AnketaAnketa(verze: 728)
V letním semestru akademického roku 2024/2025 probíhá sběr dat 26.05.2025 - 14.09.2025. (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
prof. RNDr. Ivan Mizera, CSc. [32-KPMS], Data Science 3 [NMFP535, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2025, 2. ročník, Finanční a pojistná matematika, navazující magisterské
Zajímavý způsob získání zápočtu, ale bohužel rušení ze strany některých kolegů narušovalo průběh hodin, a vyučující na to nijak nereagoval.
prof. RNDr. Ivan Mizera, CSc. [32-KPMS], Data Science 3 [NMFP535, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2025, 2. ročník, Finanční a pojistná matematika, navazující magisterské
Poutavý výklad, i když vyučující někdy dost odbočuje od tématu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2025, 2. ročník, Finanční a pojistná matematika, navazující magisterské
Vyučující dokáže podat látku zajímavým způsobem, avšak někdy má tendence se vyjadřovat metodou 'stream of consiousness', u které je náročné držet pozornost a přehled. Trochu více strukturovat přednášku a méně odbíhat od tématu a bylo to na výbornou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2024, 2. ročník, Finanční a pojistná matematika, navazující magisterské
Zkouška i zápočet jsou přiměřené.
prof. RNDr. Ivan Mizera, CSc. [32-KPMS], Principy statistického myšlení [NMSA260, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Líbilo se mi zapálení v dané téma lektora
prof. RNDr. Ivan Mizera, CSc. [32-KPMS], Mnohorozměrná analýza a statistické učení [NMST539, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2025, 2. ročník, Pravděpodobnost, matematická statistika a ekonometrie, navazující magisterské
Podmínku pro získání zápočtu, která spočívala ve vyřešení 36 krátkých úloh, považuji rozhodně za dobrý nápad, neboť vedla k průběžnému sledování probírané látky a zamyšlení se nad různými souvislostmi. Způsob, jakým byla řešení jednotlivých úkolů na cvičení prezentovaná, mi však přišel poměrně nešťastný. Mnohokrát se totiž stalo, že napsané řešení bylo posléze hned smazáno nebo bylo zcela nečitelné (často kvůli špatně smazané tabuli) anebo se v něm vyskytovala chyba, na kterou mnohdy upozornil až někdo z ostatních studentů, neboť pan profesor neměl u některých úloh dopředu připravené řešení. To vše bohužel vedlo k tomu, že studenti, kteří danou úlohu neřešili, si z prezentovaného řešení často příliš mnoho neodnesli.
prof. RNDr. Ivan Mizera, CSc. [32-KPMS], Mnohorozměrná analýza [NMST539, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 2. ročník, Pravděpodobnost, matematická statistika a ekonometrie, navazující magisterské
Celkové pojetí výuky nebylo moc přínosné. Z přednášek jsem si toho moc neodnesl. Ani studijní materiál v podobě prezentací není zrovna ve formě vhodné k učení se na státnice.
Připomínka k předmětu, Data Science 3 [NMFP535, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2025, 2. ročník, Finanční a pojistná matematika, navazující magisterské
Náplní cvičení byla ukázka řešení domácích úkolů formou vyvolávání k tabuli. Zápočet byl udělen za vyřešení dostatečného počtu úloh podávaných na týdenní bázi. Ocenila bych, kdyby se cvičení spíše zaměřilo na praktický projekt, kde bychom aplikovali látku z přednášky, než-li teoretické úkoly.
Připomínka k předmětu, Data Science 3 [NMFP535, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2025, 2. ročník, Finanční a pojistná matematika, navazující magisterské
Možná by prospělo méně témat, ale více do hloubky je probrat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2025, 2. ročník, Finanční a pojistná matematika, navazující magisterské
Myslím, že obsah předmětu je zajímavý a užitečný do budoucna. Líbil se mi formát 'nezabýváním se technickými detaily, ba soustředěním na myšlenku metod'. I když se mnou vyučující nejspíše nebude souhlasit, tak by předmět benefitoval zkrouhnout témata a probrat zbytek více do podrobna/ukázat více scénářů použití. Taktéž by si předmět zasloužil svá vlastní skripta. Oceňuji 'story-like' prezentace, ale učení z nich ke zkoušce nebylo nejpohodlnější.

Zkouška vyžadovala konceptuální pochopení látky, avšak z drtivé většiny neobsahovala 'náročnější důkazy či věty'. Hodnocení mi přišlo vcelku přísné, avšak ne nespravedlivé.

Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2024, 2. ročník, Finanční a pojistná matematika, navazující magisterské
Předmět má zajímavý obsah, ale řekl bych, že probíraných témat bylo možná zbytečně moc. Domácí úkoly pomáhají k pochopení látky.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK