kurtoch a mali to volnejsie. V zime je zima ale ked je velmi zle hra sa vnutri.
Ak clovek chce hrat tennis, Milan je dobry ucitel, avsak na to ako je tento predmet irrelevantny ma vyzadovanu az moc velku prioritu
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 02.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
pan safr florbal vyucuje velmi dobre
hral jsem profesionalne florbal a veci ktere jsme delali na hodinach byly super pro zacatecniky jak pokrocile
dobre usporadana hodinu - zacatek nejaka cviceni a pak delsi dobu hra
Mgr. Milan Šafr [32-KTV], Tělesná výchova II [NTVY015, cvičení]
Jolana Štraitová, 11.07.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Tělocvik s Milanem Šafrem je pořádný sport, žádné odbytí zápočtu zadarmo:) Rozumí sportu a věcem okolo a motivuje k lepším výkonům. Při výběru cviků bere ohled na názory studentů, dává možnost výběru z více variant, na hodinách je sranda.
Tenis byl fajn, byť přínosnost každé lekce závisela od toho, s kým byl zrovna člověk ve dvojici/trojici/čtveřici. Na hodiny pana Šafra důrazně nedoporučuji chodit pozdě, jinak je velmi příjemný a vstřícný.
Skvěle vedené tréninky, na kterých byla možnost si nechat od pana trenéra vyloženě poradit a mít asistovaný trénink na procvičovaní daných úderů a technik, či i nechával hrát bez připomínek. Za mě opravdu super.
Mgr. Milan Šafr [32-KTV], Tělesná výchova III [NTVY016, cvičení]
P. Šafr by si měl uvědomit, že není lampasák a není placený za ponižování studentů.
Co mi přijde maximálně urážlivé je jeho neúcta k času studentů; hodina má v rozvrhu daný konec a není v jeho pravomoci si ji prodlužovat pod výhružkou absence.
Pokud nechcete být ponižováni a uráženi za rozvázanou tkaničku nezapisujte.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 09.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Pokud nechodíte pozdě (nebo si třeba nezapomenete sálovky), tak je pan Šafr přátelský a florbal s ním je docela fajn, ať už ho umíte dobře nebo špatně. Nedriluje vás, každou hodinu je rozcvička, pak nějaká cvičení kombinací přihrávek/střel a zbytek hodiny se prostě hraje.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2024, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
nejvetsi frajer, hrozne pana magistra cenim a bavi me jeho pristup k hodinam a to, co v hodinach delame, i kdyz obcas mi prijdou nektera cviceni pomerne repetitivni a moc me nebavi, jinak fakt bomba, doporucuji zapsat cokoliv pod vedenim pana magistra
No hodiny byly fajn, je dost zasedlý na pozdní příchody, což je těžké, když tam doslova nestíháte přejet. :D
Krom toho úplně v klidu, takže já jsem asi spoko.
Jen možná bych zmenšil intervaly, přijde mi, že střídat po třech minutách je trochu moc, flórbal má být sprint tam, sprint zpět a vystřídat, tedy tak po minutě střídat.
Celkem asi lepší dvojka ;)
Mgr. Milan Šafr [32-KTV], Tělesná výchova IV [NTVY017, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.06.2024, 2. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Nejvetsi frajer
Jakub Bouška, 16.06.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
S uměním nadchnout. Občas má poznámky, které by mohly někomu ublížit, ale to není můj případ. Obecně věřím, že matfyzáci jsou vůči poznámkám odolní.
Na pana učitele si člověk musí trochu zvyknout ( a chodit v čas ;) ), ale vlastně je to milej chlápek. Tělocvik mě bavil.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.05.2024, 2. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Pan Šafr pro mě byl zatím asi nejhorší učitel na Matyfzu, se kterým jsem se potkal. Přísný režim, kdy hrotil příchody o dvě minuty později, což obvzlášť vzhledem k tomu, že hodiny byly v Hostivaři bylo fakt nepříjemné.
Hodiny samotné byly poměrně náročné. To mě osobně nevyhovalo, nicméně chápu že někomu to naopak může vyhovovat, protože zas musím uznat, že díky tomu rostla i kvalita hry. Nicméně problém pak vidím i v aroganci pana Šafra, kdy kdykoliv se někomu něco nepovedlo, tak ho většinou setřel nějakou blbou poznámkou.
Ne prostě, pokud chcete pohodový tělák, tak tohohle vyučujícího si fakt neberte. Ale pokud chcete náročný a kvalitní fotbal, tak to může být dobrá volba. Nicméně to už bych spíš doporučoval se přidat k nějakému oddílu.
Výběhy na Hostivař mě bavily, ke konci jsme pak běhali náročnější kardio na stadionu. Ochotně poradí, když chcete radu, a naopak neotravuje, když to chcete jen odběhnout a mít klid.
Mgr. Pavel Šodek [32-KTV], Tělesná výchova I [NTVY014, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Tenis byl fajn, vyučující se pověnoval začátečníkům s tím, že zkušenější si nechal zahrát volně. Zároveň podával rady i těm, kteří tenis hrávali už dříve a to rovnou s nějakým opodstatněním proč to tak je lepší (za mě velké plus).
Kliky za pozdní příchod mi nepřijdou jako nejlepší nápad.
Jinak fajn
S hodinami pana Šodka jsem spokojený. Je vidět, že ho tenis baví, a že ho bere vážně, ale netlačí to do nás natolik, aby to otrávilo zbytek skupiny. Hodiny jsou fyzicky náročné, a program je individuálně přizpůsoben jednotlivým lidem/skupinkám. Líbí se mi, jak jsou hodiny zorganizované, a že s námi pan Šodek pravidelně komunikuje o rozvržení na jednotlivé kurty.
Někdy mi přijde, že je pan Šodek občas až příliš soutěživý, což mi trochu vadí. Nejsem v tenisu příliš dobrý, a zvýšený důraz na body je pro mě poměrně demotivující, protože mám pocit, že nemohu konkurovat zdatnějším studentům.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
hodiny dobré, florbalu rozumí. Má blbé připomínky na všechno, je vidět, že to nemyslí vážně ale když minete bránu o 20 cm z otočky kolem protihráče tak vám řekne že jste měli přihrát, pokud se trefíte za stejné situace tak nic...
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 20.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Nejvíce cením individuální a vstřícný přístup ke studentům. Hodiny byly zábavné
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Občas si s námi zahrál florbal. V pohodě učitel.
Mgr. Pavel Šodek [32-KTV], Tělesná výchova III [NTVY016, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Ocenil bych větší férovost u zápočtu a menší povyšování se nad studenty
Mgr. Pavel Šodek [32-KTV], Tělesná výchova IV [NTVY017, cvičení]
Pavel byl jako vždy výborný, za mě dokáže s čímkoliv poradit, pomoct vycvičit slabší techniky a zároveň ví, kdy je vhodné dát člověku zabrat a kdy je naopak lepší ubrat.
Hodiny Tenisu boli super, ako začiatočník som sa veľa naučil a ich priebeh bol akurát únavný na hodinu telesnej výchovy.
Mgr. Jiří Teplý [32-KTV], Tělesná výchova I [NTVY014, cvičení]
Adam Kutálek, 18.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pan Teplý je rázný, ale sympatický člověk. Atmosféra na hodinách bývá uvolněná, všemožné situace je schopný brát s humorem. Osobně jsem plaval většinu svého života a stejně jsem se na jeho hodinách naučil spoustu nových a zajímavých věcí - to je něco, co o mnoha lidech tvrdit nemůžu.
Ačkoli jsme byli totální žabaři, Mgr. Teplý s námi neztratil trpělivost, naopak se několikrát vrátil a pokusil se vysvětlit/naučit správnou techniku plavání znovu. Občas mi nesedl tón, se kterým nám sděloval připomínky atd., ale vždy to myslel dobře.
Pan Teply je skvely, vtipny, mily a aj dobry ucitel, ja su teda pohybove tezce nezdatna ale aj tak sa mu povedlo mne jakztakz vsechny tri styly naucit a dva z nich myslim plavu aj celkem obstojne.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.06.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Byla to velká legrace a dost jsem se přiučil a přiopravil si plavecké styly.
Plavání s panem Teplými bylo kvalitní. Dost jsem se toho naučil a celkem mě to bavilo. Oceňuji zpětnou vazbu, jelikož si často neuvědomuji, jaké všechny pohyby dělám špatně.
Skvělý vyučující, má velkou trpělivost a umí vše krásně vysvětlit, na jeho hodinách jsem se nikdy nenudil a mám pocit, že jsem za ten semestr díky němu udělal velký pokrok.
Mgr. Jiří Teplý [32-KTV], Tělesná výchova IV [NTVY017, cvičení]
Paní učitelka Vaníčková je hrozně správná, dalo se s ní vždy bez problému vše vyřešit a během hodin se nás snažila naučit vždy něčemu novému. Zároveň jsme si na konci vždy i zahráli malý zápas, za což jsem byl vždy rád.
Mgr. Zuzana Vaníčková [32-KTV], Tělesná výchova II [NTVY015, cvičení]
Paní Vaníčková je skvělá učitelka. Hrozně oceňuji její upřímnost, lidskost a férovost. Na volejbal jsem se vždy těšil a můžu jen doporučit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2024, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Naprosto skvělá vyučující, která mi pomohla bojovat proti strachu z vody. Na každou hodinu plavání jsem se těšil a šlo opravdu vidět, že jí na výuce záleží a že se nám všem snažila pomoct co nejlépe to šlo. Kdybych měl možnost, velmi rád bych si zopakoval hodiny plavání s paní magistrou Vaníčkovou znovu.
Volejbal byl skvělý a lepší vedení si člověk snad ani nemůže přát. Vždy rozumná nenechá vás to přehánět, když třeba najednou začne velká bouřka.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 14.09.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pí. Vaníčková byla moc příjemná a hodiny s ní byly zábavné. Dokonce nás dokopala sestavit družstvo do univerzitního turnaje, za což smekám. ;)
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 02.06.2023, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Moc hodná vyučující, se kterou byly hodiny plavání moc příjemné. Oceňuji střídání aktivit, je to tak zajímavější než jen každý týden 45 min plavat tam a zpátky.
V nabídce je pestrá škála sportů, je jen trošku škoda, že nejsou všechny k dispozici všem ročníkům.
Je trochu nepříjemné, že mnoho sportů začíná brzo ráno, a navíc daleko od ostatních budov fakulty.
Adam Kutálek, 18.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Myslím, že každý by měl na Matfyzu v prváku tak trochu plavat. :)
S výukou tělesné výchovy jsem docela spokojený. Jsem velmi spokojený s dostupným vybavením a jednotlivými prostorami, škola se o své vybavení stará dobře, a moc mě těší, že si je můžeme na hodinách bez problémů vypůjčit. Plavecké zkoušky jsou otravné, ale beru je jako nutné zlo, abychom se mohli zapisovat na různé kurzy. Možná bych trochu změnil rozvržení stránky, tlačítka na vrchní liště jsou příliš malá a stránky jsou poněkud nepřehledné.
Predmet, sám o sebe je veľmi dobrý, že dovoluje študentom sa hýbať a viacmenej ich k tomu "núti". Páči sa mi široký výber rôznych disciplín
To čo by sa ale mohlo zlepšiť je prehľadnosť. Na začiatku som myslel, že predmet povinný nebude (nakoľko bol medzi povinne volitelnými) a až veľmi neskoro som sa dozvedel, že ho budem musieť podstúpiť. Povinné plávanie mi bolo veľmi nepríjemné a zbytočne mi vytváralo stres. Odobral by som povinnému plávaniu povinnosť.
Ve zkratce: Matfyz je super, jen tělocvik (aspoň v prváku) nestojí ani za zlámanou grešli. Tři hlavní důvody:
1) Nabídka sportů je prostě fakt bídná. Tečka. Oproti ostatním fakultám je to až tristní.
2) Nevidím pádný důvod, proč člověk MUSÍ v letním semestru pokračovat ve sportu, který měl v semestru zimním.
3) Proč proboha musí mít katedra KTV vlastní stránky? Od čeho pak ten SIS je? Navíc ty jejich stránky jsou příšerně nepřehledné - např. o modulu pro vedení absencí jsem se dozvěděl až 2 týdny před koncem semestru!
Moznost mit vetsi absenci misto 3 hodin na 4 hodiny a nebo zrusit hodiny po vanocich protoze tam chodi strasne malo lidi, kazdy kdo nemusi tam nejde a jde se radeji ucit a pak je to tam takovy nic moc
Oceňuji, že se vyučující vždy snažil poradit, vylepšit techniku a zodpovědět veškeré otázky.
Co naopak hodnotím negativně, že se stále běhá pouze jeden okruh. Mohlo by se to občas prostřídat, nebo jednou za 14 dní zůstat na dráze a chodit nějaké úseky nebo intervaly. Možná by to bylo lepší a alespoň trochu bychom ucelili kolektiv.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 07.01.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Veľmi neskorý čas konania predmetu (20:30 - 22:00)
Samuel Vaško, 03.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Pohyb je nutny a matfyzaci specialne ho mame malo, no clovek musi sam pochopit ze sa chce hybat a mal by to robit pre seba, aktivne. Informatici prvy rocnik zimny semester maju tuto nutenu hodinu o 8:00, co znamena ze vstavat treba 6:40 pretoze sa treba dostat na druhy koniec prahy v priapde ak ste na 17th listopadu. Su 3 mozne absencie, odporucam nechat si to na posledne 3hodiny a urcite ich vyuzit.
Vyberanie sportu malo termin niekedy v septembri rano a bolo to spomalene jak blazen, vypredala sa posilka, basket a tennis ako prve, ostatne sporty mali problem naplnit kapacity no ak nic nestihnete, je tu plavanie co ma rozne obtiaznosti a v podstate kapacitu neobmedzene vela ludi, je asi v 4 roznych casoch a trva polovicu casu ostatnych sportov. V prvom rocniku relativne malo sportov na vyber a vsetky take basic ale da sa.
Je tu povinna skuska kde musite 100metrov zplavat pod 3:14 (vratane), je to uplne v pohode ak clovek ide konzistentne a rozlozi sily, pomoze vediet odrazy ale clovek bez kondicky a bez extra svalov da cca 2:30. Ak ju clovek nesplni bude mat tento semester iba zaklady plavania.
Myslím si, že mít povinný tělocvik na vysoké škole je naprosto zbytečné. Jsme dospělí, takže bychom měli si sami rozhodnout kdy budeme cvičit a kdy ne.
Nejvíc hloupé na tom je, že je označen "povinně volitelný." Proč ne prostě jako "povinný?" Jenom protože si můžeme zvolit mezi "tělesná výchova I" a "tělesná výchova III?" Proč nemít rovnou jeden tělocvik pro jeden semestr?
Byl bych taky rád, aby do budoucna nemusel být v tak brzkou hodinu. Na fakultu vždy dojíždím cca 1h, abych po zhruba hodině jel zase zpátky.
Byl jsem jeden z těch "šťastlivců", kteří museli chodit na základy plavání, plavat v rámci možností umím, ale nedokázal jsem plavat dost rychle. Nechci tlačit na to, aby se snížily nároky, protože si myslím že příčka je už takhle dost nízko. To co mi vadí je fakt, že jediný předmět, který není povinně volitelný, ale je vám prostě vnucen, začíná v 7:30. Vlak nejezdí úplně ideálně a navíc jsem musel pěšky na nádraží, protože ani autobusy nejezdí tak jak by bylo potřeba. Vstávání v 5:30 bych se tedy opravdu odpustil.
Ježdění na Hostivař bude vždy předmětem debat, na druhou stranu je to minimálně z kolejí 17. listopadu docela příjemná zajížďka. Volejbal s paní učitelkou Vaníčkovou byl vždy skvělý, člověk si alespoň vyčistil hlavu, trochu se rozhýbal a přišel na jiné myšlenky.
Myšlenka snahy donutit lidi ke sportu je podle mě docela dobrá, jde o to se snažit, ne předvést nějaký velký výkon, což je super, jen je hodně otravné kvůli tomu muset jezdit až do hostivaře
Připomínka k předmětu, Tělesná výchova II [NTVY015, cvičení]
Stále stejná trasa je stále negativum, na druhou stranu pokud si řeknete o trénink na ovále nebo nějakou alternativu tak vyučující vyjde vstříc, což beru jako velké pozitivum. Povaha předmětu neumožňuje pozdní příchody ani o 30 sekund, což opět respektuji a dává to smysl, každopádně kdo chodí pozdě by měl přehodnotit zvolení kondičního běhu jako svůj TV 1 nebo 2
Kdyz to srovnam se stredni, telak je strasne super, poprve v zivote sa na neho tesivam a aj sem sa tam neco naucila. Narocny neni, naopak si na nem clovek odpocine od skoly.
Po třinácti letech tělocviku na základní a střední škole bych opravdu nečekal(a), že mě někdy tělocvik bude bavit. Orientace na jeden konkrétní sport dělá divy (pokud si člověk dobře vybere). Navíc je to příjemné odreagování od studia. Budova na Hostivaři mi vůbec navadí, naopak ji mám velmi blízko.
Petr Tvrdek, 07.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Plavání bylo fajn, chodil jsem tam rád a hodně jsem se toho naučil. :)
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.09.2023, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Judo - úžasné, kurz od pana Brože zasvětí do tohoto sportu od základů. Lekce jsou i celkem fyzicky náročné, člověk si kvalitně zatrénuje. Doporučuju.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.07.2023, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Určitě je potřeba po sezení na přednáškách a cvičeních a následného učení se až do noci taky protáhnout a obecně trochu dělat něco fyzického, proto považuji tento předmět za nutnost. Přeci jen se říká, že ve zdravém těle zdravý duch.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.06.2023, 1. Ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
No dobře si to rozmyslete, plavání je pěknej bait... Vybírá se to ve vedrech a bacha na to... Vždy mi byla zima, jak blazen... Člověk si říká, jak se půjde osvěžit a ono prd.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Za mě naprostá spokojenost s předmětem, super odreagování se od klasické výuky na MatFyzu. I na to přejíždění až na Hostivař jsem si časem zvykl. Celkově je to za mě dobře, že máme jako studenti dál možnost pohybu. Hlavně je to na rozdíl od střední školy úplně bez stresu.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 02.06.2023, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Matfyz se bez toho občasného pohybu prostě nedá. Jen ta vzdálená Hostivař ten tělocvik trošku kazí, ale s tím asi těžko vyučující z KTV něco udělají.
Bezplatná možnost vašeho oblíbeného sportu, jediná nevýhoda je lokalita (Hostivař je pro většinu holt trošku z ruky). I tak není ale co vytknout, pohyb je důležitý a sám vím, kolik jsem za hodiny tenisu s trenérem platil. Toto je skvělý bonus ke studiu.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
vstávání brzo; jediný povinný předmět, kde se řešila absence
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Super předmět, je to tělocvik...
Připomínka k předmětu, Tělesná výchova III [NTVY016, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Jsem velmi rád za to, že máme 4 semestry tělocviku. Z mého pohledu je pohyb pro člověka důležitý a jelikož strávím netriviální část dne studiem a dojížděním, tak na pohyb pak není zase tolik času.
Na hodiny lezení jsem se těšil a odcházel jsem s dobrou náladou. S kamarády jsem díky tomu vyrazil lézt i mimo hodiny.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Jeden z nejlepších předmětů na Matfyzu, trocha aktivního odpočinku vždycky prospěje. Možná by toho tělocviku mohlo být i víc. Jenom škoda, že tolik zasahuje do rozvrhu.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 12.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Ač na tělocvik dost lidí nadává, mě přijde super :)
Bez tělocviku bych to studium nepřežil, je skvělé si alespoň jednou za týden provětrat hlavu a odpočinout si od matematiky. Velmi oceňuji bohatý výběr sportů a vysokou úrověň výuky.
Ze začátku se mi zdálo, že sport mírně překáží, ale postupem času se mi tato možnost velmi líbí a jsem za ni rád. Badminton jako sport velmi doporučuji pro kohokoliv.
Připomínka k předmětu, Tělesná výchova IV [NTVY017, cvičení]
Příjemný odpočinkový předmět, zvlášť když bydlím dvacet minut od Hostivaře. I tak by ale stálo za to rozšířit výběr sportů (např. na ČVÚT se mohou studenti bez ohledu na obor a ročník zapsat na úplně kterýkoli sport). A také by nebylo od věci přesunout zápis sportů sem do SISu a trochu ho zjednodušit.
Za mě skvělé, že jsme byli "nuceni" na sporty chodit. Při poměrně velkém vytížení ve škole a doma před počítačem beru sport zdarma s profi trenérem jako obrovské plus a něco, za co by měli být všichni vděční.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 01.07.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuji zejména možnosti navštěvování nyní již méně častých sportů jako je squash.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.06.2024, 2. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
PECKA! Pan magistr Šafr je opravdu ikona a správný trenér!
Jakub Bouška, 16.06.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Opravdu doporučuji badminton s panem Jarošem. Fajn tělocvik.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 27.05.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Lezení na umělé stěně:
Nejprve něco o prostorách. Lezení probíhá v poměrně starém areálu Squashparku Cibulka. Cesty tu jsou hodnocené 4 až 8- (UIAA) a obecně jsou docela ve špatném stavu. Za prvé člověk relativně často narazí na chyt, který se protáčí, za druhé jsou cesty neobměňované - dá se najít cesta z roku 2014, za třetí (kvůli tomu stáří) jsou často ušlapané, uklouzané.
Co se jinak principu výuky týče, očekával jsem upřímně také něco jiného.
Doufal jsem, že si budeme procvičovat různé lezecké a jistící techniky, trénovat pády, očekával jsem, že se přiučíme lézt víc technicky, nikoliv silově, ale nic z toho se nestalo.
První dvě lekce se projde rychlokurzem jištění a pak už se každou hodinu jen a jen leze (navíc stále na těch stejných cestách, protože jich tam je fakt málo).
Pokud jste někdo, kdo umíte lézt, tak to doporučit rozhodně nemůžu.
Jedinou výhodou je fakt, že je to jednou týdně lezení zdarma. :))
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.05.2024, 2. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Nebudu nic předstírat. Jsem primárně rád, že už mám povinný tělocvik za sebou. Přijde mi to celé jako totální ztráta času. A to rozhodně nejsem člověk, který by neměl rád sport, naopak. Nicméně mi fakt nepřijde jako dobrý nápad podmiňovat celé studium na Matyfzu tím, že člověk bude dva roky, každý týden chodit sportovat. Obzvláště, když většina sportů probíhá na okraji Prahy. Mohl bych se tady dál rozepisovat, ale to asi nebude mít cenu. Všechno podstatné jsem už řekl.
No ale abych nebyl jen negativní, tak musím ocenit, že nabídka sportů je poměrně široká. Nicméně i tak bych jí viděl radši jako čistě dobrovolnou.
Klasika, tělocvik na Matfyzu je v pohodě - možnost výběru je skvělá vlastnst předmětu a cvičící jsou fajn lidi, se kterými je tělocvik opravdu něco, co bych si raději nenechal ujít.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 16.06.2023, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Na plavání jsme jednou měli supla a dělali jsme intervalové tréninky, bylo to skoro poprvé, co jsme byli nuceni vynaložit nějaké úsilí. Vím, že si každý může plavat podle vlastních potřeb, ale někdy se kousnout je fajn.